LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongeoorloofd abonnement KPN wijzigen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ricardeaux

Ongeoorloofd abonnement KPN wijzigen

Ongelezen bericht door Ricardeaux »

Hallo mensen, misschien dat t al eerder is aangedragen - zo ja - negeren dit stukje..

Het is mogelijk om bij de KPN winkel Primafoon je abonnement te wijzigen en dat gebeurd waar je bijstaat. Erg handig, heb er zelf al tweemaal gebruik van gemaakt.

Echter... je zou vermoeden dat je je voor deze handeling zou moeten legentimeren. Tweemaal had ik mn paspoort bij, tweemaal werd er niet naar gevraagd.

Bij de primafoon wordt na wijziging in de winkel een afdruk gemaakt van de abonementswijziging (thuis ontvang je daar niets van). Vrolijk knikken voldoet als ze je vragen of je persoon X bent.

Goedgelovige mensen bij de Primafoon, ik zou het niet op prijs stellen als iemand ongevraagd mijn abonnement zou wijzigen, dat zou je behoorlijk wat geld kunnen kosten (in t ergste geval kom je er pas na twee maanden achter).

Natuurlijk ben ik geen kwaadwillend persoon, en u natuuuuuuuurlijk ook niet...

Met vriendelijke groet, Ricardo

budje

Re: Ongeoorloofd abonnement KPN wijzigen

Ongelezen bericht door budje »

Denk dat je het over vaste telefonie hebt, want bij mobiele abonnementen moet je het echt wel laten zien kan ik je uit ervaring vertellen!

Leonardo_D818

Ongelezen bericht door Leonardo_D818 »

Ik heb zelfs telefonisch -op een andere lokatie- het telefoonnummer (KPN) voor mijn schoonouders gewijzigd.
Met een paar gegevens kan men dus gewoon telefoonnummers veranderen. Ik was er achteraf nogal verbaasd over.

ultrafox

Ongelezen bericht door ultrafox »

Lache met Primafoon yo.

Ik heb vorige maand toevallig een abbonement verlengt van een vriendin van mij.
Zelf had ze niet de mogenlijkheid om naar een Primafoon winkel te gaan dus vroeg ze aan mij of ik dit voor haar kon regelen en of ik tevens een mooie nieuwe mobiele telefoon kon meenemen voor haar.

In de winkel werdt mij niet om legitimatie gevraagt en ik had ook GEEN machtiging bij (had ik per ongeluk in de auto laten liggen :oops: ).
Doch 20 minuten later liep ik doodleuk naar buiten met een nieuwe telefoon.
De telefoon was overigens gratis gezien de verlening.

Stel je voor dat ik een oplichter was geweest dan had ik dus een nieuwe telefoon en iemand anders krijgt hiervoor de rekening thuis gestuurd.

Gelukkig voor mijn vriendin was ik geen oplichter en wist ze wat ik ging doen maar als dit zo simpel kan dan is er toch iets goed mis bij Primafoon.

Gesloten