LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestelbus verkopen via internet ???

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.

Auto voor export

Peiling eindigde op 09 feb 2005 18:08

juist
0
Geen stemmen
oplichters
0
Geen stemmen
weet ik niet
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

karinara

bestelbus verkopen via internet ???

Ongelezen bericht door karinara »

Hallo
ik wil jullie vragen of iemand heeft wel ervaring gehad met verkopen van auto (in mijn geval bestelbus)via internet?
namelijk ik heb meer advertentie geplaatst op internet site dat ik heb een auto te koop en wat later ik heb reactie gekregen van een paar mensen -kopers uit buitenland ,dat ze willen hem kopen en betalen per cheq ,voor export naar buitenland .Ik heb tegen hun verteld dat ze krijgen geen auto tot ik geld niet krijg van mijn bank ,en ze hebben me cheq gesturd met wat hogere bedrag voor rijkosten en klaarmaken van mijn auto.Nou ik zit te wachten wat mijn bank meldt .Heeft iemand ervaring met deze soort van verkoop????

jaap3

Re: bestelbus verkopen via internet ???

Ongelezen bericht door jaap3 »

NIET de auto meegeven of over laten schrijven totdat zeker is dat het geld er is. Bij voorkeur contant en bij de bank in het bijzijn van de koper storten. Een hoger bedrag uitschrijven doet natuurlijk niemand tenzij het is om zogenaamd vertrouwen te winnen.

jaap3

Ongelezen bericht door jaap3 »

nog vergeten te zeggen; deze manier van kopen is al eens (recent) in het nieuws geweest. Nogmaals, NIET DOEN

Leo de Puy

Ongelezen bericht door Leo de Puy »

Nooit doen.!!!
Zelfs al schrijft de bank het geld in 1e instantie op je rekening, kan dit toch nog later worden teruggehaald als de cheque niet incasseerbaar blijkt bij de opgegeven verstrekker. En dit kan tot maanden later nog steeds gebeuren!!!
En dan is het auto weg en geld weg.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wél doen hoor,je hebt toch geld genoeg van die 20 niet bestaande kinderen in Alibaba-land,toch!? :lol:

Bundy

Ongelezen bericht door Bundy »

Nooit doen -- is al op tv geweest..ondanks die zgn cheq...die is niet gedekt...controlle van de bank is traag van deze cheq,en daar maakt de aspirant koper gebruik van,,,,Auto-weg & geld weg, dus pas op! 8)

Gesloten