Ik zou graag aandacht willen vragen voor de klachtenregen bij camping travel club, beter bekend als de organisatie van de Campingcheque!! Vanaf het moment dat de ANWB zich hiervan teruggetrokken heeft, is de situatie rondom de Campingcheque alleen maar verslechterd en de communicatie naar de gebruikers nagenoeg naar het nulpunt teruggebracht. Ze zijn niet of nauwelijks telefonisch danwel via de mail bereikbaar. Veranderen de spelregels van de gold en silvercard terwijl je vooraf betaald hebt voor een aantal jaren dienstverlening en privileges.
Website en app werken niet goed, jaarboek met campings is in 2018 niet meer uitgebracht etc etc...
Volgens mij bestaat deze organisatie niet lang meer en dan gaat er heel veel geld verloren voor de houders van de gold en silverkaarten.
Hier zou RADAR toch een keer aandacht aan moeten schenken!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met Camping travel club
Re: Ervaringen met Camping travel club
En wat zou die aandacht van Radar dan veranderen denk je?Opden083 schreef:Ik zou graag aandacht willen vragen voor de klachtenregen bij camping travel club, beter bekend als de organisatie van de Campingcheque!! Vanaf het moment dat de ANWB zich hiervan teruggetrokken heeft, is de situatie rondom de Campingcheque alleen maar verslechterd en de communicatie naar de gebruikers nagenoeg naar het nulpunt teruggebracht. Ze zijn niet of nauwelijks telefonisch danwel via de mail bereikbaar. Veranderen de spelregels van de gold en silvercard terwijl je vooraf betaald hebt voor een aantal jaren dienstverlening en privileges.
Website en app werken niet goed, jaarboek met campings is in 2018 niet meer uitgebracht etc etc...
Volgens mij bestaat deze organisatie niet lang meer en dan gaat er heel veel geld verloren voor de houders van de gold en silverkaarten.
Hier zou RADAR toch een keer aandacht aan moeten schenken!!
Hier meer ervaringen en een reactie van de club:
https://www.camping-frankrijk.nl/forum/ ... x?id=46163
https://www.camping-frankrijk.nl/forum/ ... x?id=46163
Radar zou contact kunnen opnemen en vragen om meer duidelijkheid. Duizenden gebruikers in Nederland en andere landen willen graag weten waar ze aan toe zijn en voorkomen dat er honderd duizenden euro’s verloren gaan. Kunnen zij überhaupt nog voldoen aan hun financiële verplichtingen?
-
Als er duizenden gebruikers zijn, dan kunt u toch gezamenlijk iets beginnen? Waarom denkt u dat u een televisieprogramma voor uw karretje kan spannen?Opden083 schreef:Radar zou contact kunnen opnemen en vragen om meer duidelijkheid. Duizenden gebruikers in Nederland en andere landen willen graag weten waar ze aan toe zijn en voorkomen dat er honderd duizenden euro’s verloren gaan. Kunnen zij überhaupt nog voldoen aan hun financiële verplichtingen?
Neem contact op met de redactie van Radar:
https://radar.avrotros.nl/over/contact/
https://radar.avrotros.nl/over/contact/
Heel veel moeite gedaan om contact te krijgen met deze organisatie omdat het campingboek van 2018 maar niet kwam. Uiteindelijk lukte het en hoor ik tot mijn stomme verbazing dat het is afgeschaft.
Maar geen nood, je kan ze nog gewoon inleveren. Gewoon even op de site kijken. En de spaarpunten, die krijg je uitgekeerd, in mijn geval een extra cheque van 19 euro. En ik had er nog 1 over van vorig jaar.
Onze eerste stop in Jablines Fr stond er niet meer bij op de app, maar gelukkig wel onze eindbestemming in Nant en de camping in Nederland ook waar we nog een weekje zouden verblijven.
Maar helaas, geen van die 2 accepteerden nog CC.
Dus heb ik vanmorgen nog eens gebeld.
Na een hele poos wachten kreeg ik contact. Ja de app, die klopte niet meer. Niemand die ons dat verteld heeft natuurlijk. Ik zag bij sommige campings wel alleen de openingstijden staan van 2017, en Jablines stond er helemaal niet meer bij. Dus ik ga er vanuit dat je dáár niet meer terecht kan met je cc. Maar díe in Nant en Sevenum stonden er gewoon bij.
Nee, ik had op de site moeten kijken.
Op mijn vraag of ik dan mijn vakantie moet aanpassen op 2 cc kaarten werd duidelijk dat ze dat inderdaad verwachtte.
Mij werd uitdrukkelijk verzekerd dat ik geen geld terug zou krijgen.
Ik vind het pure oplichting. Als ze het ruimschoots van te voren hadden gemeld dat ze zouden ophouden, was dit probleem niet ontstaan en hadden mensen gewoon hun cc kunnen opmaken. Wat was ik blij dat ik niet zoals voorgaande jaren al vroeg cheques had bijgekocht!
Maar geen nood, je kan ze nog gewoon inleveren. Gewoon even op de site kijken. En de spaarpunten, die krijg je uitgekeerd, in mijn geval een extra cheque van 19 euro. En ik had er nog 1 over van vorig jaar.
Onze eerste stop in Jablines Fr stond er niet meer bij op de app, maar gelukkig wel onze eindbestemming in Nant en de camping in Nederland ook waar we nog een weekje zouden verblijven.
Maar helaas, geen van die 2 accepteerden nog CC.
Dus heb ik vanmorgen nog eens gebeld.
Na een hele poos wachten kreeg ik contact. Ja de app, die klopte niet meer. Niemand die ons dat verteld heeft natuurlijk. Ik zag bij sommige campings wel alleen de openingstijden staan van 2017, en Jablines stond er helemaal niet meer bij. Dus ik ga er vanuit dat je dáár niet meer terecht kan met je cc. Maar díe in Nant en Sevenum stonden er gewoon bij.
Nee, ik had op de site moeten kijken.
Op mijn vraag of ik dan mijn vakantie moet aanpassen op 2 cc kaarten werd duidelijk dat ze dat inderdaad verwachtte.
Mij werd uitdrukkelijk verzekerd dat ik geen geld terug zou krijgen.
Ik vind het pure oplichting. Als ze het ruimschoots van te voren hadden gemeld dat ze zouden ophouden, was dit probleem niet ontstaan en hadden mensen gewoon hun cc kunnen opmaken. Wat was ik blij dat ik niet zoals voorgaande jaren al vroeg cheques had bijgekocht!