Helemaal mee eens. Eén van de belangrijkste voorwaarden is, zoals TS zelf al zegtLady1234 schreef:Oke, u hoeft niet met mij in discussie, maar u stelt hier een vraag, beter gezegd meerdere vragen.
En inzake de vraag over huurtoeslag bij een te hoge huur en te jong, heb ik u antwoord gegeven. Dus voor de goede orde, als u niet lichamelijk gehandicapt bent, hebt u daar geen recht op.
Dat betekent niet dat u het niet kunt aanvragen en als u daar verkeerde gegevens verstrekt, zoals de vermelding gehandicapt, krijgt u die huurtoeslag beslist als voorschot uitbetaald. Maar dan volgt wel later in 2919 terugvordering van het gehele bedrag.
Want u hebt blijkbaar wel een probleem, maar u bent niet lichamelijk gehandicapt waardoor u een aangepaste woning nodig hebt.
Maar ik zal u beslist niet tegenhouden die aanvraag in te dienen.
Overigens kunt u dat zelf ook nalezen als u een proefberekening maakt op Toeslagen.
"Uit uw bewijs moet blijken dat u vanwege uw handicap een duurdere woning nodig hebt."
Maar u (TS) heeft helemaal geen duurdere woning nodig vanwege uw handicap. U zoekt gewoon een andere woning.
Ik ben dan ook bang dat u wel een voorschot zult krijgen van de BD, maar als alles is uitgezocht dit terug zult moeten betalen. De BD zegt zelf ook al dat u "waarschijnlijk" er wel recht op zult hebben, maar ik vind dat te onbetrouwbaar om daar op te rekenen.