ik wil zelfs verder gaan: Ziggo levert als het werkt een prima product.bprosman schreef:Tja, zoals ik al schreef, ik (en ik lees meerdere anderen met mij ) kunnen ons geen grote storingen herinneren, zeker niet van 2 weken.Moet het gewoon werken zonder een graad in internet- termen en -gebruik te hebben.
En in zo'n geval kun je achterover leunen en denken "niet mijn problem", maar je kunt ook op "allestoringen.nl" terecht, het Ziggo forum met vele behulpzame vrijwilligers.
2 Weken heb in nog niet in totaal gehaald in die 15 jaar.
Op zich is met het Ziggo product niks mis, naja dat beaam je zelf eigenlijk ook wat snelheid betreft.
Als iets niet werkt zijn er betere bronnen om hulp te krijgen dan ze Ziggo 1e lijn.
De Ziggo servicelijn is tegenwoordig goed bereikbaar. De service is vriendelijk maar:
probleem is er pas als er iets niet goed werkt, dan sta je als leek al snel met de handen in het haar.
Ik heb de 23ste april bericht gehad van Ziggo dat er aan gewerkt werd en een voorspelling wanneer het gefixt zou zijn.
Dat het veel langer duurde en ik uiteindelijk twee weken zonder internet zat is op zich al vervelend.
Op een gegeven moment kabels vervangen, nieuwe modem en veel heen en weer gebel.
Echt vervelend vind ik het pas worden als ik zo een lauwe reactie krijg. Vriendelijk wordt afgescheept.
Nogmaals: vergelijk de reactie van Vodafone en Ziggo.