Vorig jaar heb ik een goude Playstation 4 controler gekocht voor mijn vriend zijn verjaardag. Sinds laatste tijd merkt hij dat de controler heel raar doet zoals:
-niet reageren
-niet kunnen verbinden met de Playstation
-als hij een game speelt en hij beweegt zelf heel even niet om zoals even wat te doen gaat zijn popetje heel raar bewegen.
Wat zou dit kunnen zijn?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PlayStation 4-controller doet raar
PlayStation 4-controller doet raar
Laatst gewijzigd door Radar op 12 sep 2018 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Re: PlayStation 4-controller doet raar
Probeer nieuwe batterijen.Kittygirl schreef: ↑08 sep 2018 15:06Vorig jaar heb ik een goude Playstation 4 controler gekocht voor mijn vriend zijn verjaardag. Sinds laatste tijd merkt hij dat de controler heel raar doet zoals:
-niet reageren
-als hij een game speelt en hij beweegt zelf heel even niet om zoals even wat te doen gaat zijn popetje heel raar bewegen.
Wat zou dit kunnen zijn?
Probeer met usb kabel.
Verder : wat heb je zelf al ondernomen ?
Kijk eens op tweakers.net
Verder : wat heb je zelf al ondernomen ?
Kijk eens op tweakers.net
Ik heb met USB kabel geprobeerd dat is het enigste dat hij verbinding kan maken maar alsnog gaat de controler heel raar doen.
Gewoon weggooien. Wordt het ook gelijk een stuk gezelliger in huis.
Verder heb ik geen ervaring met spelcomputers.
Verder heb ik geen ervaring met spelcomputers.
-
juliomariner
Waarom neem je niet contact op met de winkel/webshop waar je deze controller gekocht hebt?Kittygirl schreef: ↑08 sep 2018 15:06Vorig jaar heb ik een goude Playstation 4 controler gekocht voor mijn vriend zijn verjaardag. Sinds laatste tijd merkt hij dat de controler heel raar doet zoals:
-niet reageren
Wat zou dit kunnen zijn?