Wie is TS????
- De taxi kwam 30 min te laat omdat hij 6:40 had genoteerd ipv 5:40
- File was een pech zo vroeg in de ochtend, kan niemand iets aan doen
- Vlucht was om 7:30 dus niemand hoefde op ons te wachten want we waren alsnog op tijd voor onze vlucht! Voor de koffer inderdaad waren we 3 min te laat. We konden tot uiterlijk 6:50 ons koffer inchecken maar de balie medewerkster dacht 6:20 dus kwam ze niet in actie om de koffer nog mee te krijgen.
De klantenservice van EasyJet betreurt de aanpak van de balie medewerkster en gaat dit voor ons uitzoeken. Blijkbaar vinden zij het ook niet meer dan normaal dat je soms iets verder moet kijken dan je denk hokje.
Iedereen heeft wel eens pech of maakt een inschattingsfout. We kunnen lekker veilig van achter ons beeldscherm op mensen afreageren en boos doen en bekritiseren. Of begrip tonen voor de omstandigheden. Ik dacht dat dit een forum is waar we elkaar kunnen helpen met info en goed advies. Dat is denk ik ook wel de gedachtegang van Radar. Kijken waar de consument recht op heeft. Als je niet echt iets nuttig te zeggen hebt laat het alsjeblieft! De wereld zou echt een stuk mooier van worden. Kritiek leveren vanachter je beeldscherm is te slap. Verplaats jezelf in de ander en bedenk hoe zou je zelf behandeld willen worden?
De vraag van Shyngalicious was: zijn er meer mensen die de vlucht vanuit Genève naar Amsterdam hebben gemist? En daar heb ik op gereageerd. Plus onze ervaring op de heen weg.Het vliegveld was gewoon open en de weersomstandigheden waren gewoon prima daarom vind ik het niet terecht dat EasyJet misbruik maakt van de slechte weersomstandigheden. Nergens is terug te vinden dat zij niet konden vliegen wegens slechte weersomstandigheden. Ze kunnen dat ook niet aantonen. Wij hebben bij de annulering ook geen enkel reden te horen gekregen. Hier gaat het om!