LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Luxstyle

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
louisalln

Luxstyle

Ongelezen bericht door louisalln »

Hallo,

Ik heb ongeveer 1 jaar geleden via instagram op een link gedrukt van Luxstyle. Voordat je verder kon kijken op de site moest je wat gegevens invullen, naam en adres. Ik doe dat dus omdat ik dacht dat het verder geen kwaad kon. Ik kijk verder naar de producten en klikte het aan, ik zag dat 1 product voor ontharing ongeveer 30 euro kostte. Ik schrok van de prijs en ik drukte de hele site weg. Ongeveer 1-2 weken later ligt er een pakketje op de deurmat waarin 2 van deze ontharingsproducten zaten en een rekening van €59,80. Na ongeveer wel 10 mails uitgewisseld te hebben met Luxstyle en het hele internet heb onderzocht over dit bedrijf heb ik besloten het erbij te laten. Gister lag er in de brievenbus een brief van het incassobedrijf Monarchy Collect waarin stond dat ik binnen nu en 2 weken MOET betalen. Gelijk nadat dat gebeurde heb ik chatcontact met Monarchy Collect gehad maar zij blijven erop wijzen dat ik moet betalen en dat alles dan in orde komt. Ik ben minderjarig en mijn familie en ik weten niet wat we nu moeten doen. Iemand een goeie tip of ervaring met dit bedrijf?

Henk bakker19

Re: Luxstyle

Ongelezen bericht door Henk bakker19 »

Bellen naar het bedrijf lijkt me wel handig en minder moeite dan een bericht te typen hier als je minderjarig bent en het aantoont is er geen incasso bedrijf dat je nog lastig gaat vallen.

CinnepinCinderella

Ongelezen bericht door CinnepinCinderella »

Bij ons is het ongeveer hetzelfde verhaal...

Ik lees mee voor de antwoorden

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Google op Luxstyle en ervaringen, heb je een weekend lang leesvoer.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Volgens mij is daar ook een item in een uitzending over geweest. Ik meen me iets te herinneren over postzakken vol met onbestelbare retourzendingen.
Edit: Bijna goed, het was bij Opgelicht?!

pwpost

Ongelezen bericht door pwpost »

Hi.

Zelfde hier. Advies: Reageren via (bij voorkeur nieuw mailadres) dat je de vordering betwist aangezien er geen overeenkomst is. Vragen om bewijs van een overeenkomst. Daarnaast klacht indienen bij Europees centrum voor de consument en Consuwijzer. Ze kunnen niks. [Offtopic passage verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 16 mei 2018 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic passage verwijderd

Herjoo

Ongelezen bericht door Herjoo »

Hier exact hetzelfde verhaal. En helaas ook een incasso brief van monarchie gekregen. Mijn rechtsbijstand wil dat we schikken met luxstyle. Het bedrag vergoeden. Wij willen gewoon niet betalen. We hebben geen eens een koop overeenkomst afgesloten cq product ontvangen.

Herjoo

Ongelezen bericht door Herjoo »

We hebben inmiddels tegen onze zin geschikt. Rechtsbijstand heeft het volledige bedrag voor ons betaald en hiermee hebben we dus aan rechtsbijstand de vordering uit handen gegeven. Ze gaven aan dat er meerdere mensen op dezelfde manier als ons de dupe zijn. Ze vinden het echter te duur om per persoon een rechtszaak te beginnen. Ze gaven aan dat ze regelmatig alleen schikken om zo een dure rechtszaak te besparen.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat nou zo knap is, er wordt enkel ergens op geklikt en spontaan valt er een bestelling op de deurmat. Hoe komt het bedrijf aan de adresgegevens? Er moet meer gedaan zijn dan even ergens op klikken.

Maar goed, er moet een geldige overeenkomst zijn om te hoeven betalen. Laat ze dat maar eerst bewijzen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb even getest;

Ik vulde mijn naam in; Donald Trump.

Adres ; plaatselijke gevangenis.....
En ja hoor, voor je kunt kijken vragen ze al je gegevens al, maar nog niets aan de hand.

En dan, ja een product meer info willen en je zit aan bestelling vast, gewoon een dubieuze firma en niets betalen en vooral geen eigen
rechtsbijstand inschakelen die voor jou betaalde, had je ook wel zelf kunnen doen!

Deze persoon moet gewoon betere rechtsbijstand verzekering nemen die eerst kijkt of je gewoon iets bestelde en moet betalen of dat dit chantage is wat
nergens ter wereld toegestaan is.
Als de firma Luxstyle een incasso stuurde, vraag gewoon even wanneer de zitting rechtbank is en voor dit soort bedragen??????
Als ze naar de rechtbank zouden gaan kun je door demo op computer de rechter overtuigen dat eerst naam & Adres vragen en voor info klikken bij hun gelijk bestellen is.... dat word gewoon vrijspraak en voor hun hoge kosten!

Laat het tot een rechtszaak worden en ze lopen leeg op verloren zaken!

Wel heb ik nu een probleem, Donald Trump is geen crimineel en nog nooit in Nederland geweest....
Dus hoe gaan ze dat aanpakken?
Met een Fake Adres en Fake Mail Adres was dit voor mijn veilig mogelijk.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Stofzuiger je kunt ook vanuit de gevangenis nog op het forum. Worden nog toestanden, iets met bevriend staatshoofd, hebben we zelfs een eigen wet voor.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nee, als ik op bezoek kom heb ik geen Wifi daar!

Maar een Proxy voor een test en duidelijk Fake Name & Adres!
Gewoon om Luxstyle te testen en ik wacht op een rechtszaak die ze wel beloven maar na 7 maanden nog niets aangevraagd!

Eind November 2017 was hier iemand die ook klaagde en ik hoop met mijn bedrijf Juridisch advies + Factuur te kunnen geven!
Ik zag diverse fouten in de incasso, zowel de procedure die niet aan Nederlands recht voldoet als mede te hoge Incasso kosten!

Dat is dus dubbel gewonnen zaak en ik hoop dat ze snel naar de rechtbank gaan!
Wilde alleen voor zekerheid even hun procedure volgen en met Fake Mail adres en Fake gegevens even getest!

Verder heb ik niet de President van de USA beledigd want er zijn meerdere met deze naam!
Een Snackbar in Chicago bestaat al meer dan 25 jaren en was in 2016 een jubileum aanbieding!
Deze in vervallen kerkje heeft dus met alleen nog de toren over dus ook een Trump Tower!

stille187

Ongelezen bericht door stille187 »

Zelfde verhaal hier, via facebook wel eens op een link van hun geklikt. Kreeg opeens na een aantal dagen baardhaargroei middel in de bus twv 50 euro...inmiddels met incasso opgelopen naar 100. Op de mededeling dat er niets besteld s hebben zie niets aan. Ik heb al aangegeven niet te betalen

Gesloten