LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe komt SBS6 aan The Wall-kandidaten?
Hoe komt SBS6 aan The Wall-kandidaten?
Vraagje hoe komt sbs6 aan kandidaten voor de show... Er kunnen volgens mij niet van tevoren mensen getrokken worden want deze personenen hebben dan altijd prijs hoe klein dan ook. De kans dat je anders in de prijzen valt is ook heel klein dus eerst uitgekozen worden om dan een prijs te winnen klopt volgens mij niet... Ik wacht graag om uw uitleg. Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
Met vriendelijke groet, van ledden
Laatst gewijzigd door Radar op 26 mei 2018 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Re: Hoe komt SBS6 aan The Wall-kandidaten?
Van wie verwacht je uitleg? SBS zal hier niet reageren, de redactie van Tros Radar leest het forum niet en de mensen die hier reageren zullen het wellicht ook niet weten.Ledden schreef:Ik wacht graag om uw uitleg. Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
Ik verwacht dat die al genoeg kandidaten hebben voorlopig en dus niemand meer zoeken.
U vraagt en wij draaien, om te beginnen regelt SBS (als zender) NIET de kandidaten, u heeft het dus aan de verkeerde partij gevraagd.
Volgens de loterij: Er was een oproep voor alle spelers via de Bank-Giro loterij site en of Endemol, waarbij men zich op kon geven, dat kan nu dus niet meer. Helder antwoord?
Volgens de loterij: Er was een oproep voor alle spelers via de Bank-Giro loterij site en of Endemol, waarbij men zich op kon geven, dat kan nu dus niet meer. Helder antwoord?
Misschien laten ze u nog even wachten ? Dat doet u zo graag....Ledden schreef:Ik wacht graag om uw uitleg. Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
-
Als een willekeurig persoon jouw op je werk om tekst en uitleg over interne zaken vraagt, dan neem ik aan dat jij dat ook niet zomaar vertelt. Zo wel, dan hoop ik maar dat jouw werkgever dat niet weet.... Ik vind het eerder arrogant dat een buitenstaander denkt recht te hebben op interne informatie.Ledden schreef:Ik wacht graag om uw uitleg. Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
Het is ook niet de bedoeling dat u zich dit afvraagt of u hier druk over maakt, het enige doel van het programma is dat u er naar kijkt voor de kijkcijfers en om de kijker er toe te verleiden te gaan meespelen in deze loterij.Ledden schreef:Vraagje hoe komt sbs6 aan kandidaten voor de show... Er kunnen volgens mij niet van tevoren mensen getrokken worden want deze personenen hebben dan altijd prijs hoe klein dan ook. De kans dat je anders in de prijzen valt is ook heel klein dus eerst uitgekozen worden om dan een prijs te winnen klopt volgens mij niet... Ik wacht graag om uw uitleg. Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
Wat is The Wall?scontra schreef:Het is ook niet de bedoeling dat u zich dit afvraagt of u hier druk over maakt, het enige doel van het programma is dat u er naar kijkt voor de kijkcijfers en om de kijker er toe te verleiden te gaan meespelen in deze loterij.Ledden schreef:Vraagje hoe komt sbs6 aan kandidaten voor de show... Er kunnen volgens mij niet van tevoren mensen getrokken worden want deze personenen hebben dan altijd prijs hoe klein dan ook. De kans dat je anders in de prijzen valt is ook heel klein dus eerst uitgekozen worden om dan een prijs te winnen klopt volgens mij niet... Ik wacht graag om uw uitleg. Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
Blijkbaar iets op SBS6, en dat schijnt dan weer een tv-zender te zijn. Ook ik kijk dat niet, en als ik dit topic zo nalees mis ik er ook niks aan..Dirkie schreef:Wat is The Wall?scontra schreef:Het is ook niet de bedoeling dat u zich dit afvraagt of u hier druk over maakt, het enige doel van het programma is dat u er naar kijkt voor de kijkcijfers en om de kijker er toe te verleiden te gaan meespelen in deze loterij.Ledden schreef:Vraagje hoe komt sbs6 aan kandidaten voor de show... Er kunnen volgens mij niet van tevoren mensen getrokken worden want deze personenen hebben dan altijd prijs hoe klein dan ook. De kans dat je anders in de prijzen valt is ook heel klein dus eerst uitgekozen worden om dan een prijs te winnen klopt volgens mij niet... Ik wacht graag om uw uitleg. Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
Nooit van Google gehoord ?
-
Geen idee hoe ze er aan komen, maar... ik heb ooit een uitzending als 'publiek' meegemaakt. Toen bleek dat bepaalde vakken van tevoren al waren geselecteerd om een prijs te 'winnen'. Dat was van allang geregeld. En dat 'spontane' juichen? Er loopt een gangmaker in de rondte om de mensen zover te krijgen dat ze op het juiste moment juichen en klappen, die zie je uiteraard niet in beeld. Dat juichen en klappen wordt van tevoren geoefend, geloof me maar.Ledden schreef:Vraagje hoe komt sbs6 aan kandidaten voor de show... Er kunnen volgens mij niet van tevoren mensen getrokken worden want deze personenen hebben dan altijd prijs hoe klein dan ook. De kans dat je anders in de prijzen valt is ook heel klein dus eerst uitgekozen worden om dan een prijs te winnen klopt volgens mij niet... Ik wacht graag om uw uitleg. Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
Dat soort programma's is zo ongelooflijk nep...
Wat is de reden van uw vraag? Wilt u meedoen? Dan zou ik me bij sbs gewoon melden als kandidaat. Waarschijnlijk heeft u dan gelijk een antwoord.
Zowel het beperkte aantal deelnemers als de kijkcijfers zeggen mij genoeg voor het betrouwbaarste antwoord dat ik hier kan geven....
Niets, want met zulke lage cijfers voor dit programma kun je hier moeilijk voldoende deskundige verwachten die het precies weten.
Ik zie ook geen info en de loterij, dan loop ik altijd gelijk weg, de enige winnaar is de organisator en dan loop ik gelijk weg... zeer minimale kans op flut prijzen!
Niets, want met zulke lage cijfers voor dit programma kun je hier moeilijk voldoende deskundige verwachten die het precies weten.
Ik zie ook geen info en de loterij, dan loop ik altijd gelijk weg, de enige winnaar is de organisator en dan loop ik gelijk weg... zeer minimale kans op flut prijzen!
-
Betrouwbaarheid van jouw antwoorden is nou niet je sterkste kant. En ook dit keer zit je er weer compleet naast. De kijkcijfers van The Wall liggen tussen de 700.000 en 1 miljoen, dat is voor SBS heel netjes. Afgelopen week was een dipje maar de weken daarvoor stegen de kijkcijfers. Per show is er maar 1 deelnemer en dit is ook het concept.stofzuigertje schreef:Zowel het beperkte aantal deelnemers als de kijkcijfers zeggen mij genoeg voor het betrouwbaarste antwoord dat ik hier kan geven....
Veel van dit soort loterij showen werken via een notaris, vooraf is inderdaad bepaald welk vak een prijs wint.witte angora schreef:Geen idee hoe ze er aan komen, maar... ik heb ooit een uitzending als 'publiek' meegemaakt. Toen bleek dat bepaalde vakken van tevoren al waren geselecteerd om een prijs te 'winnen'. Dat was van allang geregeld.
Het is vermaak, maar de prijzen en deelnemers zijn echt. Ook bij de opnames van Tros Radar loopt er een "gangmaker" rond die zorgt dat het publiek gaat klappen wanneer zij dit nodig achten. Dit gaat vooraf wat minder opvallend als bij een spelshow, immers is de sfeer anders, maar hij is gewoon aanwezig. Televisie is nep.witte angora schreef: En dat 'spontane' juichen? Er loopt een gangmaker in de rondte om de mensen zover te krijgen dat ze op het juiste moment juichen en klappen, die zie je uiteraard niet in beeld. Dat juichen en klappen wordt van tevoren geoefend, geloof me maar. Dat soort programma's is zo ongelooflijk nep...
Zelf ooit meegewerkt aan een item voor Kassa Belbus, en ook alles hieromheen was nep. Wij wisten vooraf dat ze langskwamen, de persvoorlichter had zijn verhaaltje klaar en het probleem van de klager was al opgelost toen ze kwamen opnemen. Dit zal bij Tros Radar niet anders werken.
Het is eerder verbazend dat jij verbaast bent dat het allemaal niet echt is. Televisie gaat om kijkcijfers en niet om het klapvee wat in de studio is. Hiervoor kun je je gewoon opgeven.
Waarom is het arrogant om niet te reageren mogelijk is er een hele goede verklaring voor, naar wel e-mail adres hebt je het gestuurd? Kandiaten zijn gewoon vooraf geselecteerd en konden zicht aanmelden. Dit soort shows lopen via een speciale verzekering met een vaste premie per uitzending, de verzekering keert het bedrag uit. Het maakt SBS dus weinig uit of iemand elke week 1 miljoen wint of niet.Ledden schreef:Sbs6 wilde niet in al hun arrogantie niet reageren.
-
Waarom denk je dat ik me er nog over verbaas? Ik heb me indertijd opgegeven voor een show, daarna kreeg ik nog diverse aanbiedingen. Van de verbazing ben ik jaren geleden al bekomen...sylvesterb schreef:Het is vermaak, maar de prijzen en deelnemers zijn echt. Ook bij de opnames van Tros Radar loopt er een "gangmaker" rond die zorgt dat het publiek gaat klappen wanneer zij dit nodig achten. Dit gaat vooraf wat minder opvallend als bij een spelshow, immers is de sfeer anders, maar hij is gewoon aanwezig. Televisie is nep.witte angora schreef: En dat 'spontane' juichen? Er loopt een gangmaker in de rondte om de mensen zover te krijgen dat ze op het juiste moment juichen en klappen, die zie je uiteraard niet in beeld. Dat juichen en klappen wordt van tevoren geoefend, geloof me maar. Dat soort programma's is zo ongelooflijk nep...
Zelf ooit meegewerkt aan een item voor Kassa Belbus, en ook alles hieromheen was nep. Wij wisten vooraf dat ze langskwamen, de persvoorlichter had zijn verhaaltje klaar en het probleem van de klager was al opgelost toen ze kwamen opnemen. Dit zal bij Tros Radar niet anders werken.
Het is eerder verbazend dat jij verbaast bent dat het allemaal niet echt is. Televisie gaat om kijkcijfers en niet om het klapvee wat in de studio is. Hiervoor kun je je gewoon opgeven.