Natuurlijk heeft het geen kans van slagen.Webber schreef:Misschien lees ik het verkeerd,maar als ik bovenstaande lees,doet Ferratum voorkomen dat Global Guarantee de complete vordering van €1397,9 aan Ferratum heeft betaald.lalalasa schreef:Heb een ellendelange mail terug van trust and law, met onder andere het volgende.. Ik ga me aansluiten bij sacredfour, kom er zelf niet uit.
Nota bene, de leenovereenkomst maakt in onderhavig geval geen onderdeel uit van het geschil, daar zij is beëindigd door volledige betaling van de lening door cliënte. Met andere woorden: Ferratum heeft geen rechtsgeldige vordering meer op u.
En dat u nu €1397,9 aan Global Guarantee schuldig bent.
Ik heb het idee dat Ferratum nu op deze manier gaat proberen het geld terug te vorderen.
Of het voor Ferratum kans van slagen heeft weet ik niet,dat hangt ervan af of Global Guarantee nu tot dagvaarden over gaat.
En hoe de kantonrechter nu aankijkt op het “Recht van Regres” waar ze nu mee aan komen zetten...
lening plus garant staat ook in overeenkomst.
dus dat hebben ze verkocht overstijft 14 procent jkp.
Dat global zogenaamd alles betaald heeft veranderd er niks aan.
overigens is global zuster bedrijf ferratum open en bloot dus gewoon schijnconstructie.
kansloos voor ferratum dus maar wel leuk verhaaltje bedacht om mensen toch bang te maken.
Geeft ook wel te denken dat ze telkens met nieuwe verhalen en sprookjes komen.
1 x sucsesvol dagvaarden en ze konden iedereen dwingen te betalen.
Sucsesvol dagvaarden gaat hun niet lukken daarom doen ze het ook niet.