janesje16 schreef:heb in 2017 ongeveer 760euro aan gerant kosten betaald,de laaste leningvan 1100 plus 487,00plus 40euro incasso,plus nu 201euro incasso bij trust and law,dat is boven de 1100 nog eens 728 erovereen,die 728 erAF HALEN DOOR TEVEEL GARANT RENTE KOSTEN IS-32 EN HEB AL 477BETAALD.
DUS ALS IK NOG 623 BETAAL AAN TRUST AND LAW ZAL IK E WEL VAN AF ZIJN
€1100,- lenen en €760 garantiekosten, die kosten mogen niet zo hoog zijn.
Dus overtreden ze de regels in Nederland.
€1100,- + 14%= €1274,- voor precies 1 jaar...
Nog enkele maanden erbij en je zit nog steeds ruim onder de €1400,-
Het is toegestaan het geleende €1100,- zonder enige kosten terug te betalen en dan is bij een rechtszaak alle kosten voor hun.
Ze vragen meer dan is toegestaan en dan mag je van 0% uit gaan!
Door wegens deze hoge woekerrente die niet is toegestaan rustig op de vaak beloofde en mee gedreigde rechtszaak te wachten, vraag gewoon of de zittingsdatum bekend is....
Dan is op die dag overmaken met wettelijke rente van 4% mogelijk.... dus laat de rechter uitspraak doen want zij claimen iets wat niet is toegestaan.
Verder bestaat de kans dat zij veroordeeld worden om ook al jou kosten te betalen en als jou Advocaat meer dan €1100,- vraagt mag dat!
Mijn Advocate rekent tussen de €3000,- en €4000,- aan kosten en wie dat oorspronkelijke bedrag, of je dat terug moet betalen hoor je dan wel....
Het is verboden geld boven de 14% rente op jaarbasis uit te lenen dus ongeldige overeenkomst en de rechter zal beslissen of je het geleende en eventuele rente moet betalen of niet.
Verder moet U bij de vele zaken nu er een uitspraak in de krant stond dat er een file van wanbetalers kan ontstaan en de rechters hebben alle tijd...
tot over enkele jaren op de zitting!