Fijn dat er aandacht wordt geschonken aan de 'misstanden' bij de gemeente. Voorzover dit een misstand is...
De uitzending bedroefde mij een beetje. 'De kwade gemeente wil alleen winst maken....', 'is aan het speculeren'.
Het woonhuis is aangeschaft met deels
gemeenschapsgeld. De gemeente wist 7 jaar geleden ook niet dat de prijzen woningmarkt op deze drastische wijze zouden gaan stijgen, voor hetzelfde geld waren ze gedaald.
Dat meneer 'speciaal' behandeld zou moeten worden door de geboorte van 3 kinderen vind ik raar. Zakelijk gezien (en
dit is strikt zakelijk) zijn kinderen een keuze (je bent er immers zelf bij).
Meneer moet blij zijn dat hij 7 jaar geleden in Bodegraven kon gaan wonen. Hij moet de gemeente juist prijzen voor het verlenen van de subsidie. De afdracht aan de gemeente was, als ik het me goed herrinner 13.000 Euro; = 30% van de winst. Dan blijft er altijd nog zo'n 30.000
Euro winst over. (zonder gemeente had hij NIETS gehad).
maar ja, 43.000 Euro (een eenvoudig rekensommetje) is natuurlijk nog meer, nog beter....Lekker proberen te krijgen....'easy money'.
Niemand hoeft dus medelijden met deze meneer te hebben. Het gros van de bevolking heeft het een stuk minder rijk!
De winst van 'de gemeente' is overigens de winst van de inwoners van Bodegraven. Het komt de gemeenschap ten goede. (dat het misschien weer verkeerd wordt uitgegeven is een tweede)
Radar, VEH (waar ik tevens lid van ben

shame shame), ik ben er van overtuigd dat er belangrijkere dingen op deze wereld, in Europa, in Nederland en ja, zelfs in Bodegraven zijn!
Ga zo door, maar als u het niet erg vind schakel ik nu over naar
'Call TV' voor wat meer niveau.