Ik lees hier en daar dat iedereen maar klaagt over de vaste lijn, en iedereen het te duur vindt...
Ikzelf heb echter geen problemen met de vaste lijn, de kosten vind ik wel meevallen (mobiel heb ik niet eens, zou zelfs duurder zijn).
Ik ben gelukkige gebruiker van de vaste lijn, en vondt dat dat ook wel eens gezegd mocht worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vaste telefoon slecht?
-
Re: Vaste telefoon slecht?
Vind de vaste lijn ook te duur. Toen m'n vriend en ik gingen samenwonen (begin vorig jaar) hebben we daarom ook besloten om geen vaste lijn te nemen. We hebben allebei Telfort Samenbellen 500 (12,50 per persoon per maand) en hierbij zijn we dus een stuk goedkoper uit dan met een vaste lijn. Tevens heb je 500 belminuten naar vaste en andere telfort nummers en is de voicemail gratis
Telfort Samenbellen 500 kost maar € 3,17 per maand als je het handig aanpakt:
http://www.telecomvergelijker.nl/tv/gsm ... =5&abo_id=
http://www.telecomvergelijker.nl/tv/gsm ... =5&abo_id=
WIE KLEED WIE NU UIT!!!!! BIJ SCARLET
BEN VANAF 28 december al bezig om duidelijkheid te krijgen waarom ik nog steeds een faktuur krijg van de PTT, ik had immers een contract afgesloten voor 37,45 euro per maand voor internet en abonnement kosten van de PTT, gebeld geschreven en steeds het zelfde antwoord u bent nog steeds niet geactiveerd, met het gevolg dat ik er niets meer van snap, krijg rek van de PTT en SCARLET telefoonkosten van de 0900 nummers betaal ik zowel aan PTT en SCARLET, heb kosten moeten maken van 83, euro omdat er een montagefout was gemaakt door de monteurs bij de aansluiting, en SCARLET geen monteur had die dit kon op lossen, een week later staat er zonder afspraak een monteur van SCARLET voor de deur om de ego op de telefoon lijn te verwijderen, en zo gaat het maar door, ik wil van die elende af. ik betaal veel te veel per maand. WIE KLEED WIE UIT SCARLET!!!!!!!! :[/b]
BEN VANAF 28 december al bezig om duidelijkheid te krijgen waarom ik nog steeds een faktuur krijg van de PTT, ik had immers een contract afgesloten voor 37,45 euro per maand voor internet en abonnement kosten van de PTT, gebeld geschreven en steeds het zelfde antwoord u bent nog steeds niet geactiveerd, met het gevolg dat ik er niets meer van snap, krijg rek van de PTT en SCARLET telefoonkosten van de 0900 nummers betaal ik zowel aan PTT en SCARLET, heb kosten moeten maken van 83, euro omdat er een montagefout was gemaakt door de monteurs bij de aansluiting, en SCARLET geen monteur had die dit kon op lossen, een week later staat er zonder afspraak een monteur van SCARLET voor de deur om de ego op de telefoon lijn te verwijderen, en zo gaat het maar door, ik wil van die elende af. ik betaal veel te veel per maand. WIE KLEED WIE UIT SCARLET!!!!!!!! :[/b]
Zoals gemeld is Telfort Samenbellen 500 een veel beter en goedkoper alternatief dan de vaste lijn. Voor een vaste lijn betaal je normaal 18 euro en dan heb je nog niet gebeld. Van dat geld kunt je al een leuk abonnement afsluiten, bij een mobiele provider.