LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten over Fietsenwinkel.nl
Klachten over Fietsenwinkel.nl
Je fiets is al acht keer ter reparatie opgestuurd maar je kunt 'm nog steeds niet gebruiken. De medewerkers van de klantenservice behandelen je onvriendelijk en komen hun beloften niet na.
Het regent klachten over Fietsenwinkel.nl, één van de grootste online fietsenwinkels in Nederland. Komt de online shop met een oplossing?
Maandag 17 september 2018 in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Lees meer: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... 7-09-2018/
Heb jij weleens een fiets besteld bij Fietsenwinkel.nl?
Het regent klachten over Fietsenwinkel.nl, één van de grootste online fietsenwinkels in Nederland. Komt de online shop met een oplossing?
Maandag 17 september 2018 in Radar, om 20:30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Lees meer: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... 7-09-2018/
Heb jij weleens een fiets besteld bij Fietsenwinkel.nl?
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Hallo.
Allemaal herkenbaar. Kijk ook even op Klachtenkompas. Daar staat mijn beleving onder Ben W. Ik heb met veel hindernissen mijn fiets aangemeld voor reparatie. Servicepunt kon het niet oplossen. Is nu inmiddels drie weken bij hun ter reparatie. Slechte communicatie en loze beloften. Geen idee wat de status is en geen idee waar de fiets is. Nooit meer fietsenwinkel. Maar wil wel mijn fiets, gerepareerd terug. Valt ook nog binnen de garantie! Fiets vakantie is door hun volledig in het water gevallen. Ik wens financiële compensatie.
Allemaal herkenbaar. Kijk ook even op Klachtenkompas. Daar staat mijn beleving onder Ben W. Ik heb met veel hindernissen mijn fiets aangemeld voor reparatie. Servicepunt kon het niet oplossen. Is nu inmiddels drie weken bij hun ter reparatie. Slechte communicatie en loze beloften. Geen idee wat de status is en geen idee waar de fiets is. Nooit meer fietsenwinkel. Maar wil wel mijn fiets, gerepareerd terug. Valt ook nog binnen de garantie! Fiets vakantie is door hun volledig in het water gevallen. Ik wens financiële compensatie.
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
En waarom zou je recht hebben op financiele compensatie? Hoe hoog zou dat bedrag moeten zijn?
-
- Berichten: 12722
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Welke financiële schade heeft u dan?
Natuurlijk bewijst weer dat goedkoop duurkoop is, maar u hebt ook de wet aan uw kant. U kunt dus altijd vragen om een leenfiets als de reparatie te lang duurt.
En de volgende keer dus maar gewoon een fiets bij de plaatselijke fietsenmaker kopen, heeft deze man/vrouw ook weer wat te eten.
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Waarom koopt iedereen bij zo’n beroerd bedrijf?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Omdat ze "de goedkoopste" zijn. What's new....
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
ik stelde de vraag bewust aan Ben maar dat stond er niet bij natuurlijk.
-
- Berichten: 12722
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Alles kan, maar dat is de vraag niet.
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Omdat ik nu zonder EBike in Denemarken zit en niet de vakantie kan vieren die ik wilde. En dat wil ik gecompenseerd hebben. Ik wacht reactie Fietsenwinkel af.
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Ah. Je hebt dus geen financiele schade? Je wilt een soort immateriële genoegdoening?
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Komt uiteraard niet voor vervoeding in aanmerking. Had je er een moeten huren.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 sep 2018 19:41
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Wij werken momenteel als servicepunt voor fietsenwinkel.nl. Persoonlijk komt het mij over dat de servicepunten de bal toegeschoven krijgen, terwijl wij voor alles van fietsenwinkel.nl afhankelijk zijn. Fw bestelt materialen die nodig zijn om reparaties in garantie op te lossen. Die worden door hen doorgestuurd naar het servicepunt. Pas als de onderdelen toekomen kun je als servicepunt verder. De lange levertermijnen zijn reeds lang en meerdere malen doorgegeven aan fw. Meer kunnen we als servicepunt niet doen, gezien we zelf tegenwoordig de onderdelen niet meer mogen bestellen. Als servicepunt staan we altijd klaar om de klanten te helpen! Trouwens alle servicepunten zijn onafhankelijke fietstechnici die niet voltijds voor fw werken.
Re: Klachten over Fietsenwinkel.nl
Beste Ben W,
Volgens de algemene voorwaarden proberen ze het liefst zelf te helpen, maar als jullie er samen niet binnen 4 weken uitkomen, dan is er sprake van een geschil.
Deze dien je binnen 5 weken voor te leggen aan de Stichting Geschillencommissie Thuiswinkel.
Volgens de algemene voorwaarden proberen ze het liefst zelf te helpen, maar als jullie er samen niet binnen 4 weken uitkomen, dan is er sprake van een geschil.
Deze dien je binnen 5 weken voor te leggen aan de Stichting Geschillencommissie Thuiswinkel.