LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten
Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten
Ondanks herhaalde verzoeken blijft dekbedcorner.nl dagelijks ongevraagde email versturen. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kom ik van dat irritante bedrijf af?
-
Re: Dekbedcorner.nl reageert niet op klachten
Onderaan de e-mail zit een knop om je af te melden. Veelal worden de mails verzonden vanaf een noreply adres, mailen met de vraag om je uit te schrijven hiernaar toe is veelal zinloos.Italia schreef:Ondanks herhaalde verzoeken blijft dekbedcorner.nl dagelijks ongevraagde email versturen. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kom ik van dat irritante bedrijf af?
Die mail als spam aanmerken en blokkeren.
-
Niet als er gewoon een afmeldknop onder zit. Dit is een legitieme website, zover ik kan zien, en hun mails moeten een afmeldt link bevatten.Lady1234 schreef:Die mail als spam aanmerken en blokkeren.
Door het bericht als spam te markeren, nadat je er zelf op hebt ingeschreven, vervuild de spamlijsten onnodig en zorgt dat iets wat voor jouw "spam" is voor andere die het wel willen ontvangen ook zo wordt gemarkeerd.
Tja als het zo eenvoudig was...
Klikken op de knop afmelden het bericht heeft geen enkel effect de dagelijkse spam blijft komen. Ook het indienen van een vraag en later een klacht op de website heeft geen effect. Dekbedcorner.nl reageert nergens op en blijft ongevraagde spam sturen.
Klikken op de knop afmelden het bericht heeft geen enkel effect de dagelijkse spam blijft komen. Ook het indienen van een vraag en later een klacht op de website heeft geen effect. Dekbedcorner.nl reageert nergens op en blijft ongevraagde spam sturen.
Tja als het zo eenvoudig was...
Klikken op de knop afmelden onderaan het bericht heeft geen enkel effect. Ook het indienen van een vraag en later een klacht op de website heeft geen effect. Dekbedcorner.nl reageert nergens op en blijft dagelijks ongevraagde spam sturen.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kom ik van dat irritante bedrijf af?
Klikken op de knop afmelden onderaan het bericht heeft geen enkel effect. Ook het indienen van een vraag en later een klacht op de website heeft geen effect. Dekbedcorner.nl reageert nergens op en blijft dagelijks ongevraagde spam sturen.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe kom ik van dat irritante bedrijf af?