LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

Toen ik ontslag nam kon ik de k***** krijgen en hij zou me wel manieren leren.Heb geloof ik 5 scheld mailtjes ontvangen helaas heb ik ze gewist anders zou ik ze zeker hier plaatsen.Is trouwens een maand of 5 geleden.

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb daar ook een paar maanden gewerkt maar nooit problemen gehad, de betalingen waren trouwens ook altijd keurig op tijd

josef

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door josef »

na alles te hebben gelezen ja was veel ...heb ik al een paar keer via email naar trosradar hun de gegevens van de eigenaar van rodi telecom willen geven maar blijkbaar wil radar dat niet of gaan ze verder na alle ophef er niet meer op door in alles .... en ach zo moeilijk is het niet he als je zoekt of navraagt bij de kvk van wie roditelecom dan is

wij zetten hier van alles neer maar het werk (oplichting) met dat sms gedoe gaat gewoon dagelijks door hoor ondanks de ophef die toch weer stil aan zal verdwijnen ...nu maar afwachten of er iemand is die zijn verhaal dan wel durft te verhalen ala direkt of hoe dan ook bij de heer wetters van rodi telecom !!!!! :wink:

wie wij zijn?

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door wie wij zijn? »

Mensen als je je geld niet heb gehad van fraddy binnemars kun je de jurofoon inschakelen om je geld terug te krijgen mits je een loonstorrk heb anders wordt het moelijker.

Ze vinden zulk post wel erg leuk.

En weet je veel sms-bedrijven die dus adverteren op www.marktplaats.nl zoals sms-babels,chat en date, droompartner en als die gein ondercontact vrouw zoekt man (bij vele wel bekend)
dit is een stukje code of conduct voor sms bedrijven

GELDEND VOOR ALLE SMS-DIENSTEN
• In alle promotionele uitingen voor SMS-diensten dient duidelijk gecommuniceerd te worden wanneer het een abonnementsdienst betreft. Wanneer dat niet expliciet vermeld staat, mag de consument ervan uitgaan dat het om éénmalig te ontvangen (te betalen) bericht(en) gaat dienst tegen een vooraf gecommuniceerd totaaltarief.
• In alle promotionele uitingen voor SMS-diensten dienen altijd vermeld te worden: de omschrijving van de dienst, de shortcode, het tarief, éénmalige of abonnementsdienst en een verwijzing naar achtergrond informatie op een website, teletekst-pagina of andere communicatiebronnen.
• In elk door de consument ontvangen bericht wordt de shortcode van de desbetreffende dienst in het bericht vermeld (in de header of in het bericht zelf).
• Er worden alleen te betalen berichten verstuurd aan consumenten die daarom pro-actief vanuit het desbetreffende 06-nummer verzocht hebben (de zogeheten ‘opt-in formule').

de meeste smsbedrijfen promoten wel maar geen info alleen site vermelding daar zijn ze wel goed in :P

Marktplaats doet hier zelf niks aan helaas maar tja zij verdienen er ook aan het 6euro per advertentie en dan nog eens het omhoog zetten waar ze 1euro15 voor krijgen

frantic

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door frantic »

Ik vind het echt onzin om medelijden te hebben voor de mannen die zoveel geld uitgeven aan de zogenaamde sms chat. Je moet wel heel erg dom zijn om er niet achter te komen dat het niet geheel op waarheid berust, daarnaast is het niet illigegaal want er wordt een product geleverd tegen betaling in dit geval een smsje!! Men kan het zien als een virituele vriendschap en indien een man hier behoefte aan heeft en daar veel geld aan wilt besteden is dat verder niet mijn probleem. Ik verdien er lekker elke maand een leuk bedrag mee en hoeft er de deur niet voor uit...dus heren stop met janken want jullie zijn het zelf die naar de gsm grijpen, niemand dwingt jullie om je op te geven voor sms chat en doe je dat wel dan kost het je geld..thats live!!!!!!!

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

Ik vind het echt onzin om medelijden te hebben voor de mannen die zoveel geld uitgeven aan de zogenaamde sms chat. Je moet wel heel erg dom zijn om er niet achter te komen dat het niet geheel op waarheid berust, daarnaast is het niet illigegaal want er wordt een product geleverd tegen betaling in dit geval een smsje!! Men kan het zien als een virituele vriendschap en indien een man hier behoefte aan heeft en daar veel geld aan wilt besteden is dat verder niet mijn probleem. Ik verdien er lekker elke maand een leuk bedrag mee en hoeft er de deur niet voor uit...dus heren stop met janken want jullie zijn het zelf die naar de gsm grijpen, niemand dwingt jullie om je op te geven voor sms chat en doe je dat wel dan kost het je geld..thats live!!!!!!!
Het is toch nep dus dan kan je wel zo leuk verhaaltje gaan ophangen dat het niet illigaal is enzo. Maar het is gewoon bedrog klaar.

*lol*

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door *lol* »

:lol: weet je wel hoeveel mannen een vrouw/ vriendin hebben die daarheen smsen mich?! dat is dan ook bedrog en daar hoor je ons ook niet over janken! :lol:

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

:) dat is wel waar maar jullie betalen daar geen geld voor :P

*lol*

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door *lol* »

nee oke dat is waar.....
maja beter zo dan dat die mannen mensen op straat gaan lastig vallen... bij ons kunnen ze hun fantasie kwijt die ze bij hun vrouw/vriendinnen niet kwijt kunnen
dus het is maar net hoe je het bekijkt :!: 8)

*lol*

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door *lol* »

en aan dat soort dingen hangt natuurlijk wel een prijskaartje, maar dat lijkt me niet meer dan normaal... kan nou niet zeggen dat het smakelijke dingen zijn :wink:

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

het is natuurlijk wel zo dat het allemaal bedrijven zijn die dze sms diensten exploiteren dus heb niet de illusie dat ook maar één van de dames echt op zoek is naar een man, het gaat er alleen maar om zoveel mogelijk geld te verdienen en dan gaat het regelmatig om mannen die voor vele duizenden euro's getilt worden, het zijn vaak ook niet de slimste types die met een meisje gaan smsen en daar wordt handig misbruik van gemaakt.

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

dan gaat het regelmatig om mannen die voor vele duizenden euro's getilt worden, het zijn vaak ook niet de slimste types die met een meisje gaan smsen en daar wordt handig misbruik van gemaakt.
Duizenden euro's zou ik niet zeggen kijk zelfst de domste man realiseert zich op een gegeven moment wel dat het nep is....

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

duizenden euro's kwijt zijn met smsen is toch geen uitzondering hoor, bij ieder sms bedrijf hebben ze zulke klanten die maanden lang blijven smsen en dan toch gauw een twintig smsjes per dag sturen, ga dan maar eens uitrekenen hoe veel geld dat is!

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

die freddy is trouwens inmiddels naar mallorca verhuist, hij zal wel bang geworden zijn, dus heb je nog geld van hem tegoed dan weet je waar je hem kunt vinden

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

duizenden euro's kwijt zijn met smsen is toch geen uitzondering hoor, bij ieder sms bedrijf hebben ze zulke klanten die maanden lang blijven smsen en dan toch gauw een twintig smsjes per dag sturen, ga dan maar eens uitrekenen hoe veel geld dat is!
Dat is ook uiteraard wel zo maar die klanten zijn op 1 hand te tellen bij ieder bedrijf....

Gast

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Gast »

jij bij elk bedrijf gewerkt dan sweet??? lijkt me niet :lol:

Nicole72

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Nicole72 »

Dat is ook uiteraard wel zo maar die klanten zijn op 1 hand te tellen bij ieder bedrijf....
Het zijn er best wel veel hoor die er duizenden euro's aan uitgeven. Ben zelfs al een keer iemand tegen gekomen die al bijna 1 jaar smste met een meisje...volhoudertje :lol:

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

jij bij elk bedrijf gewerkt dan sweet??? lijkt me niet
Niet bij elk bedrijf maar de meeste, heb ook een supervisor functie gehad bij een sms.Er word hier zoveel onzin verkondigd over bedrijven en zogenaamde verdiensten, beetje sneu.Tuurlijk zijn er klanten die een jaar smsen of die een aantal maanden dagelijks smsen maar er zijn er niet zoveel als er hier gezegd word.Niet alle mannen die smsen zijn achterlijk :wink: ......hmm ok de meeste wel maar die kunnen het zich dan gewoon niet permiteren :lol:

Mich
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 dec 2004 13:53

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door Mich »

pff en toch zijn jullie laf :o :roll:

sweetheart

Re: Mannen die zich voordoen als vrouw via SMS

Ongelezen bericht door sweetheart »

pff en toch zijn jullie laf
Nog steeds geen leven mich ? Arm ventje :roll:

Gesloten