LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 in daluren gratis bellen naar vast en tele2 gebruikers

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
melissa001

tele2 in daluren gratis bellen naar vast en tele2 gebruikers

Ongelezen bericht door melissa001 »

heeft iemand ervaring met die actie van tele2? je kan onbeperkt bellen in de daluren(weekends en doordeweeks na 19:00) en dat voor 10 euro per maand!kan iemand mij daar meer over vertellen?? :?
nou heeft telfort ook zo een soort gelijke actie, dat samenbellen 500 belminuten voor 12,50. :shock:
:?: :?:

Gast

Re: tele2 in daluren gratis bellen naar vast en tele2 gebruikers

Ongelezen bericht door Gast »

Melissa,

Het lijkt mij dat je eerst een abonnement erop moet nemen om zogenaamd gratis onbeperkt te kunnen bellen.
Laatst liepen ze te verkondigen dat je € 3,95 per maand aan abonnementskosten moet betalen aan hen dan nogeens € 0,04 per gesprek, nou dat tikt lekker aan.
Wil jij echt goedkoop bellen ga dan naar www.bel1601.nl, dan pas bel je echt geodkoop, maar Tele2 is voor mij een flessentrekker.
Tele2 is het slechtste telecombedrijf die er bestaat.
Ooit was ik dus ook bij Tele2, maar ik ben blij dat ik daar weg gegaan ben en nu bij bel1601 ben.
Voor de slimmerikken onder ons, of denken dat ze zo slim zijn; dit is geen reclame wat ik over bel1601 zei, maar het is de waarheid.
Als ik reclame wil maken doe ik het wel anders, maar waarom zou ik, ik krijg er niet voor betaald.

Britt

Ongelezen bericht door Britt »

1601 komt op hetzelfde neer als tele2! Ook een starttarief per gesprek (volgens mij hanteerd elk telecom bedrijf een starttarief per gesprek)

coolcom

Ongelezen bericht door coolcom »

Het ONBEPERKT bellen bij Tele2 (en bij bv Zonnet en bv scarlet) is NIET onbeperkt, maar er zit een fair use policy aanvast die bij sommigen al stopt bij 240 minuten. Dus let op en kijk ff op de sites of vraag de klantenservice hoe onbeperkt, onbeperkt is!!!!

Gast

Of mensen ineens uren gaan bellen s'avonds en in het weekend, maar goed onbeperkt was in de kleine lettertjes dus niet onbeperkt. De gemiddelede beller is voordeliger uit met een belplus abbonement van KPN aangezien daar ook al een aantal starttikken inzitten.

Maar goed TELE2 is kampioen misleiding waar KPN de naam heeft Duur te zijn.

Hans11

Ongelezen bericht door Hans11 »

Ik zou er niet aan beginnen als ik jou was. Ik heb zelf ook dat abonnement en ben blij dat ik het heb opgezegd. Ik heb mijn contractsperiode van 6 maanden uitgezetten. De nare ervaringen die ik had zijn zo wel een beetje de revue gepasseerd. Variërend van een slechte verbinding tot aan het onbeschofte aan toe dat er midden in een privegesprek ( in de dal want dan is het gratis volgens tele2) de verbinding wordt verbroken. Je moet vervolgens weer gaan bellen en weer een starttarief van 7 cent betalen. Verder moet je het zelf weten, maar onthoud dat we je gewaarschuwd hebben mocht je eraan willen beginnen.

DT

Ongelezen bericht door DT »

Hans11, dit gaat over onbeperkt bellen voor de vaste telefoon :shock:

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

tele 2 onbeperkt
30 gesprekken per maand
30 x 0,04 = 1,20
3,95 + 1,20 = 5,15

kpn belplus 200
4,50 voor 200 minuten inclusief 30 strattarieven
200 / 30 = 6,67 minuten per gesprek

Zoals je ziet is het verschil minimaal, als je 30 gesprekken per maand zou hebben, en ieder gesprek niet meer dan 6,67 minuten zou duren is kpn goedkoper. Heb je 30 gesprekken die langer duren dan 6,67 dan zou tele2 iest goedkoper kunnen zijn.

Mensen de marges zijn minimaal, laat je echt adviseren, en niet omlullen op straat of door telefoon.

Er zitten allemaal haken en ogen aan al die zogenaamd goedkopere diensten.

Pak je facturen erbij en ga rekenen, heb je daar geen zin, neem een proef abo op belplus van kpn, dan krijg je na 3 maanden en analyse en het verschil trug als je duurder uit was, maak daarna een vergelijking en kies dan de juiste. Niet meteen afgaan op tarieven, starttarieven zijn ook van belang, of je per minuut of per seconde betaald, krijg je extra diensten of moet je daar xtra voor betalen.

Bezint u, eer ge begint!

Gast

Geplaatst op 20 Dec 2004 15:50 door Britt

--------------------------------------------------------------------------------

1601 komt op hetzelfde neer als tele2! Ook een starttarief per gesprek (volgens mij hanteerd elk telecom bedrijf een starttarief per gesprek)

Jawel beste Britt,

Maar het is wel belangrijk hoeveel jij betaald aan starttarief en tikken.
Bij 1601 betaal je een 1/2 eurocent per minuut, nou dat is toch goedkoop, of vergis ik mij nou.?
Ik controleer konstant of die facturen van hen wel kloppen en ik moet zeggen, dat is prima, bovendien krijg je ook nog korting op je telefoonfactuur van 1601.
Ik bel heel veel, zowel binnen als buiten de regio, starttarief binnen de regio is € 0,039 buiten de regio is dat € 0,049 starttikken dus een 1/2 eurocent per minuut, als je bijvoorbeeld binnen je regio beld met tel.nr. 123456, 6 minuten lang, dan ben je maar kwijt incl. btw € 0,07 ,daar kan Tele2 niet tegen op.
Bovendien krijg je ook nog een overzichtelijk factuur van 1601 in je mailprogramma, ook kun je dit in je account opzoeken, bij Tele2 zijn die facturen verre van dat.
De service van 1601 is ook erg goed, van Tele2 is het prut met een rietje.

tillic

Ongelezen bericht door tillic »

Als deze vraag betrekking heeft op de vaste telefoon: NIET DOEN!!
Tele2 maakt haar slogan "onbeperkt bellen" namelijk maar al te waar. Je kunt heeel veel bellen en het staat niet op de Tele2 rekening maar op de KPN rekening. Klagen heeft geen zin want zij blijven beweren dat er niets is mis gegaan. Voor mij rest nu nog alleen de gang naar de geschillencommissie.

byoux1

Ongelezen bericht door byoux1 »

Wij hebben een contract van een half jaar, bij Tele2.
Mobiel wel te verstaan...
En oh oh oh. wat een kl.... verbinding is dat zeg. :evil:
Je betaald 10 euro per maand aan abonement.
Daarnaast betaal je in de piek uren een vast terief per minuut en in de daluren naar vast en naar Tele2mobiel, alleen de opstart kosten.
Leuk lokkertje, maar als per gesprek gewoon 3 keer de verbinding word verbroken, tja dan is het toch gauw verdient!!!
Wij hebben hierover nou een paar maal gebeld.
Er word ons dan gezegt dat de Telfort masten ( die Tele2 gebruikt) overbelast zijn en dat daar aan gewerkt word.
Wij hebben ook duidelijk gezegt, dat nergens staat dat hun mobiele telefonie via Telfort gaat, waarop de telefoniste leuk zei :"dat klopt".
Wij weten dat die slecht bereik hebben en hadden dan zeker niet voor Tele2 gekozen.
Ook werd er gezegt dat wij de enige zijn in deze postcode die klachten hebben. :?:
Zal wel aan het mobieltje liggen zeiden ze.
Nog wat....
Ik heb, omdat ik de mogelijkheden op dit toestel fijn vond exspres gekozen voor het Samsung telefoontje waar je voor moest bijbetalen.
Leuk al die mogelijkheden,maar toen wij daarover belde omdat we het niet voor elkaar kregen, werd er gezegt:"je kan er alleen mee bellen en msnen via Tele2".da's lekker dan.
Terwijl wel alles zo leuk op hun site beschreven word per telefoontje, wat er allemaal voor mogelijkheden opzitten!!!!
Wij zitten er nu nog 5 maanden aan vast, maar zeggen het zeker op.
Goeie tip....
Doe dit ruim op tijd, anders zit je er nog langer aan vast.
Groetjes Jolanda :roll:

Byoux1

Ongelezen bericht door Byoux1 »

Beldoel natuurlijk smsen he......
Foutje bedankt. :oops: :oops:

visje

Ongelezen bericht door visje »

:lol: 1601 veel goedkoper dan andere aanbieders 0,5 cent per minuut.
Ik gebruik het al bijna een jaar naar volle tevredenheid.

Theo 1

Ongelezen bericht door Theo 1 »

Bij u.p.c. kan je in de daluren echt voor niks bellen.

FritzTheCat

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

He Theo, laat die kabelclup even buiten beschouwen aub.

Tuurlijk is het daar gratis bellen, hij doet het nooit...... :?

1601 is een prima carrier.

Gast

inderdaad is tele2 een waardeloos telecom bedrijf.

ik hoorde van mensen die facturen kregen waar geen hol van klopt.

ik zelf heb ze allemaal geprobeerd,tele2,1602, kpn en nu heb ik al meer dan 1 jaar 1601.

deze bevalt me prima ,je krijgt alleen de factuur via e-mail maar daarom is 1601 ook zo goedkoop.

kortom 1601 is een aanrader!

lola

Ongelezen bericht door lola »

nou ik moet zeggen dat ik al 3 jaar via acn bel (het vaste) net en ik moet zeggen dat ik daar ook zeer tevreden over ben.
ik bel zonder abonnementskosten gratis met alle familie vrienden en bekenden die ook gebruik maken van ACN...24 uur per dag..dus niet in het weekend en daluren.Geen contract, wel ook een starttarief maar die is net als 1601 in de regio 0.036 cent en de gesprekskosten voor de rest gratis.
Ik heb mijn rekening kunnen verlagen tot wel 65 %.
als ik de klantenservice bel is dat gratis..En ook heel belangrijk is dat ik geen verplichtingen zoals contract heb...dus ten alle tijden vrij om te gaan.
Maar ik ben tevreden en raad het ook iedereen aan die ik ken.
teneerste omdat ik vind dat men op de hoogte moet zijn over de dienst maar ook bel ik dan gratis met deze mensen.

gamilt

Ongelezen bericht door gamilt »

he wijsneus, UPC is kabel toch,of gaan we nu ook al appels met peren
vergelijken,en inderdaad kun je voor een bedrag van €3.95 per maand in de daluren voor 4ct per gesprek bellen, maar dit geldt voor de vaste telefoon en heeft niets met mobiel te maken,
verder heb ik zelf naar volle tevredenheid een abonnement voor mijn mobiel bij tele2 en ik kan naar harte lust onbeperkt bellen voor het starttarief van 7ct ongeacht de duur van het gesprek.

verder nog even dit, het kan dan wel zo zijn dat wanneer je met 1601 6 minuten binnen je regio belt, en je betaalt die 7 cent, dan betekent dat nog niet per definitie dat dat aan het eind van de maand voordeliger is dan bij tele2, je moet dan wel eerst je eigen belgedrag met die van anderen bekijken, misschien dat jij er niets aan hebt, maar er zijn ook mensen die graag lange gesprekken voert,en die zijn dan weldegelijk goedkoper uit, bovendien ben je er nog altijd zelf bij wanneer je een overeenkomst aangaat.

DUS MENSEN EERST NAAR ZELF KIJKEN,DAN MET ANDEREN VERGELIJKEN,DAN PAS zeuren

Gesloten