LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Gast »

Die zijn er wel degelijk Michelle. GOED lezen hier . Anders even bij "zoeken"kijken. Maar ze zijn er heus echt wel met eigen ervaringen.

B de Voogt

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door B de Voogt »

H.H

Heb in de maandelijkse uitgave van de Kamer van Koophandel gelezen dat Continental Jet Hollidays failliet is .

B de voogt

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door B de voogt »

Beste MichelleF
Als jouw Supervisor De Hr SamSin is gaarne zijn Tel.nrheb nog een appeltje met hem te schillen,want wat jullie verkopen kan je niet waarmaken...heb zelf diverse afwijzigingen gekregen,en kan alleen maar in de resorts van Club La Costa terecht.
Wij hadden graag Naar Miami Hilton gegaan welke periode ook:Niet mogelijk
AnfiBeach op GranCanaria : niet mogelijk
Anficlub op GranCanaria:niet mogelijk
Madeira BeachClub:niet mogelijk
Clube Praia de Oura:Bij aankomst werden we weggestuurd en moesten we genoegen nemen met een 2 sterrendump in Albufeira,van ellende dit jaar naar Sunningdales Villages op Tenerife gemoeten,waar iedere 3 Minuten op 500 meter hoogte een vliegtuig overkomt en wwar alles pikzwart werd van de uitlaatgassen.
Zitten nu echt met de handen in het haar ,dus Micheele F als je een idee hebt horen wij het graag.
Fam.de Voogt

tvs

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door tvs »

Er wordt ons heel duidelijk verteld dat wij aan u een week gratis verblijf mogen aanbieden en dat u naar een vrijblijvende presentatie komt. Daarnaast vertellen wij ook dat in die presentatie ons vakantieconcept aan u gepresenteerd zal worden. U weet dus vantevoren dat wij ons vakantieconcept promoten, als u dit niet bevalt, hoeft u hier verder niets mee te doen en gaat u na de presentatie gewoon lekker naar huis(het is immers vrijblijvend, u bent nergens toe verplicht) Die ene week krijgt u, hoe u bij de gekozen accomodatie komt mag u helemaal zelf bepalen en als u die week niet gebruikt, ook goed, na een jaar is deze aanbieding niet meer geldig. Veel mensen springen meteen een gat in de lucht als ze denken dat ze een gratis reis krijgen, dit is ook een beetje het probleem, mensen horen wat ze willen horen. Het gaat om een gratis verblijf en de presentatie is vrijblijvend, laat dat duidelijk zijn. Iets wat u niet wilt hoeft u niet te nemen. En ontevreden mensen zullen er altijd zijn in deze wereld......

B de Voogt

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door B de Voogt »

Beste tvf

Als je de ervaringen hebt meegemaakt zoals omschreven dan heb je een gegoede reden om ontevreden te zijn....toch ?

Gast

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe komt het dan toch dat zoveel mensen zich verschrikkelijk genept voelen?? Je kan zo 'makkelijk nee zeggen', 'het is geheel vrijblijvend...' Ik ken een aantal mensen, waarvan 2 zeer goed en die staan als bijzonder nuchter bekend. Hoe is het dan toch gekomen dat zij zover zijn gekomen om dat belachelijke 6 wekenpakket (gelukkig niet dat hele lidmaatschap) te kopen? Dat moet dan toch zeker wel iets te maken hebben met de manier waarop de producten verkocht worden. Tijdens die ene 'gratis' week wordt je doodgegooid met of je al een beslissing hebt genomen terwijl je verschrikkelijk duidelijk hebt gemaakt dat je het bij dit 6wekenpakket houdt en geen lid wenst te willen worden. Gelukkig heb ik een deel van deze mensen nog tegen kunnen houden dat 'lidmaatschap' aan te gaan...Ik zeg gelukkig, want nu, na dat weekje gratis verblijf blijkt idd dat ALLES volgeboekt is. Weken ben je bezig een accommodatie te zoeken die nog wel beschikbaar is, als je geluk hebt. Uiteindelijk vraag je niet meer van is dat en dat resort vrij, maar zeg je: mail maar een lijst met resorts die wel vrij zijn (na erg lang aan de telefoon te hebben gewacht en als je dan aan de beurt ben te horen krijgt dat er niks is, ook al had je zelf al een uitgebreide lijst met alternatieven in diverse periodes in diverse resorts. Maar nee hoor, geen schijn van kans). Het resultaat??? Een kort lijstje! Ik ken er genoeg die er spijt van hebben!
Wat nou, "iets wat u niet wilt hoeft u niet te nemen???" Met die achterlijke verkooptechnieken (en voor jullie zeer lucratief aangezien het vrijwel niemand lukt gebruik te maken van de volle 6 weken omdat alles ALTIJD helemaal volgeboekt zit door leden)
Ik weet dat de 'echte CLC-leden' in vele opzichten voorrang hebben op pakkethouders en daar zullen dan waarschijnlijk ook de tevreden klanten zitten (althans, dat hoop ik maar voor ze). De pakkethouders echter doen het maar met de left-overs. Het is jammer dat je dat allemaal niet weet voor je je 6wekenpakket koopt. Ik vind het hele concept extreem misleidend! Het zal allemaal vast wel netjes binnen de wettelijke regeltjes vallen, maar wat er werkelijk gebeurt, is toch echt mensen iets anders voorschotelen dan dat ze uiteindelijk krijgen.
De verblijven zijn nooit te boeken, tenzij je al weet waar je over 2 jaar heen wilt bijvoorbeeld, en dan mag je nog opschieten want zo krijg je dus je 6 weken in 3 jaar niet op want je mag niet meer dan een x aantal weken achter elkaar boeken en al helemaal niet als je pakkethouder bent. Ze hebben prachtige resorts met de meest geweldige faciliteiten (de mooiste zitten dus vol en doe je het maar met de oude niet zo luxe resorts terwijl je wel voor luxe betaalt), daar is zeer zeker niks op aan te merken, maar de verkooptrucs en de manier waarop je vervolgens je product kan opgebruiken vallen bijzonder tegen - zwak uitgedrukt. Ook heb je er sowieso geen recht op omdat voor jou als pakkethouder sommige resorts gewoonweg niet boekbaar zijn (daar krijg je dus ook geen gids van).

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Kankeren is fijn, maar niet voldoende! Wij zoeken medestanders om in groepsverband aangifte wegens oplichting te doen tegen TVS. Het is namelijk niet toegstaan om mensen bewust met onjuiste of misleidende informatie ertoe te bewegen een product te kopen. Dat dit al jaren gebeurt en dat het bedrijf steeds onder een andere handelsnaam verdergaat, komt omdat er geen strafzaken gevoerd worden bij de rechter, maar alleen handelszaken. Daar willen wij verandering in brengen.
Zelf hebben wij op 6 december 2004 € 500,- aanbetaald op ons "vakantiepakket" van TVS. We hebben al een advocaat, nu nog mensen die mee willen doen (kosten samen delen dus hoe meer zielen hoe goedkoper).
Het liefst mensen die ook eind 2004 een contract hebben getekend. U kunt ons mailen om vrijblijvend informatie op te vragen, via
[email protected].

Ardalin

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Ardalin »

Beste heer/mevrouw,

Onlangs werden wij gebeld door een vrouw namens The Vacation Store. Inmiddels hebben wij een brief ontvangen met een bevestiging van de afspraak om een presentatie bij te wonen.

Na een kleine zoektocht op internet, blijkt dat dit bedrijf al meer dan 2 jaar bezig is met hun louche praktijken en dat Tros Radar hier ook al een keer aandacht aan heeft besteed. Het bedrijf is echter dus nog steeds bezig met het werven en beduvelen van mensen!!!!

Ik ga in ieder geval niet naar de presentatie.

Ik vraag me echter wel af hoe het kan dat dit bedrijf nog steeds aan de gang is. Is het mogelijk om hier verder actie op te ondernemen? Ik zou hier graag iets aan doen.

Met vriendelijke groet,

Arjan de Pater

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Beste Arjan, zoals je al schrijft, is er al veel publiciteit geweest, maar zijn er ook nog steeds mensen niet op de hoogte. Pas als mensen in de bak zitten, kunnen ze niet meer verder!

Aad en Truus Langeveld

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Aad en Truus Langeveld »

We hebben een tegemoetkoming gekregen van deze reisorganisatie op voorwaarde dat we de klacht laten vallen.
We hebben dit met beide handen aangenomen want een rechtzaak gaat nog jaren duren en is voor beide partijen niet gunstig.
U hoeft niet meer te reageren op mijn e-mail adres voor dit onderwerp.

Gast

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Gast »

U kunt reageren via [email protected]


Ik heb een paar keer gereageerd doch nooit antwoord ontvangen :roll:

Aad en Truus

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Aad en Truus »

Wat is dat nou voor een gel.. namens ons: Aad en Truus. Wij hebben helemaal geen tegemoetkoming ontvangen en de zaak laten rusten. We hebben juist de rechtzaak gewonnen van Traveljet Vacation Shop.
Deze Traveljet is mede door ons failliet gegaan en toen is men onder de naam The Vacation Shop weer begonnen.
We zijn zelfs zeer aktief bezig om mensen te waarschuwen tegen deze praktijken en niet alleen via de mail.
Nog een tip: als je juridische bijstand wil:SRK te Zoetermeer, Stichting Schaderegelingskantoor voor rechtsbijstandverzekering. Zij hebben diverse zaken in behandeling tegen dit soort bedrijven, waaronder ook Continental Yet Holidays.
Of vraag de consumentenbond eens om raad. Zij weten precies welk soort bedrijven dit zijn.
En we sluiten dit forum helemaal niet.
Zegt het voort, zegt het voort
Er staan trouwens nog meer verhalen op deze site over TVS.

weidevogel

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door weidevogel »

Succes meneer Strijdbaar. Wij hebben de rechtzaak gewonnen. Het heeft 2 jaar geduurd. Dus volhouden

kaaskop

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door kaaskop »

leuk gesprek met TVS , was alleen toch even nieuwlijk voor dat ik in de auto stap met wie ik te maken heb. Wat een prachtig medium is het toch dat internet. Mijn dank aan Radar en forum leden, al ben ik niet altijd super tevreden met de tv uit zending van radar maar ik reialiseer me dat het moeilijk is om zo een programa te maken ( conflicten objectief te brengen, en wel gewoon doorgaan !!! ) Voorlopig even geen intresse in belegingen en zeker op vakantie wil ik daar niets over horen dan wel verplicht aan zijn.

Dank u mensen,

fan van der Wildt

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door fan van der Wildt »

Wij hebben 1 jaar geleden het vakantiepakket gekocht en zijn zeer tevreden over zowel de accomodaties als de service van TVS. Wij zijn in zuid Spanje geweest in een prachtig resort met vele zwembaden en allerlei activiteiten voor de kinderen. Daarna zijn we 2 weken naar Florida geweest oa naar het hilton op disney. In 1 woord fantastisch!!!

De mensen van het boekingskantoor waren erg vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken van onze vakanties.

Ik lees allemaal negatieve reacties op deze site maar ik begrijp dat dit voor het grootste deel allemaal mensen zijn die niet het pakket hebben gekocht!! Op vakantie zijn wij ook diverse gezinnen tegengekomen die via TVS hun vakanties boeken en die waren ook allemaal erg tevreden.

Dus mensen laat u niet bang maken door mensen die eigenlijk niet weten waar ze over praten omdat ze het pakket niet hebben!!

Met vriendelijke groeten Fam van der Wildt

Gast

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Gast »

Of het niet wilden/kunnen betalen.

weidevogel

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door weidevogel »

fam.van der Wildt, ik denk dat je bij een LEGAAL reisbureau voor een betere prijs kunt boeken. Nu moet je toch nog tickets, auto?, maaltijden bekostigen. Tel dat eens op, dan ben ik benieuwd wat jullie kosten zijn.

Pok

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Pok »

Nederlanders staan altijd bekend om het klagen,en hier op dit Forum kun je wel weer lezen dat dat zo is.De mensen die hier lopen te klagen over de Vacation Store e.d. bedrijven willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten! Als het luxer is of beter is dan ze hadden verwacht wordt er niet gereageerd,dat is dan maar mooi meegenomen.Alleen maar zeuren dat ze belazerd zijn.Je bent er toch zelf bij als je je krabbel zet.Geniet van het leven en hou op met dat gezeik en bedreigen!voor je het weet ben je dood.

Emile Schippers

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Emile Schippers »

Ook ik werd heden gebeld door the vacation store. Na wat eenvoudige vragen over reisgedrag werden we verzocht een interview van 90 min op schiphol te obdergaan. Als tegenpresentatie ontvingen we dan 1 week accomodatie in zuid-spanje of de can eilanden voor 2-6 personen. Reiskosten zijn voor eigen rekening. Ze bellen morgen terug met de vraag of ik ben geinteresseerd.
Het klonk mij allemaal wat vreemd en dus via internet gezocht en dit berichtje gevonden. Niet op ingaan dus!!!


:?: :(

Hieke en Gerard

Re: Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays

Ongelezen bericht door Hieke en Gerard »

Alle bovenstaande berichten komen ons bekend voor (niet reageren of goedkope locaties aanbieden). Sterker nog een door TVS als "vol" gemelde locatie was door ons enkele weken later prima te boeken (in de zomervakantie en voor 6 personen!). Het betrof hier Park Molenheide in Belgie.

Wij zijn dus ook naar de rechter gestapt en op 10 februari 2005 staan we dan tegenover elkaar. We houden jullie op de hoogte !

Gesloten