beste lezer,
Net als helaas meerdere anderen ben ik bedrogen door allinnautolease met vestigingen te Bilthoven en Duiven
auto leasen km vrij tegen waarborgsom en maand borg, keurig betaald maar vandaag is hun website weg, facebook weg, mail antwoord niet meer en telefoonnummer onbereikbaar en afgesloten.
helaas oplichting, naam bedrijf is AMWAutolease en verhuurt ook bussen voor vervoer.
ze vragen geld vooraf en daarna hoor je niets meer.
Ook hebben ze kopie paspoort en rijbewijs dus identiteitsfraude ligt op de loer.
Ze staan nog wel op kamer van koophandel site, maar die inschrijving betekent dan niets(?)
Op marktplaats zijn ze geblokkeerd na mij melding bij de politie.
WEES DUS OP UW HOUDE VOOR DIT AUTOLEASE BeDRIJF zonder zorgen , helaas voor velen MET ZORGEN!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Allinnautolease oplichting
-
Re: Allinnautolease oplichting
Erg vervelend Dan, maar het probleem is dat mensen die denken dat ze voor een paar honderd euro een Mercedes A Klasse kunnen leasen met onbeperkt aantal kilometers veelal vooraf geen forums lezen. De andere groep zou al afhaken omdat het aanbod te mooi is om waar te zijn.Danberg schreef:beste lezer,
Net als helaas meerdere anderen ben ik bedrogen door allinnautolease met vestigingen te Bilthoven en Duiven
auto leasen km vrij tegen waarborgsom en maand borg, keurig betaald maar vandaag is hun website weg, facebook weg, mail antwoord niet meer en telefoonnummer onbereikbaar en afgesloten.
helaas oplichting, naam bedrijf is AMWAutolease en verhuurt ook bussen voor vervoer.
ze vragen geld vooraf en daarna hoor je niets meer.
Ook hebben ze kopie paspoort en rijbewijs dus identiteitsfraude ligt op de loer.
Ze staan nog wel op kamer van koophandel site, maar die inschrijving betekent dan niets(?)
Op marktplaats zijn ze geblokkeerd na mij melding bij de politie.
WEES DUS OP UW HOUDE VOOR DIT AUTOLEASE BeDRIJF zonder zorgen , helaas voor velen MET ZORGEN!
Ik neem aan dat je je kopie paspoort en rijbewijs niet conform de adviezen hebt verzonden? Dan zou ik mijn borst maar natmaken voor de identiteitsfraude waarmee je te maken gaat krijgen.
[Tekst verwijderd door de Moderator]
Bedankt Ts voor de waarschuwing.
Bedankt Ts voor de waarschuwing.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 aug 2018 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onrespectvol taalgebruik en gebruik aan onderbouwing
Reden: Onrespectvol taalgebruik en gebruik aan onderbouwing
1-7-2018 is op Autoweek dit topic AllinnAutolease geopend met de vraag:
https://www.autoweek.nl/forum/read.php? ... 67,page=16
1ste antwoord erop van de "experts" was meteen:Ik ben me een beetje aan het verdiepen in de private lease, dit met de reden dat ik altijd vrij veel pech heb met auto’s en ik van het gezeik af wil zijn.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Volkswagen Polo. Ik ben naar een Volkswagen dealer geweest voor een proefrit en een offerte, hierbij heb ik 30.000km op jaarbasis genomen en zat ik net niet op de €400 per maand op basis van 4 jaar.
Na wat google kwam ik bij AllinnAutolease uit, hun biede de polo aan voor €306 per maand met onbeperkte kilometers en een looptijd van 3 jaar. Alles wat ik zo lees klinkt goed, zeker voor die €306 per maand.
Nu ben ik alleen bang dat er een adertje onder het gras zit (moet haast wel voor die prijs). Op internet kan ik niet echt reviews vinden over het bedrijf. En ze zijn ook niet in het bezit van keurmerk private lease.
Kan iemand we wat meer vertellen over AllinnAutolease?
[www.allinnautolease.nl]
Bij "onbeperkte kilometers" gaan bij mij alle alarmbellen af.
https://www.autoweek.nl/forum/read.php? ... 67,page=16
-
Stompzinnig is iemands naam verkeerd overtypen. Mijn reactie zelf is het niet, het is helaas de realiteit.rvjapio schreef:Silversterb# de stompzinnigste reactie ooit.
Als je vooraf iets beter kijkt was het zo duidelijk dat dit oplichting was:
* Eenmanszaak opgericht per April 2018
* Ingeschreven in flatje
* 2de locatie betreft kantoorpand wat leegstaat.
* Communicatie veelal via 06 nummer (serieus bedrijf neemt gewoon kantoornummer op)
* Goedkoopste van Nederland (honderden euro's goedkoper dan concurrent per maand)
Dat betekend niet dat ik het niet vervelend vind voor Dan, maar dit soort waarschuwingen hebben geen enkel effect. Los dat het bedrijf al niet meer actief is en de betreffende websites dit bedrijf nu al vermelden.
rvjapio schreef:Bedankt Ts voor de waarschuwing.
-
Heb ook heel even overwogen hier een auto te leasen.
Echter, het voelde niet goed. De modellen die ze te lease hadden, waren net iets te uitgebreid.
Achteraf blij dat ik het niet gedaan heb.
Echter, het voelde niet goed. De modellen die ze te lease hadden, waren net iets te uitgebreid.
Achteraf blij dat ik het niet gedaan heb.