LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] "Pieter Langhoud" NIETS voor veel geld.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Isidorus

Re: "Pieter Langhoud" NIETS voor veel geld.

Ongelezen bericht door Isidorus »

Het schijnt zo te zijn dat als mensen tevreden zijn over een organisatie, men eerst moet verklaren er niet te werken o.i.d.!
Ik werk dus niet bij Peter Langhout, maar ben wel zeer tevreden over een door PL geheel verzorgde vakantie in 2003.
Heb inmiddels alweer bij Peter Langhout/Vakanties.nl geboekt voor eenzelfde geheel verzorgde vliegreis naar Spanje in aug/sept. aanstaande.

AK

Ongelezen bericht door AK »

Dat bedoel ik maar! Ook wij hebben de vakantie voor Juni al geboekt. Wij gaan ook naar Spanje. (Vliegreis Salou) We gaan voor het eerst met Arke. Zal mij benieuwen dan!

In September nog een weekje Turkije pakken, bij wie op dat moment een leuke aanbieding heeft dus!
AK

Een gefustreerde zeurkous

Ongelezen bericht door Een gefustreerde zeurkous »

Hallo Isidorus, in uw vorige reactie spreekt u namens duizenden tevreden mensen, maar in uw laatste reactie spreekt u voor uzelf en dat is heel iets anders. Verders wens ik u een fijne vakantie toe.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mr. Peter Longwood is good for us and hope that many do the same.

groeten uit USA

de Jonge

Ongelezen bericht door de Jonge »

Hallo,

Ook wij hebben slechte ervaringen met Peter Langhout. Wij hebben met pinksteren een weekendje Oostende geboekt via hun website. Een week later werden wij gebeld dat wij de reissom moesten betalen terwijl wij nog geen papieren gekregen hadden. Wij moesten dezelfde dag npg via de creditcard betalen anders konden zij onze boeking niet garanderen. Twee dagen later kregen wij inderdaad papieren thuis gestuurd dus wij vrijdag 28 mei naar Oostende. Komen wij daar aan bij ons hotel is er niks voor ons geboekt. Er kwam nog een stel uit nederland waar ook niet voor geboekt was. Het hotel heeft contact opgenomen met Peter Langhout maar ze zouden teruggebeld waorden. Er kon nog geen excusses van af. Ze zijn niet teruggebeld en een dag later zijn ze er zelf weer achter aan gegaan. Geen excusses niks.

Ik heb ze ondertussen 2 emailtjes gestuurd en gezegd wat er gebeurd is en dat het geen stijl is. Helemaal niet als je hun email adres bekijkt. Die luid als volgt: [email protected]

Ik ga dus NOOIT meer via peter langhout op reis.

Gast

Weer zo'n gefrustreerd iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.

Gast

Geplaatst op 09 Jun 2004 17:05 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Weer zo'n gefrustreerd iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten
Wat is er dan mis mee?

advies

Ongelezen bericht door advies »

Ik ga al jaren met P.L op vakantie.
Altijd dik tevreden.
Verschillende keren met de bus naar Spanje gegaan, ideaal, met het vliegtuig naar Turkije geweest, geweldig!

1x wegens ziekte vakantie moeten annuleren, met de doktersverklaring erbij brief geschreven naar P.L, binnen 1 week keurig mijn centjes terug.

1x met OAD gegaan, nooit meer!
Ook wel eens met Solmar tours, ook dik tevreden.
De klagers verwachten een soort bediening zoal Beatrix dat ook zou krijgen, maar ja, wie het kleine niet eert......
Wil niet zeggen dat P.L klein is, goed slapen, goed eten, goede service en reisleiding aanwezig in de hotels etc etc etc.

AK

Ongelezen bericht door AK »

1 x naar Turkije ( vlieg) en 3 x OAD Parijs Disney ( bus) Superrrrrr

Tig x met Solmar naar Spanje. Superrrrrrrr

PL moet nog.

AK

burgmeijer

Ongelezen bericht door burgmeijer »

als je bij deze organistie boekt weet je zeker dat het niet goed komt. Een klacht wordt niet beantwoord en via de telefoon krijg je helemaal geen antwoord maar een onbeschofte behandeling. ons weekend in oostende was door de maatschappij niet betaald. wij moesten echter direct betalen met de boeking per credit card.
na overleg met het ,ik mag wel zeggen het hele goede hoetel inn,en hun vele on beantwoorde telefoontjes ,dat er niet geboekt was door deze maatschappij,zijn wij goed opgevangen door het personeel . bedankt peter langhout
fam burgmeijer en de jong[/b]

Gast

als je bij deze organistie boekt weet je zeker dat het niet goed komt
Ook u moet niet zo overdrijven!

gaste

Ongelezen bericht door gaste »

werk je zelf bij Peter Langhout? ik gun je zo'n vakantie

Stella

Ongelezen bericht door Stella »

Nee, ik werk niet bij Peter Langhout Reizen, maar heb wel bijzonder positieve ervaring met deze reisorganisatie.
Er is dus niets mis mee!

Gast

1x wegens ziekte vakantie moeten annuleren, met de doktersverklaring erbij brief geschreven naar P.L, binnen 1 week keurig mijn centjes terug.
Volgens mij betaalt dat je annuleringsverzekering en niet de reisorganisatie waar je de reis geboekt hebt.
Foutje? Of een beetje uit de duim gezogen?

Gast

Sorry, even ter verduidelijking:
bovenstaande qoute is afkomstig van reactie van Gebruikersnaam "Advies"en geplaatst op 24 jun 2004 13:22 uur.

Gast

Wij reizen al jaren via deze organisatie en hebben nooit klachten gehad.

TimM

Ongelezen bericht door TimM »

Volgens mij zijn die gasten die hier vol lof schrijven over deze ramporganisatie directieleden van dit bedrijf. Slechte organisatie, beloftes worden niet nagekomen. afspraken geschonden, overboekingen, kortom een grote puinhoop bij deze organisatie (eigenlijk het verkeerde woord) die de zaken al meerdere jaren niet meer in de hand hebben.
Zeer zeer slecht

Lanny

Ongelezen bericht door Lanny »

Een paar jaar geleden zijn wij met ons gezin met 2 kinderen 4 dagen naar Disney Parijs geweest. ZELF gekozen voor de goedkoopste optie, een hotel dat niet echt dichtbij de stad lag.
De chauffeur had ons iedere avond om 7 uur bij ons hotel af kunnen zetten maar omdat daar helemaal niets in de buurt was vond hij dat sneu voor ons. Hij heeft ons 3 dagen lang IN ZIJN EIGEN TIJD mee Parijs ingenomen en ons pas rond een uur of half 12 weer naar het hotel gebracht. Hij heeft van alles voor ons geregeld, van een boottocht op de Seine tot Tour Montparnasse.
En dit terwijl zijn vrouw ook chauffeuse is en ook in Parijs was, hij had ook alle avonden met haar door kunnen brengen.
De laatste ochtend zouden we Parijs nog eenmaal ingaan maar doordat het openbaar vervoer staakte en het onwaarschijnlijk druk was was het onmogelijk om Parijs in en uit te komen. In plaats daarvan zijn we nog een paar uur naar Maastricht geweest, wat ook wel leuk was.

Twee jaar later ben ik met mijn dochter een lang weekend naar Londen geweest. In plaats van zaterdagavond mee te gaan met de lichttour hadden wij kaarten voor The Phantom of the Opera. De chauffeur bood heel spontaan aan om ons 's-avonds na afloop bij het theater op te halen en ons naar het hotel te brengen.

Er zal best wel e.e.a. misgaan bij Peter Langhout maar wij hebben tot nu toe echt alleen maar positieve ervaringen opgedaan!

chauffeur

Ongelezen bericht door chauffeur »

mensen,
ik hoef jullie toch niet uit te leggen wat een prijs/kwaliteit verhouding is he!?!!?! wat verwachten jullie nou voor die prijzen die brandhout handteerd?!!?!?!?!?

chauffeur

Ongelezen bericht door chauffeur »

Geplaatst op 09 Jun 2004 16:08 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Geplaatst op 09 Jun 2004 17:05 door Gast

Weer zo'n gefrustreerd iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten

Wat is er dan mis mee?

pfffff daar word je toch helemaal moe van he.....
mensen word eens wakker!!!!!!!!!!! voor niks gaat de zon op!!!!!!dus voor die prijzen die brandhout vraagt mag je ook niks verwachten . als je verwachtingen hebt moet je maar met een gerenomeerde reisorganisatie op vakantie gaan!![/quote]

Gesloten