LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN telefoonkosten prepay 0900 onredelijk hoog

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ultrafox

KPN telefoonkosten prepay 0900 onredelijk hoog

Ongelezen bericht door ultrafox »

Wat ik deze week meemaakte slaat echt alles

Ik moest een 09-info nummer bellen i.v.m. mijn Internet aansluiting.
(jawel @home weer)
Krijg je eerst een bandje.
Dit informatienummer kost 10 eurocent per minuut plus het gebruik van uw mobiele telefoon.
Ok ik heb nog €8 beltegoed dus dit moet goed komen.
6 minuten later verbinding weg beltegoed op :?:

Wat blijkt nu KPN vraagt als je een 09-info nummer belt helemaal NIET het normale tarief van 20 a 25 cent per minuut maar €1,30 per minuut plus die 10 cent is dus wel mooi €1,40 per minuut.
Dit zij dat mens mens natuurlijk niet die in opdracht van KPN dat bandje had ingesproken.
Kan hier niet tegen geprotesteert worden want om eventjes je tarief met slechts 500% te verhogen omdat ik een helpdesk nodig heb is pure oplichterij.
Het zou VERPLICHT moeten zijn dat als je een ander tarief voorgeschoteld krijgt dat dit VAN TE VOREN wordt verteld en niet als een verassing achteraf.

KPN stelletje oplichters bedankt mogen jullie dit jaar falliet gaan (zal wel niet met zulke prijzen)
Laatst gewijzigd door ultrafox op 03 jan 2005 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: KPN telefoonkosten prepay 0900 onredelijk hoog

Ongelezen bericht door Gast »

als het met kpn 1,30 kost is het idd oplichting maar ik bel zelf regelmatig @ home zowel met vast als met t-mobile en orange waarvan orange prepay is maar ik betaal slechts 10ct per minuut en + de kosten van uw gsm dus een kleine 15ct totaal per minuut dus waar u 1,30 vandaan haalt is mij een raadsel.

het nr kost gewoon 10ct per minuut ex kosten gsm dus kpn veranderd daar ook niks aan.

en ik werk echt niet bij kpn dat ik dat zeg

ultrafox

Ongelezen bericht door ultrafox »

Beste gast.

Ik heb voor de aardigheid eens de prijzen opgezocht van KPN, Orange en T-Mobile en deze met elkaar vergeleken.
Hou je vast hier komt het.
Alle prijzen die je ziet zijn INCLUSIEF de kosten voor het bellen met de @home helpdesk (€0,10 per minuut)

KPN Prepay €1,40 per minuut
Orange Prepay min €0,32 max €0,45 per minuut Ligt aan welk type Prepay
T-Mobile prepay €1,20 per minuut

Dus oplichters van KPN en T-Mobile kijk eens naar Orange zij hanteren wel NORMALE prijzen.

Dit lijkt mij mischien wel een geinig onderwerp voor in de uitzending. :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

beste gast,
de tarieven die vermeld worden zijn voor normale 0900 nrs en niet voor andere bv @home
elke gesprek is ex gsm kosten 1,30/1,15 tenzij ANDERS VERMELD.

dus is er vermeld 10ct ex mobiele kosten dan is dat ook zo.

Gesloten