LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met energieflex

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Bertvandun

Ervaringen met energieflex

Ongelezen bericht door Bertvandun »

Wie heeft er ook negatieve ervaring met energieflex met name de jaarafrekening.
In de factuurperiode heb ik 12 voorschotten betaald. energieflex ziet dat anders.
In plaats van terug krijgen moet ik daardoor bijbetalen.
Nu gaan ze me afsluiten?
Bellen is kansloos en mailen ook.

Inmiddels ligt het bij de geschillencommissie
Laatst gewijzigd door Radar op 24 sep 2017 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

NeoDutchio

Re: Ervaringen met energieflex

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bertvandun schreef:Wie heeft er ook negatieve ervaring met energieflex met name de jaarafrekening.
In de factuurperiode heb ik 12 voorschotten betaald. energieflex ziet dat anders.
In plaats van terug krijgen moet ik daardoor bijbetalen.
Nu gaan ze me afsluiten?
Bellen is kansloos en mailen ook.

Inmiddels ligt het bij de geschillencommissie
Iets meer uitleg zou handig zijn. Wat heeft het een met het ander te maken? Hoeveel voorschot betaald u en wat is uw verbruik? Als u te weinig voorschot betaald is het normaal dat u moet bijbetalen. En als u niet betaald wordt u inderdaad afgesloten. Maar waarom denkt u dat u terug zou krijgen?

Met die informatie kunnen wij u beter helpen hier.

Zombiemaster

Ongelezen bericht door Zombiemaster »

U heeft 12x betaald, maar zij zeggen 11x? Dat kan, dan heeft die 12e keer op het volgende jaar betrekking en wordt daar bij de volgende jaarnota of eindnota rekening mee gehouden.

Bertvandun

Ongelezen bericht door Bertvandun »

De factuurperiode loopt van 24-6-2016 tot 24-06-2017. Eerste voorschot is betaald op 7 juli 2016, twaalfde voorschot op 7 juni 2017
In periode 24-6-2016 tot 24-06-2017 is derhalve 12 keer betaald. In de voorwaarde van energieflex staat bij artikel 12.5 dat de betaalde voorschotten worden verrekend. Energieflex wil inderdaad het twaalfde voorschot wat betaald is op 7 juni 2017 verrekenen met de volgende jaarafrekening die loopt van 24-06-2017 tot 24-06-2018. Daardoor moet ik nu bijbetalen in plaats van terug krijgen.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik ben daar klant geweest. Zet uw klacht even op www.klachtenkompas.nl

In mijn geval werd mijn probleem toen opgelost. Het probleem ging bij mij ook al om geld. Wat een toeval!

Zombiemaster

Ongelezen bericht door Zombiemaster »

Veel succes bij de geschillencommissie. Geen enkele kans.
Maar als je geen meerjaren contract hebt, maar voor onbepaalde tijd, kun je overstappen via Pricewise of Gaslicht, dan krijg je snel een eindafrekening en een bonus bij de nieuwe maatschappij.

JacquelineDammers

Ongelezen bericht door JacquelineDammers »

Ik was ook klant bij energieflex, eerste jaar betaald ik volgens hun berekening, maar moest wel ruim 300 euro bij betalen, er klopt het eea niet aan de jaarafrekening, maar daar gingen ze niet echt op in, en hebben het ook nooit veranderd, en ik zat er weer voor 1 jaar aan vast....kon niet wachten dat dat jaar voorbij was.
Nu dan 1 jaar later...eindafrekening....460 euro bij betalen ....dit kon NOOIT!!!!!!!
Ik alles nagekeken en ja hoor ... de eindstanden van het jaar ervoor en de beginstanden klopt zowel bij gas als ook bij elektra van geen kanten!!!
Gebeld...nieuwe eindafrekening!
420 euro minder....geen excuus niks!
Maar wel weer 7 kub teveel berekend bij gas....dat waren maar een paar euro zeiden ze daar deden ze niet eens iets aan!
[ongefundeerde passage verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2018 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

Gesloten