LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcodeloterij keert prijs niet uit

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sangita84
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2018 00:25

Postcodeloterij keert prijs niet uit

Ongelezen bericht door Sangita84 »

In januari 2018 ben ik gebeld door een medewerker van de postcodeloterij. Zij gaf aan dat ik de buurtton had gewonnen samen met wat anderen. Zij gaven aan dat het bedrag in de 3e week van januari 2018 overgemaakt zou worden op mijn rekening, echter is het bedrag niet door mij ontvangen. Ze hebben mij uitdraaien van bankafschriften gevraagd, deze heb ik gemaild naar hen. Toen vroegen ze of ik een brief van de bank kon krijgen waarin de bank bevestigd dat het bedrag niet ontvangen is. Ook dit heb ik naar hen verzonden. Toen waren we ineens 2 maanden verder en nog steeds niks ontvangen. Op den duur werd ik op 1 dag door 2 mensen van de postcodeloterij gebeld en allebei met een heel ander verhaal. Op den duur zeiden ze dat zij er niks meer aan kunnen doen, en dat ik maar bij mijn bank na moet gaan waar het bedrag is gebleven. Na contact met de bank gehad te hebben, heb ik weer contact met hen gehad over een ATG-kenmerk. Dit nummer heb ik nu bij de bank doorgegeven in de hoop dat zij wat kunnen achterhalen. We zijn nu 5 maanden verder en van de postcodeloterij word ik alleen van het kastje naar het muurtje gestuurd. Ik betaal elke maand netjes mijn bijdrage.

NeoDutchio
Berichten: 12388
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Postcodeloterij keert prijs niet uit

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bent u wel echt gebeld door de PCL? En hebben buurtgenoten wel het geld ontvangen?

Moneyman
Berichten: 30344
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Postcodeloterij keert prijs niet uit

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sangita84 schreef:In januari 2018 ben ik gebeld door een medewerker van de postcodeloterij. Zij gaf aan dat ik de buurtton had gewonnen samen met wat anderen. Zij gaven aan dat het bedrag in de 3e week van januari 2018 overgemaakt zou worden op mijn rekening, echter is het bedrag niet door mij ontvangen. Ze hebben mij uitdraaien van bankafschriften gevraagd, deze heb ik gemaild naar hen. Toen vroegen ze of ik een brief van de bank kon krijgen waarin de bank bevestigd dat het bedrag niet ontvangen is. Ook dit heb ik naar hen verzonden. Toen waren we ineens 2 maanden verder en nog steeds niks ontvangen. Op den duur werd ik op 1 dag door 2 mensen van de postcodeloterij gebeld en allebei met een heel ander verhaal. Op den duur zeiden ze dat zij er niks meer aan kunnen doen, en dat ik maar bij mijn bank na moet gaan waar het bedrag is gebleven. Na contact met de bank gehad te hebben, heb ik weer contact met hen gehad over een ATG-kenmerk. Dit nummer heb ik nu bij de bank doorgegeven in de hoop dat zij wat kunnen achterhalen. We zijn nu 5 maanden verder en van de postcodeloterij word ik alleen van het kastje naar het muurtje gestuurd. Ik betaal elke maand netjes mijn bijdrage.
Heb je ook iets zwart op wit?

Sangita84
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2018 00:25

Re: Postcodeloterij keert prijs niet uit

Ongelezen bericht door Sangita84 »

Heb je ook iets zwart op wit?[/quote]
Ik heb een cheque ontvangen als symbool

Moneyman
Berichten: 30344
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Postcodeloterij keert prijs niet uit

Ongelezen bericht door Moneyman »

En blijkt daar onomstotelijk uit dat je een prijs ter waarde van xxx hebt gewonnen, zonder verdere tegenprestatie?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Postcodeloterij keert prijs niet uit

Ongelezen bericht door crazyme »

Sangita84 schreef:Heb je ook iets zwart op wit?
Ik heb een cheque ontvangen als symbool[/quote]

Het komt er dus in het kort op neer dat de postcodeloterij zegt dat het is overgemaakt en dat jij dat niet op jouw rekening hebt ontvangen.

De kortste klap lijkt mij dat uw bank contact zoekt met de bank van de postcodeloterij om de transactie te controleren.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Postcodeloterij keert prijs niet uit

Ongelezen bericht door tttlocke »

Sangita84 schreef:...Op den duur werd ik op 1 dag door 2 mensen van de postcodeloterij gebeld en allebei met een heel ander verhaal...
En welke verhalen waren dat dan?

De loterij bevestigde nogmaals/nog steeds dat u de prijs gewonnen had?
Is er ook schriftelijk bericht ontvangen van de prijs?
Zeiden ze ook naar welke rekening het geld was overgemaakt?

Heeft u, onafhankelijk van de telefoontjes, zelf geconstateerd dat u inderdaad prijs had gewonnen? Via de gepubliceerde uitslag?
Hoe zit het met de buren? Hebben die ook bericht gekregen van de prijs, en mogelijk zelfs de prijs ontvangen?

koek100
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2017 19:20

Re: Postcodeloterij keert prijs niet uit

Ongelezen bericht door koek100 »

Kan het zijn dat u door een gek gebeld bent . Ik zou eerst maar eens bij de buurtgenoten vragen of zij ook wat gehoord hebben van een prijs.

Gesloten