LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ontevreden voer dakcontrol bv
-
Ontevreden voer dakcontrol bv
Ik waarschuw u hierbij voor de praktijken voor dakcontrol bv. Nu actief in Almere. Eerst iemand langs de deuren geweest om de opdracht te noteren. Zo gezegd zogedaan. Gisteren 14 juni stonden er twee mannen voor de deur. Om de dakgoot te vegen. Heren waren binnen 2 min klaar tot mijn grote verbazing. Zit bijna niks in meneer was het antwoord. De achterste dakgoot was ook schoon. Had mr gezien over de nok van het dak. Toch wel knap, waarschijnlijk n bionisch oog. Ook waren de pannen boven bij de nok aan vervanging toe. Ivm toekomstige lekkage. En de dakbedekking op mijn schuur bolde op. Keek de persoon aan en zij of hij zich wel goed voelde. Misschien n kopje water wilde. Heb 10 euro betaald voor hun actie van 2 min. En weg waren ze. Ga niet met deze lui in zee. Want anders betaal je de hoofdprijs voor n bak ellende.
Re: Ontevreden voer dakcontrol bv
Pokemahone schreef:Ik waarschuw u hierbij voor de praktijken voor dakcontrol bv. Nu actief in Almere. Eerst iemand langs de deuren geweest om de opdracht te noteren. Zo gezegd zogedaan. Gisteren 14 juni stonden er twee mannen voor de deur. Om de dakgoot te vegen. Heren waren binnen 2 min klaar tot mijn grote verbazing. Zit bijna niks in meneer was het antwoord. De achterste dakgoot was ook schoon. Had mr gezien over de nok van het dak. Toch wel knap, waarschijnlijk n bionisch oog. Ook waren de pannen boven bij de nok aan vervanging toe. Ivm toekomstige lekkage. En de dakbedekking op mijn schuur bolde op. Keek de persoon aan en zij of hij zich wel goed voelde. Misschien n kopje water wilde. Heb 10 euro betaald voor hun actie van 2 min. En weg waren ze. Ga niet met deze lui in zee. Want anders betaal je de hoofdprijs voor n bak ellende.
Welkom op het forum. Deze mensen willen graag ook hun boterham verdienen.
Je bent akkoord gegaan met hun werkzaamheden terwijl je niet wist of deze überhaupt nodig waren.
Dat de dakgoten dus relatief schoon waren kun je Dakcontrol dus moeilijk verwijten omdat je ze niet eerst een inspectie hebt laten uitvoeren.
Voor Euro 10,- weet je dit nu wel.
Tipje nog: Ga nooit met bedrijven in zee welke zichzelf aanmelden aan de voordeur.
-
Wat heeft u gedaan met de waarschuwingen over dit bedrijf? Hier wordt al jaren voor gewaarschuwd. Aan de deur met een goedkoop verhaal en achteraf voor duizenden euro's aan niet gedane reparaties.
Waarschuwen is heel nobel van u, maar mensen gaan achteraf pas kijken op internet.
Waarschuwen is heel nobel van u, maar mensen gaan achteraf pas kijken op internet.
Er zijn zelfs hele items over geweest in consumentenprogramma’s. Allemaal gemist?