LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beter Horen 'revolutionair nieuw hoortoestel'
-
Beter Horen 'revolutionair nieuw hoortoestel'
Beter Horen (maar niet heus)
Een Facebook post trekt direct mijn aandacht.
Testers gezocht! Voor een revolutionair nieuw hoortoestel.
Meld u aan om een hoortoestel testen!
Dat doe ik omdat ik zo doof ben als een kwartel en een jaar geleden mijn hoorapparaten kwijt raakte.
Die had ik wel verzekerd maar desondanks moest ik toch een belachelijk hoog bedrag betalen om ze te vervangen. Dat kan ik niet, dus jammer maar helaas.
Vandaar mijn vreugde toen ik die fb post zag. Ik dacht, ik ga testen, mijn bevindingen in kaart brengen en dagelijks rapporteren. En tegelijkertijd kan ik mijn kleinkinderen weer verstaan en de vogeltjes weer horen fluiten.
Ik werd snel gebeld. Door Beter Horen. Dat verbaasde me want dat werd bij de post niet vermeld.
Mijn argwaan werd gewekt. Ik vroeg door en door. En zo kwam ik er achter dat ze gewoon nieuwe klanten wilden werven voor hun normale procedure. Niks een revolutionair nieuw hoortoestel testen, gewoon persoonlijk hoortoestel aanmeten en na twee weken betalen.
Ik ging er toch heen omdat ik deze misleiding wilde bespreken. Ik trof een vrouw die vermoedelijk een bandje had ingeslikt en niet verder kwam dan te zeggen dat ze het zou doorgeven aan de afdeling marketing. Ze was zo denderend geprogrammeerd dat ze ook op persoonlijke titel niet wilde toegeven dat dit niet klopt.
Ze bleef aandringen op het gebruikelijke traject. Testen en betalen.
Ik zei tegen haar dat dit me nou een leuke casus voor Tros Radar leek.
En dat ik vermoedde dat ik niet de enige ben die zich zwaar misleid voelt.
Dat maakte geen enkele indruk. Ze ging het weer doorgeven aan de afdeling marketing.
Kan ik iets voor u doen bleef ze vragen.
Heb je nog ergens een paar hoortoestelletjes voor me liggen?
Nee natuurlijk niet!
Okay dan ga ik mijn verhaal aan Tros Radar vertellen.
Ik zal het doorgeven aan, je raad het al, de afdeling marketing.
Een Facebook post trekt direct mijn aandacht.
Testers gezocht! Voor een revolutionair nieuw hoortoestel.
Meld u aan om een hoortoestel testen!
Dat doe ik omdat ik zo doof ben als een kwartel en een jaar geleden mijn hoorapparaten kwijt raakte.
Die had ik wel verzekerd maar desondanks moest ik toch een belachelijk hoog bedrag betalen om ze te vervangen. Dat kan ik niet, dus jammer maar helaas.
Vandaar mijn vreugde toen ik die fb post zag. Ik dacht, ik ga testen, mijn bevindingen in kaart brengen en dagelijks rapporteren. En tegelijkertijd kan ik mijn kleinkinderen weer verstaan en de vogeltjes weer horen fluiten.
Ik werd snel gebeld. Door Beter Horen. Dat verbaasde me want dat werd bij de post niet vermeld.
Mijn argwaan werd gewekt. Ik vroeg door en door. En zo kwam ik er achter dat ze gewoon nieuwe klanten wilden werven voor hun normale procedure. Niks een revolutionair nieuw hoortoestel testen, gewoon persoonlijk hoortoestel aanmeten en na twee weken betalen.
Ik ging er toch heen omdat ik deze misleiding wilde bespreken. Ik trof een vrouw die vermoedelijk een bandje had ingeslikt en niet verder kwam dan te zeggen dat ze het zou doorgeven aan de afdeling marketing. Ze was zo denderend geprogrammeerd dat ze ook op persoonlijke titel niet wilde toegeven dat dit niet klopt.
Ze bleef aandringen op het gebruikelijke traject. Testen en betalen.
Ik zei tegen haar dat dit me nou een leuke casus voor Tros Radar leek.
En dat ik vermoedde dat ik niet de enige ben die zich zwaar misleid voelt.
Dat maakte geen enkele indruk. Ze ging het weer doorgeven aan de afdeling marketing.
Kan ik iets voor u doen bleef ze vragen.
Heb je nog ergens een paar hoortoestelletjes voor me liggen?
Nee natuurlijk niet!
Okay dan ga ik mijn verhaal aan Tros Radar vertellen.
Ik zal het doorgeven aan, je raad het al, de afdeling marketing.
Re: Beter Horen 'revolutionair nieuw hoortoestel'
Met dank. Dit verhaal is al eerder langs geweest. Beter horen heeft gewoon klanten nodig.
-
Sja, mijn vader zag een billboard dat hij gratis hoortoestellen kon krijgen. Hij naar binnen, dat leek hem wel wat. Mooi niet dat hij ze meekreeg.
Dat heet reclame...
Dat heet reclame...
-
Een aantal dingen lopen niet helemaal goed. Feestboek is een plek waar je al nooit moet reageren op advertenties.
Een van de voorwaarden bij Beter Horen is dat u elk hoorapparaat eerst mag uittesten. Als het hoortoestel goed is gaat u tot betaling over. De volgende keer eerst even de kleine lettertjes lezen om teleurstellingen te voorkomen.
En wat voor indruk denkt u te maken met het dreigen met een televisieprogramma. Kassa is geen helpdesk of dumpcentrale die voor elke consument in de bres springt en een bedrijf zwart gaat maken op televisie. Als u vindt dat u misleid bent door de advertentie moet u een klacht indienen bij de reclame code commissie.
Edit: ook Radar is geen helpdesk of dumpcentrale.
Een van de voorwaarden bij Beter Horen is dat u elk hoorapparaat eerst mag uittesten. Als het hoortoestel goed is gaat u tot betaling over. De volgende keer eerst even de kleine lettertjes lezen om teleurstellingen te voorkomen.
En wat voor indruk denkt u te maken met het dreigen met een televisieprogramma. Kassa is geen helpdesk of dumpcentrale die voor elke consument in de bres springt en een bedrijf zwart gaat maken op televisie. Als u vindt dat u misleid bent door de advertentie moet u een klacht indienen bij de reclame code commissie.
Edit: ook Radar is geen helpdesk of dumpcentrale.
Laatst gewijzigd door NeoDutchio op 18 mei 2018 10:57, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Radar...NeoDutchio schreef:Kassa
Alhoewel voor Kassa uiteraard hetzelfde geldt.
-
Aangepastwitte angora schreef:Radar...NeoDutchio schreef:Kassa
Alhoewel voor Kassa uiteraard hetzelfde geldt.
Misschien moet u dit melden bij de afdeling marketing ?rvjapio schreef:Met dank. Dit verhaal is al eerder langs geweest. Beter horen heeft gewoon klanten nodig.
Ja helaas, ook ik ben erin getrapt bij beter horen, ook direct gebeld en aan de telefoon hardnekkig volhouden dat ik iets niet goed begrepen had.
Wel raar dat een hoortoestellen-winkel haar potentiële klanten eerst belt...
Nee hoor dan stellen ze meteen een diagnose.
Beter Horen heeft geen eigen fabriek en ze verkopen ook soms merken die elders zoals Specsavers of Hans Anders ook kunnen leveren...
Soms een ander naamplaatje maar een bekende fabriek als Siemens maakt ook diverse huismerken en als je dozen moet lossen van papier fabriek weet je gelijk welke merken ook bij Siemens gemaakt worden!
Mag niets zeggen maar net als Unilever ook vele huismerken naast hun A merken produceerde!
Met Revolutionair zullen ze wel een iets duurdere als huidige bedoelen die je daar nu ook kunt kopen!
Soms een ander naamplaatje maar een bekende fabriek als Siemens maakt ook diverse huismerken en als je dozen moet lossen van papier fabriek weet je gelijk welke merken ook bij Siemens gemaakt worden!
Mag niets zeggen maar net als Unilever ook vele huismerken naast hun A merken produceerde!
Met Revolutionair zullen ze wel een iets duurdere als huidige bedoelen die je daar nu ook kunt kopen!