LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte kwaliteit

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Silvester Engelbart

slechte kwaliteit

Ongelezen bericht door Silvester Engelbart »

Koop nooit bij Cosmopoliteliving of Budgetkingstore Techniekweg 22 Leerdam
Hele slechte service naar 1 maand zakken de kussen al in elkaar.
Een paar gebeld en aan geschreven en je word als een hond behandeld.
Ze zeggen aan gesloten te zijn bij CWB garantie fonds dit was ook niet waar en moesten dit van hun site afhalen. Dan verschuilen zich achter DGB Agenturen B.Leeuwen deze doen ook niet veel laten Solpro Heukelum op draven trekken een nieuwe bank uit elkaar en word waardeloos gemaakt. En dan verschuilen zich achter Kuka Home China importeur deze zitten ook in Belgie deze gebeld en worden niet terug gebeld.
Dus laat het een les voor iedereen zijn koop nooit bij dit bedrijf.
Zij gaan gewoon door in de winkel staan andere banken dan jij geleverd krijg.
:oops: :oops: :oops:

NeoDutchio

Re: slechte kwaliteit

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Silvester Engelbart schreef:Koop nooit bij Cosmopoliteliving of Budgetkingstore Techniekweg 22 Leerdam
Hele slechte service naar 1 maand zakken de kussen al in elkaar.
Een paar gebeld en aan geschreven en je word als een hond behandeld.
Ze zeggen aan gesloten te zijn bij CWB garantie fonds dit was ook niet waar en moesten dit van hun site afhalen. Dan verschuilen zich achter DGB Agenturen B.Leeuwen deze doen ook niet veel laten Solpro Heukelum op draven trekken een nieuwe bank uit elkaar en word waardeloos gemaakt. En dan verschuilen zich achter Kuka Home China importeur deze zitten ook in Belgie deze gebeld en worden niet terug gebeld.
Dus laat het een les voor iedereen zijn koop nooit bij dit bedrijf.
Zij gaan gewoon door in de winkel staan andere banken dan jij geleverd krijg.
:oops: :oops: :oops:
Goh, alweer een klacht over dit bedrijf. Als u nu zelf van te voren gezocht had op deze winkel was u waarschijnlijk een aantal deuren verder gaan kopen.
Bij het CBW waren ze aangesloten, tenminste, voordat ze Budgetkingstore gingen heten. Vraag mij niet waarom, maar voor alle ombouwen was het een fatsoenlijke winkel. Sinds een aantal jaar hebben ze het concept aangepast en komen er regelmatig klachten voorbij.

Wat u kunt doen is u beroepen op de wettelijke garantie. Binnen 6 maanden na aankoop ligt alle bewijslast bij de verkopende partij. Kunnen zij niet hard maken dat het inzakken door externe factoren is ontstaan zijn zij verplicht te repareren, danwel te vervangen (of vervangen, danwel repareren. De volgorde maakt niet uit). Helaas is het hebben van recht iets anders dan het krijgen.

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo, ik kom dezelfde klacht tegen in uw bericht van 9 april 2018 viewtopic.php?f=14&t=183171
Is dit dan dezelfde klacht. En is die klacht na 4 maanden nog niet opgelost? Wat is er eigenlijk gebeurd in die maanden?

@NeoDutchio, als ik op Cosmopoliteliving of Budgetkingstore zoek in grote klachtensites als klacht.nl of klachtenkompas.nl dan kom ik welgeteld één klacht tegen. Ik snap best dat mensen soms niet goed uitkijken bij webshops maar in dit geval moet je er een ware studie van maken om achter namen van vorige shops en aanverwante shops te komen. Met 'Goh, alweer een klacht over dit bedrijf.' legt u de bal wel erg makkelijk neer bij de consument.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze persoon plaatst voor 3e keer een bericht en die lijken om hetzelfde te gaan....

Het is hier de eerste die ik hoor maar als je een verkeerde geleverd kreeg die duidelijk minder is als show model moet je die gelijk weigeren en niet betalen bij aflevering maar terug sturen.

De Budget, dat is meestal voor bedrijven die matige kwaliteit verkopen die er wel leuk uit ziet... maar Budget is meestal rommel....

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

stofzuigertje schreef:
De Budget, dat is meestal voor bedrijven die matige kwaliteit verkopen die er wel leuk uit ziet... maar Budget is meestal rommel....
Dit keer ben ik het helemaal eens met stofzuiger. Bedrijven met budget, voordeel, kampioen etc in de naam laat ik links liggen aangezien de kwaliteit en service vaak laag zijn en goedkoop duurkoop is
Laatst gewijzigd door juliomariner op 05 aug 2018 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zo is het maar net. En toch zoekt bijna iedereen altijd op "goedkope" of zelfs "goedkoopste" zus of zo. En dan liefst op het eerste zoekresultaat klikken en bestellen maar. Gelukkig kun je na een teleurstellende ervaring hier een topic aanmaken om te waarschuwen tegen "deze oplichters".

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

En als er Cosmopolite in de naam staat? Of Living? Of Sleeptime? Of 4XL? Dan kom je op diezelfde website terecht.
Het gaat erom dat een bedrijf staat voor de kwaliteit van de aangeboden producten. En service verleent als het daar aan schort.
Ook als er 'budget' in de naam staat. Als het bedrijf budgetdusweleverengeenkwaliteit.nl zou heten dan zou het wat anders zijn.
Zo 'budget' zijn de prijzen op de website trouwens niet.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Nee, meer Budget Service... zelfs Action is beter, binnen 8 dagen terug zonder gezeur en nou noem ik toch al wat.....!

Gesloten