LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huizenmarkt.nl beweert dat ik een account heb

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
bettie-52

Re: Huizenmarkt.nl beweert dat ik een account heb

Ongelezen bericht door bettie-52 »

Zoiets vergelijkbaar heb ik ook meegemaakt 2 maal, gewoon contact opnemen en bewijs daarvan toe sturen heb ik per post aangetekend gedaan later gezegd ik schakel mijn jurist in toen kreeg ik snel een brief en telefoontje dat zij het hadden uitgezocht en een ander mijn gegevens gebruikt had ,ik heb de dader zelfs telefonisch benaderd ( had ik opgespoord) en er werd later snel telefonisch verbroken (hij schrok waarschijnlijk)maar het is erg iritant en je vertrouwen is geschaad plus het kost veel tijd en moeite, maar nooit jezelf laten intimideren!! en zeker niet betalen,( het ging om werkspot.nl en oxfam novib )

Bob Schurkjens

Re: Huizenmarkt.nl beweert dat ik een account heb

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Klanten geven bij Huizenmarkt.nl een expliciete machtiging af en betalen de eerste termijn via Ideal. Hierbij is de identiteit van de gebruiker dus in alle gevallen vastgesteld.
Aldus Huizenmarkt.nl. Wat een onzinverhaal Femke. Iedereen kan gewoon de naam en adres van iemand anders invullen en dan met iDeal betalen. En dat weet Huizenmarkt.nl zelf ook heel goed. Uit een ontvangen iDealbetaling kan de ontvanger van de betaling geen identiteit halen. Met het advies om aangifte te doen bij de politie sturen jullie mensen het bos in.

Gesloten