LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Wat een spijt dat ik terug ben gegaan naar Ziggo! Op 5 juni 2018 gebeld voor een terugkeer naar Ziggo, na lang aandringen van mijn zoon, werkzaam in de ICT en ook deels werkend vanuit huis, het dringende verzoek om sneller internet. Toch maar overstag gegaan en een aanvraag ingediend voor een pakket als terugkerende klant. Nou zag het er zo veelbelovend uit tenminste als je de telefoniste mag geloven die de aanvraag in behandeling heeft genomen. Op 13 juni netjes een email bericht van Ziggo. Het is zo ver. De overstap is gelukt. Op 06-07-2018 gaan we van start. U krijgt ook bericht van uw huidige provider De opzegging bij uw huidige provider is gelukt. Het abonnement stopt. U ontvangt hiervan nog bericht van de provider. Klopt huidige provider heeft inderdaad netjes bericht (meerdere malen zelfs) en zoals afgesproken stop mijn abbonement dus ook netjes op 6 juli 2018. Inmiddels al diverse chats en telefoontjes verder maar helaas nog steeds GEEN installatie pakket ontvangen!!!! Er is zelfs nog geen track & trace beschikbaar!!! Kortom wij zitten dus gewoon vanaf komende vrijdag , let op dat is over 2 dagen. ZONDER INTERNET EN TELEVISIE. Goede service noemen ze dat bij Ziggo! Oja reminder waarom was ik destijds ookal weer weg gegaan bij Ziggo??? Juist daarom dus VEEL BELOVEN maar weinig NAKOMEN VAN GEMAAKTE AFSPRAKEN! MENSEN MOCHT U BESLUITEN EEN PAKKET BIJ ZIGGO TE NEMEN MIJN ADVIES IS DUIDELIJK! DOE HET NIET EN BESPAAR U DE SPIJT DIE IK NU HEB!!!!
Ga toch maar terug naar het langzamere internet, want dat is nog altijd beter dan geen internet!!
Ga toch maar terug naar het langzamere internet, want dat is nog altijd beter dan geen internet!!
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jul 2018 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast
Reden: Titel door Moderatie aangepast
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Misschien komt het vandaag wel binnen. Niet te gauw in paniek raken. En een beetje minder hoofdletters gebruiken. Dit is niet prettig om te lezen.
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Fijn zo'n "overstapservice" maar als je er "afhankelijk" van bent (thuiswerken) kies ik er toch voor de oude schoenen pas weg te gooien als ik nieuwe heb. En ja , dat kost me misschien 1 maand dubbel.
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
"MENSEN MOCHT U BESLUITEN EEN PAKKET BIJ ZIGGO TE NEMEN MIJN ADVIES IS DUIDELIJK! DOE HET NIET EN BESPAAR U DE SPIJT DIE IK NU HEB!!!! "
Ik ben er al jaren super tevreden over, dus ik zal uw oproep maar in de vuilnisbak plaatsen. Net als @bprosman, waarom niet even een beetje overlap genomen als u w internet belangrijk is. Mijn advies is dus, neem het gerust maar denk na wanneer je de andere provider opzegt.
Ik ben er al jaren super tevreden over, dus ik zal uw oproep maar in de vuilnisbak plaatsen. Net als @bprosman, waarom niet even een beetje overlap genomen als u w internet belangrijk is. Mijn advies is dus, neem het gerust maar denk na wanneer je de andere provider opzegt.
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
"De overstap is gelukt. Op 06-07-2018 gaan we van start."
6 juli is toch vrijdag pas? Misschien krijgt u dan alles bezorgd, kunt u alles installeren en vanaf die dag alles gebruiken?
6 juli is toch vrijdag pas? Misschien krijgt u dan alles bezorgd, kunt u alles installeren en vanaf die dag alles gebruiken?
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
saskia36 schreef:Wat een spijt dat ik terug ben gegaan naar Ziggo! Op 5 juni 2018 gebeld voor een terugkeer naar Ziggo, na lang aandringen van mijn zoon, werkzaam in de ICT en ook deels werkend vanuit huis, het dringende verzoek om sneller internet. Toch maar overstag gegaan en een aanvraag ingediend voor een pakket als terugkerende klant. Nou zag het er zo veelbelovend uit tenminste als je de telefoniste mag geloven die de aanvraag in behandeling heeft genomen. Op 13 juni netjes een email bericht van Ziggo. Het is zo ver. De overstap is gelukt. Op 06-07-2018 gaan we van start. U krijgt ook bericht van uw huidige provider De opzegging bij uw huidige provider is gelukt. Het abonnement stopt. U ontvangt hiervan nog bericht van de provider. Klopt huidige provider heeft inderdaad netjes bericht (meerdere malen zelfs) en zoals afgesproken stop mijn abbonement dus ook netjes op 6 juli 2018. Inmiddels al diverse chats en telefoontjes verder maar helaas nog steeds GEEN installatie pakket ontvangen!!!! Er is zelfs nog geen track & trace beschikbaar!!! Kortom wij zitten dus gewoon vanaf komende vrijdag , let op dat is over 2 dagen. ZONDER INTERNET EN TELEVISIE. Goede service noemen ze dat bij Ziggo! Oja reminder waarom was ik destijds ookal weer weg gegaan bij Ziggo??? Juist daarom dus VEEL BELOVEN maar weinig NAKOMEN VAN GEMAAKTE AFSPRAKEN! MENSEN MOCHT U BESLUITEN EEN PAKKET BIJ ZIGGO TE NEMEN MIJN ADVIES IS DUIDELIJK! DOE HET NIET EN BESPAAR U DE SPIJT DIE IK NU HEB!!!!
Ga toch maar terug naar het langzamere internet, want dat is nog altijd beter dan geen internet!!
Ga langs de ziggo winkel en ze lossen het wel voor je op.
Net wat Lowieze zegt, 6 juli is vrijdag.
-
- Berichten: 696
- Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
En waarom moet alles zo korte termijn worden geregeld. Waarom niet twee maanden, dan heeft iedereen de tijd om alles goed te regelen.
Verder doen mijn oren zeer.
Verder doen mijn oren zeer.
-
- verified
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
- Contacteer:
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Hallo Saskia,
Ik snap je zorgen maar durf ervan uit te gaan dat het pakket er gewoon op tijd is. Stuur ons anders nog even een privéberichtje met je postcode en adres via ons profiel. Dan dubbelchecken we het voor je.
Groet,
David van Ziggo
Ik snap je zorgen maar durf ervan uit te gaan dat het pakket er gewoon op tijd is. Stuur ons anders nog even een privéberichtje met je postcode en adres via ons profiel. Dan dubbelchecken we het voor je.
Groet,
David van Ziggo
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Dus je gaat nu Ziggo al zwart maken op een publiek forum terwijl er eigenlijk nog niets fout is gegaan, maar u verwacht dit nu al. Helderziend?saskia36 schreef:Wat een spijt dat ik terug ben gegaan naar Ziggo! Op 5 juni 2018 gebeld voor een terugkeer naar Ziggo, na lang aandringen van mijn zoon, werkzaam in de ICT en ook deels werkend vanuit huis, het dringende verzoek om sneller internet. Toch maar overstag gegaan en een aanvraag ingediend voor een pakket als terugkerende klant. Nou zag het er zo veelbelovend uit tenminste als je de telefoniste mag geloven die de aanvraag in behandeling heeft genomen. Op 13 juni netjes een email bericht van Ziggo. Het is zo ver. De overstap is gelukt. Op 06-07-2018 gaan we van start. U krijgt ook bericht van uw huidige provider De opzegging bij uw huidige provider is gelukt. Het abonnement stopt. U ontvangt hiervan nog bericht van de provider. Klopt huidige provider heeft inderdaad netjes bericht (meerdere malen zelfs) en zoals afgesproken stop mijn abbonement dus ook netjes op 6 juli 2018. Inmiddels al diverse chats en telefoontjes verder maar helaas nog steeds GEEN installatie pakket ontvangen!!!! Er is zelfs nog geen track & trace beschikbaar!!! Kortom wij zitten dus gewoon vanaf komende vrijdag , let op dat is over 2 dagen. ZONDER INTERNET EN TELEVISIE. Goede service noemen ze dat bij Ziggo! Oja reminder waarom was ik destijds ookal weer weg gegaan bij Ziggo??? Juist daarom dus VEEL BELOVEN maar weinig NAKOMEN VAN GEMAAKTE AFSPRAKEN! MENSEN MOCHT U BESLUITEN EEN PAKKET BIJ ZIGGO TE NEMEN MIJN ADVIES IS DUIDELIJK! DOE HET NIET EN BESPAAR U DE SPIJT DIE IK NU HEB!!!!
Ga toch maar terug naar het langzamere internet, want dat is nog altijd beter dan geen internet!!
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Reageer je vanavond even? Dan zou je pas zeker kunnen weten of je pakketje op tijd hebt gekregen..
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
We wachten in spanning!
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Met monteur die ook pakket meeneemt is veiliger als je weet hoeveel pakjes te laat bezorgd werden of zoek raakte!
Als het goed is blijft de oude tot morgen ochtend actief dus vrijdag gaat die er pas uit!
Als het goed is blijft de oude tot morgen ochtend actief dus vrijdag gaat die er pas uit!
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Het oude abonnement wordt op 6 juli, het is vandaag vrijdag 6 juli ! afgesloten, dus waarom zou dit tot 7 juli zaterdagochtend actief blijven?stofzuigertje schreef:
Als het goed is blijft de oude tot morgen ochtend actief dus vrijdag gaat die er pas uit!
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Want?? Jij ligt er wakker van dan?Theotrucker schreef:We wachten in spanning!
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Ja, kan niet meer slapen.
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
En nu is het de 9 de, is het gelukt?
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
@mahadma Ook ik ben nieuwsgierig of alles nu is gelukt, meestal als dat het geval is hoor en lees je niks meer en als het idd fout zou zijn dan voor 70% dat men dan de Nood weer komt klagen, dus niks meer gelezen, zal alles met een terin..... snelheid wel over het internet aan het gaan zijn
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
Kennelijk niet....mahadma schreef:En nu is het de 9 de, is het gelukt?
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
TS reageert niet meer. Die heeft even lekker haar gal gespuwd op Ziggo. Of dit terecht is, we zullen het waarscijnlijk nooit meer weten.
Misschien eens een PB'tje van de moderatie aan TS dat het wel zo netjes is om na zo'n hoogdravend verhaal ook even de (waarschijnlijk goede) afloop te melden.
Maar dat gaat wellicht ook op voor Ziggo zelf, want die weten of ze nu een tevreden klant erbij hebben of dat die 'gewaardeerde' klant nu ergens in een hoekje boos zit te zijn.
Misschien eens een PB'tje van de moderatie aan TS dat het wel zo netjes is om na zo'n hoogdravend verhaal ook even de (waarschijnlijk goede) afloop te melden.
Maar dat gaat wellicht ook op voor Ziggo zelf, want die weten of ze nu een tevreden klant erbij hebben of dat die 'gewaardeerde' klant nu ergens in een hoekje boos zit te zijn.
Re: Overstap naar Ziggo: geen internet en tv
En dan nog, dan zit je eens een weekje zonder internet en televisie.