LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Burger King King Deal

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Klacht

Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Klacht »

Kom ik van de week bij de Burger King zie ik daar de nieuwe actie van Burger Kind, namelijk King Deals. Dus ik vraag om de aanbieding van buiten echter wordt er 3,70 euro afgerekend i.p.v. de 3,45 euro die op de deur staat. Waarom dit is? Omdat ze standaard de large variant aanslaan en de aanbieding op de deur is voor de medium versie. Na kort onderzoekje en navraag blijkt dus in geen enkele burger king gevraagd te worden of de klant de large variant wil maar word deze gewoon aangeslagen en merkt de klant pas achteraf dat er iets niet klopt.

Wat vinden jullie hiervan?

Mikesvan

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Mikesvan »

25cent voor een vergroting van medium naar large :P das echt heel weinig! niet zeuren dus.

klacht

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door klacht »

Volgens mij lees je niet echt goed. Ik heb het er niet over of het DUUR is maar over het feit dat het niet gevraagd wordt!

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

ik kom niet zo vaak bij de king of de mac, maar volgens mij slaan ze altijd medium aan als je iets bestelt.

Hoe dan ook, erg flauw van ze.. ze weten dat mensen op die aktie afkomen en verkopen stiekum een duurdere versie. En maar hopen dat de klant niet zo mondig is. :twisted:

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

bij Mc Donalds , Burger King en Kentucky is het zo in het algemeen dat als "standaard" de GROTE variant van het menu bedoeld wordt ...dus wil men medium dan zul je dit aan moeten geven bij je bestelling !

maar toegegeven : het is wel erg vreemd dat de burger king een aanbieding doet met een medium menu ! dit zul je bv bij Mc Donalds niet vinden als er daar een aanbieding is met een menu is deze altijd in de super size variant !


dus dat is wel vreemd .... :shock:

ps: Mac is ook nog lekkerder ook .... :lol:

Cr@zyg!rl

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Cr@zyg!rl »

ja en weet je wat óók zo vaag is, wil je Fristi of Chocomel (een bekertje van ik meen 0,25L of iets dergelijks) i.p.v een LARGE (=0.5L) cola/sinas/sevenup, dan moet je BIJBETALEN!!!! achterlijk toch?!!! :roll:

knap hoor

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door knap hoor »

ik wil alleen maar iedereen feliciteren die die uitgedroogde broodjes van de burger king wel door hun strot krijgen.

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

ja en weet je wat óók zo vaag is, wil je Fristi of Chocomel (een bekertje van ik meen 0,25L of iets dergelijks) i.p.v een LARGE (=0.5L) cola/sinas/sevenup, dan moet je BIJBETALEN!!!! achterlijk toch?!!!
ik heb zelf bij mcdonalds gewerkt 6 jr aan 1 stuk en dat geval+ wat jij nu beschrijft is logisch.
het gaat niet om de inhoud maar om het product, als je alle prijzen optelt bij elkaar van een menu (dus gewoon los rekenen) kom je hoger uit.
bv een bigmac menu (bigmac, grote friet, grote frisdrank) dan ben je meer kwijt als je het los besteld dan in een menu wordt ook altijd gezegd kunt u beter het menu pakken dat is voordeliger.

nu zijn er mensen die willen liever een mcshake of fristi hebben dat kan geen probleem, de aanbieding is gebasseerd op wat ik net vermeldde met frisdrank.
kijk maar op de prijslijst een fristi of milkshake is duurder dan frisdrank, daar het menu berekend is op fris betaald u het verschil gewoon bij dat is overal zo.

als u bv uit eten gaat en u krijgt standaard een glaasje wijn maar u heeft liever champagne dan betaalt u daar ook wat extra voor hun prijzen zijn nl berekend op die glas wijn dat u zgn krijgt van het huis

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

idd ik heb ook ruim 10 jr gewerkt bij de grote M en de prijs voor een menu is idd berekend op de combi van 3 standaard produkten dus als je iets gaat veranderen wordt de prijs automatish hoger en logish !

dana22
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jan 2005 13:06

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door dana22 »

waar gaat dit in vredesnaam over !!!! Doe ff normaal in een restaurant ga je toch ook niet zeuren als je 25 cent voor je mayo moet betalen..

De berenboot

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door De berenboot »

Bij McD krijg je standaard de grote maat. Elke keer moet ik vragen om de regular/medium, waarnaar er iedere keer afkeurend wordt gekeken, en zuchtend op de kassa wordt geramd... (ik vraag me af waarom ik nog daar kom eigenlijk)...

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

waarom wordt er afkeurend gekeken.

omdat er weer zo´n zeikklant staat die weer iets anders moet als wat standaard is.
het aanslaan op de kassa is nl afgestemd een menu met een grote drank.
wilt u een kleinere drank of bv milkshake naait u uzelf want het is dan duurder.

waarom duurder simple dit is het menu en u wilt aanpassingen dus moet u daarvoor maar betalen.
anders krijg je allerlei varianten, krijg je mensen aan de kassa ja ik wil een bigmac menu met kleine friet en grote milkshake oid.

kortom geen menu dus alles los.

anders hadden ze er geen menu van gemaakt u krijgt korting omdat dit makkelijk is voor zowel klant als de mc .

WAAROM BLIJVEN ER VAN DIE MOEILIJKE KLANTEN BESTAAN

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

ze zouden die hele mac een oplawaai naar amerika moeten geven. Weg die troep!

gasteter

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door gasteter »

In AMerika heb je dat gezeik niet bij de Mac of BK. Je krijgt daar bij je menu gewoon een (grote) beker en je kunt drinken wat je wilt (frisdranken) en net zo veel als je wilt. Bovendien zijn mayo en ketchup ook nog eens bij de prijs inbegrepen. Waarom kan dat hier niet ?

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

In AMerika heb je dat ge**** niet bij de Mac of BK. Je krijgt daar bij je menu gewoon een (grote) beker en je kunt drinken wat je wilt (frisdranken) en net zo veel als je wilt. Bovendien zijn mayo en ketchup ook nog eens bij de prijs inbegrepen. Waarom kan dat hier niet ?
ja waarom is dat hier niet het antwoord ligt in den haag
benzine is hier ook 10 keer duurder als in amerika

daarom is dat hier niet gratis hier wordt op alles btw geheven en vet ook

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

Dus het geld van de ketchup gaat naar den haag? BTW hebben ze in amerika niet nee, wel VAT. Dat hebben wij weer niet? Dat werken bij de Mac gaat wel ten koste van je hersencellen.

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

tuurlijk gaat dat geld niet naar den haag.

alleen er zit gewoon een veel grotere marge op hier in nl

doordat er zoveel belasting ed op alles geheven wordt zijn de prijzen veel hoger.
dit is niet alleen zo met ketchup maar met alles wat je koopt.

amerika is wat dat betreft stukken beter.

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

Allemaal ontzettend gefeliciteerd!!

Dit is werelijk het meest stomzinnige topic wat ik hier ben tegengekomen. Al bijna twee kantje vol met onzin!!

idem
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:24

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door idem »

Laatst gewijzigd door idem op 03 jul 2005 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Burger King King Deal

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb 5 jaar bij de Mac gewerkt in chicago als je dear een Mac bestelle dan krijg je een Mic is 25 cent goedkoper. Staat aan de binnenkent van de inside door.

Gesloten