Eddied schreef:Sorry monneyman maar weer kan ik je geen gelijk geven.
Hoezo, stoot ik n keer mn neus? er zijn zat programma's op t.v. waar ze mensen helpen die zich rustig hielden en geen stap verder kwamen, tot er herrie gemaakt word, dan kan ineens alles.
En op je reactie van de DW, een DW kan geen beslag leggen als er niks meer te regelen of te verdelen valt als het al is geregeld en verdeeld, zeker als dat al is gedaan ruim voor het eerste bezoek. Zo'n DW heeft zich ook gewoon aan regels te houden. en als dan blijkt dat deze DW niet juist dan wel onvolledig is ingelicht door opdrachtgever dan is dat een probleem tussen die twee.Het is denk ik nog steeds zo in nederland dat je nog enig recht heb en dat het niet zo is dat je een beschikking hebt en dan zo maar een DW kan inschakelen.
Maar zoals gezegd, het was al geregeld voordat DW langskwam. De verz. maatschappij had mij ook verteld dat vanaf dat zij de documenten van verdeling hadden de helft van de verzekering al niet meer van mij was, dat ex daarover met de maatschappij in contact had moeten treden. ik had daar al niks meer mee te maken en dat beaamde de DW later ook. Het was dus geen probleem tussen mijn ex en mij meer.
Stel je voor dat ik niks had laten horen en er was beslag gelegd. Dan hadden ze een heel groot probleem gehad denk ik.
Ne, dan had jij een probleem gehad, juist omdat je niets had laten horen. Als iemand zich met een beschikking bij mij meldt, zal ik die gewoon betekenen en daarna beslag leggen. Het is aan jou om in actie te komen om dat te voorkomen.
Als achteraf blijkt dat jij gelijk had, krijg je wel je geld terug (afgezien van de kosten die je had kunnen voorkomen als je had gereageerd), maar dan ben je wel heel veel gezeik verder. Is het je dat waard?
Je hoeft me natuurlijk niet te geloven, ik vind het allemaal prima. Ik vertel je slechts uit ruime ervaring wat je had kunnen overkomen.