https://www.facebook.com/groups/4286705 ... j_approved
Ik ben dus niet de enige die zijn geld kwijt is aan een verkeerde levering.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Zodat Paypal daarna een incassobureau inschakelt en je nog meer kosten kwijt bent. Je kunt bij Paypal een claim starten (afhankelijk wat je besteld hebt). Geeft Paypal je geen gelijk dan heb je pech. Chargeback aanvragen bij cc maatschappij betekend enkel dat je een schuld opbouwt bij Paypal.Bob Schurkjens schreef:Chargeback aanvragen bij je cc maatschappij als pp niet terugbetaalt.
Veelal zie je dat dit soort waarschuwingen compleet zinloos zijn. Op 20 juli was al bekend dat Lin Jinrong niet echt een betrouwbare partner is. Toch besteld TS op 8 augustus nog iets, los dat je natuurlijk vragen kan stellen of iemand die Lin Jinrong snel zal leveren voor z'n lage prijs. Express zendingen vanuit China zijn erg prijzig, dus verzenden duurt soms 4 tot 8 weken.ZeerPrivé schreef:Join the club https://www.paypal-community.com/t5/Pay ... -p/1556655
Je besteld op een Chinese website met prijzen 50% lager dan Ali Express en je gaat achteraf Paypal kwalijk nemen dat jij daar iets kan bestellen. Los dat ik nergens kan vinden dat hij niets toestuurt, dit doet hij wel maar het is kwalitatief minder dan de ontvanger had verwacht.Theotrucker schreef:Die vage Chinezen weten ze altijd te vinden.
Ik denk dat je gelijk hebt. "Kopersbescherming" van PayPal is een wassen neus, zo blijkt uit deze getuigenis die wordt ondersteund door 89 soortgelijke gedupeerden:sylvesterb schreef:Zodat Paypal daarna een incassobureau inschakelt en je nog meer kosten kwijt bent. Je kunt bij Paypal een claim starten (afhankelijk wat je besteld hebt). Geeft Paypal je geen gelijk dan heb je pech. Chargeback aanvragen bij cc maatschappij betekend enkel dat je een schuld opbouwt bij Paypal.Bob Schurkjens schreef:Chargeback aanvragen bij je cc maatschappij als pp niet terugbetaalt.
Een brandverzekering is ook geen wassen neus, we vinden het volkomen logische dat ze niet uit betalen als jezelf je huis in de brand steekt.Bob Schurkjens schreef: Ik denk dat je gelijk hebt. "Kopersbescherming" van PayPal is een wassen neus, zo blijkt uit deze getuigenis die wordt ondersteund door 89 soortgelijke gedupeerden:
https://www.paypal-community.com/t5/Pay ... -p/1556655
Maar ondanks dat er niet duidelijk is op welke gronden Paypal niet terugbetaalt besluit jij het een "wassen neus" te noemen? En dit terwijl je eigen ervaring compleet anders is.Bob Schurkjens schreef:Het begrip "vage site" is juridisch een lastige. Verder is niet duidelijk op welke gronden Paypal niet terugbetaalt. Ik denk dat er via Ali Express ook een hoop rommel wordt verkocht. Hebben die kopers dan wel recht op restitutie? Ik heb een keer op eBay in Hong Kong een "Sony" in-ear koptelefoon gekocht. Als vervanging van het exemplaar dat ik had. Bleek 100% nep. Ik hoefde bij Paypal alleen maar het hokje "counterfeit goods" aan te vinken en kreeg direct restitutie. Geen bewijs nodig zoals foto's etc.