LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dobermann geëuthanaseerd. Grove fout van politie en justitie
Re: Dobermann geëuthanaseerd. Grove fout van politie en justitie
Voorgaand beschreven dierenmishandelingen konden alleen gebeuren omdat de eigenaar niet goed opgelet heeft.
Kinderen hiervoor verantwoordelijk houden is niet alleen stompzinnig maar ook arrogant, de eigenaar heeft het zelf laten gebeuren.
Als je geen zin hebt om voor je hond te zorgen neem er dan geen.
Of is het soms een statussymbool!?
Kinderen hiervoor verantwoordelijk houden is niet alleen stompzinnig maar ook arrogant, de eigenaar heeft het zelf laten gebeuren.
Als je geen zin hebt om voor je hond te zorgen neem er dan geen.
Of is het soms een statussymbool!?
zoek voor de lol eens op google ... (hond gebeten nietjes oor ) Hoeveel nietjes waren het nou???
Ligt eraan hoe groot de duim is waar het verhaal uit gezogen is.
niet alles wat op internet staat hoeft waar te zijn
maar dat wil niet zeggen dat er nooit iets gebeurt
het verhaal wat ik vermeldde is dus degelijk wel gebeurd.
en hoeveel verhalen halen niet eens het nieuws vergeet dat ook niet.
je kunt een kind best wat leren over omgang met dieren.
kijk een 3 jarig iemand kan ik nog de ouders verantwoordelijk voor houden bv maar iemand van 16 is toch oud en wijs genoeg om geen vuurwerk naar een hond te gooien.
of zie ik dat verkeerd
maar dat wil niet zeggen dat er nooit iets gebeurt
het verhaal wat ik vermeldde is dus degelijk wel gebeurd.
en hoeveel verhalen halen niet eens het nieuws vergeet dat ook niet.
je kunt een kind best wat leren over omgang met dieren.
kijk een 3 jarig iemand kan ik nog de ouders verantwoordelijk voor houden bv maar iemand van 16 is toch oud en wijs genoeg om geen vuurwerk naar een hond te gooien.
of zie ik dat verkeerd
kleine kinderen en honden moet je nooit alleen laten, ook al is de hond nog zo lief en heeft hij nooit wat gedaan.
Een hond blijft nu eenmaal een hond en kan het kleintje als een indringer in zijn territorium zien.
Wat die 16-jarigen die met vuurwerk naar dieren gooien betreft; een enorme schop onder hun hol !!!!
Een hond blijft nu eenmaal een hond en kan het kleintje als een indringer in zijn territorium zien.
Wat die 16-jarigen die met vuurwerk naar dieren gooien betreft; een enorme schop onder hun hol !!!!
waar hebben jullie het over!
nog steeds een anonieme strijd.
een hond zal niet zomaar bijten.
maar als hij die fout een keer heeft begaan is het aan zijn baas om herhaling te voorkomen.
nog steeds een anonieme strijd.
een hond zal niet zomaar bijten.
maar als hij die fout een keer heeft begaan is het aan zijn baas om herhaling te voorkomen.
een schop onder hun hol werkt niet
veel zwaarder straffen.
maar ja dat werkt in nl niet.
straks nog op tv gezien die asielzoeker die zijn ex zwaar had mishandeld kreeg 240 uur werkstraf.
nu is ze vermoord en loopt meneer vrij rond en is justitie laks.
schopt iemand morgen de burgemeester onder zijn zak mag ie 10 jaar zitten.
krom land hier iemand vermoorden mag wel dat wordt beloond met werkstraf.
pleeg je een overval omdat je gewoon geen geld meer hebt door de economie sluiten ze je tig jaar op
veel zwaarder straffen.
maar ja dat werkt in nl niet.
straks nog op tv gezien die asielzoeker die zijn ex zwaar had mishandeld kreeg 240 uur werkstraf.
nu is ze vermoord en loopt meneer vrij rond en is justitie laks.
schopt iemand morgen de burgemeester onder zijn zak mag ie 10 jaar zitten.
krom land hier iemand vermoorden mag wel dat wordt beloond met werkstraf.
pleeg je een overval omdat je gewoon geen geld meer hebt door de economie sluiten ze je tig jaar op
Die laatste zin gaat over jezelf?
nee die gaat niet over mijzelf
kijk maar eens meer tv dan weet je wat ik bedoel
kijk maar eens meer tv dan weet je wat ik bedoel
De mens denkt dat ie superieur is in de wereld. Er waren echter tijden dat de natuur de mens overheerstte.
Vergeet niet dat de hond een directe afstammeling is van de wolf. Er zal altijd nog een beetje "wild" in een dier zitten, hoe we ze ook dresseren.
We kunnen de bossen kappen, dieren naar onze hand zitten.
Maar als je het mij vraagt zal de wereld de mens overleven.
zo heb je als los voorbeeld de zeebeving, met als gevolg de Tsunami. Dijken bouwen, prima. Maar de mens zal wijken.
Een hond of kat in huis, prima, maar onthou dat een dier een dier is. Het kan niet nadenken wat goed of fout is, het zal altijd instinctief handelen.
Je hoort nu veel gezeik dat een hond niet mag bijten als hij zich bedreigd voelt. Een kat mag dan zeker ook niet uithalen?
Een hond mag niet achter katten aan, maar een kat wel achter de muizen? Waarom? Omdat de meesten van ons geen band hebben met muizen? Screw it, zo werkt de natuur!!
Straks gaan we nog beweren dat een inbreker niet in zijn ballen gebeten mag worden als er ingebroken wordt in huis! Tja, want dan bijt hij ook, en een hond heeft niet te bijten???
Ik had de medemens toch een beetje minder naief ingeschat
Vergeet niet dat de hond een directe afstammeling is van de wolf. Er zal altijd nog een beetje "wild" in een dier zitten, hoe we ze ook dresseren.
We kunnen de bossen kappen, dieren naar onze hand zitten.
Maar als je het mij vraagt zal de wereld de mens overleven.
zo heb je als los voorbeeld de zeebeving, met als gevolg de Tsunami. Dijken bouwen, prima. Maar de mens zal wijken.
Een hond of kat in huis, prima, maar onthou dat een dier een dier is. Het kan niet nadenken wat goed of fout is, het zal altijd instinctief handelen.
Je hoort nu veel gezeik dat een hond niet mag bijten als hij zich bedreigd voelt. Een kat mag dan zeker ook niet uithalen?
Een hond mag niet achter katten aan, maar een kat wel achter de muizen? Waarom? Omdat de meesten van ons geen band hebben met muizen? Screw it, zo werkt de natuur!!
Straks gaan we nog beweren dat een inbreker niet in zijn ballen gebeten mag worden als er ingebroken wordt in huis! Tja, want dan bijt hij ook, en een hond heeft niet te bijten???
Ik had de medemens toch een beetje minder naief ingeschat
wat een hond met een kat of ander dier doet interesseerd me niet zoveel, hoewel ik zoveel doodgebeten schapen niet echt fijn vindt, maar men moet niet gaan beginnen dat kinderen met honden om moeten kunnengaan en horen te weten wat ze wel of niet mogen doen.
dat kan je een ouder kind wel wijs maken, maar een peuter, kleuter niet, en dan zijn de baasjes van de hond nog steeds verantwoordelijk.
dat kan je een ouder kind wel wijs maken, maar een peuter, kleuter niet, en dan zijn de baasjes van de hond nog steeds verantwoordelijk.
Laten we het dan eens hebben over die zeer intellectuele mensen die schapen met messen bewerken en de strot doorsnijden.
beste sam,Je hoort nu veel ge**** dat een hond niet mag bijten als hij zich bedreigd voelt. Een kat mag dan zeker ook niet uithalen?
Een hond mag niet achter katten aan, maar een kat wel achter de muizen?
eindelijk iemand die het snapt.
het is en blijft jachtinstict hoe je het keert of draait, je kunt er als baas veel aan doen maar als mensen praten over valse of aanvallende honden moeten ze eerst eens kijken waarom die hond vals is geworden.
* wordt bekogeld met vuurwerk en voelt zich bedreigd, en idd een kind kun je niet alles leren maar wel heel erg veel een kind leert nl vele malen sneller dan een volwassen mens.
als je een kind samen met een hond laat opgroeien is er geen vuiltje aan de lucht, maar pak je eerst een hond en daarna een kleine is de kans groot dat de hond zich verstoten voelt als je het verkeerd aanpakt.
de opvoeding is wel zo belangrijk, leer een kind gewoon dat ie nergens in mag prikken of iets mag zeer doen bv bij de hond een kind neemt dat aan als je hem dat leert.
ik geef 1 vb mijn neefje is 2jr oud, die speelt met mijn jack russel en die hond laat soms best veel toe maar mijn neefje van 2 jr weet nu al verdommes goed aan de reactie van de hond of ie op moet houden of niet.
in het begin probeerde hij ook wel wat dingen bij die hond maar dankzij goed opletten als oom zijnde voorkom ik ergere dingen.
ik kan mijn hond niet straffen als mijn neefje hem bv prikt met iets scherps dan moet ik mijn neefje straffen.
dus geef aub de honden niet de schuld de mensen maken hem tot wat ie is, kijk als mens zijnde kun je veel hebben misschien maar als jij tegenover een jongen van 6 jr ofzo staat die jou probeert te steken of prikken met een mes geef je hem ook een opsodemieter of niet.
Ik zal de honden ook nooit de schuld geven, nogmaals, de baas is verantwoordelijk voor de daden van zijn hond.
We zijn met zoveel miljoenen honden, het is onverantwoordelijk om dat allemaal los te laten lopen, of het jachtinstinct te laten volgen.
En vergeet niet dat er ook debielen bij lopen die het geweldig vinden om hun hond op te fokken, en genieten als het dier door het lint gaat.
vinden ze stoer!
Mijn eigen kindje is in haar handjes gebeten door een boerenfox.
Waarom, omdat ze brood voor de eendjes in haar handen had.
Mijn moeder, die met haar naar de kinderboerderij was was niet snel genoeg bij haar om het brood van de kleine af te pakken, en mijn kleinde meid wilde niet loslaten het was immers voor de eendjes. en de fox bijt haar...
Ik heb het de fox absoluut niet kwalijk genomen.
Ook mijn moeder niet, die door haar reuma gewoon niet sneller was dan een boerenfox, daarnaast was het een kinderboerderij, en daar lopen alle kindjes rond te stappen.
Er hangen rond de boerderij notabene bordjes dat de honden aan de lijn moeten zitten.
Maar de baas van die boerenfox!!
Die ben ik G*D Zij Dank nog niet tegengekomen.
We zijn met zoveel miljoenen honden, het is onverantwoordelijk om dat allemaal los te laten lopen, of het jachtinstinct te laten volgen.
En vergeet niet dat er ook debielen bij lopen die het geweldig vinden om hun hond op te fokken, en genieten als het dier door het lint gaat.
vinden ze stoer!
Mijn eigen kindje is in haar handjes gebeten door een boerenfox.
Waarom, omdat ze brood voor de eendjes in haar handen had.
Mijn moeder, die met haar naar de kinderboerderij was was niet snel genoeg bij haar om het brood van de kleine af te pakken, en mijn kleinde meid wilde niet loslaten het was immers voor de eendjes. en de fox bijt haar...
Ik heb het de fox absoluut niet kwalijk genomen.
Ook mijn moeder niet, die door haar reuma gewoon niet sneller was dan een boerenfox, daarnaast was het een kinderboerderij, en daar lopen alle kindjes rond te stappen.
Er hangen rond de boerderij notabene bordjes dat de honden aan de lijn moeten zitten.
Maar de baas van die boerenfox!!
Die ben ik G*D Zij Dank nog niet tegengekomen.
beste gast,
hoewel het vervelend is dat uw kind gebeten is wil ik daar toch ff een kanttekening bijmaken.
een hond valt niet alleen maar aan voor het brood 9 van de 10 keer is er meer aan de hand.
was u erbij heeft u gezien wat ze van te voren heeft gedaan nee he, neemt niet weg dat de hond mag bijten maar nogmaals niemand weet het exacte verhaal de hond kan immers niet praten he.
ik heb hetzelf gisteren meegemaakt met mijn jack russel, liep samen met mijn vriendin door het winkelcentrum om haar lenzen op te halen, hond loopt aan de riem naast me.
niks aan de hand, liepen ook veel kinderen rond nog niks aan de hand sommige kinderen aaiden hem zelfs ging allemaal goed.
tot er 1 meisje weliswaar uit speelsheid keihard op me af komt gerend en trapbewegingen maakt naar mijn hond, toen gingen die lipjes al omhoog en blafte hij.
waarom om mij te beschermen waarschijnlijk, dat kind schrok een klein beetje en ik zeg het nog tegen haar en tegen haar vader die zelfs zei tegen haar ik heb je al zo vaak gewaarschuwd dat je een hond niet moet zitten kloten en toch doe je het straks bijt er 1.
ik liep verder en een stuk verder stond die vader weer met die kleine, weer hetzelfde verhaal kleine begint dus weer op een dreigend iets in de hond zijn ogen schop bewegingen te maken en springt dus nu omhoog en mistte haar op een haar na.
die vader strafte nu zijn dochter echt duidelijk, alles wat ik hiermee wil zeggen kinderen doen soms dingen waar een hond niet van gediend is, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
is mijn hond agressief nee, want iedereen speelt ermee maar ligt eraan wat je met die hond wilt doen.
dit is waarschijnlijk eens een goede les geweest voor dat kind, maar ipv van mijn hond had het ook een grote hond kunnen zijn die dus wel gebeten had, is die hond dan schuldig nee.
is die vader schuldig nee
waarom niet hij heeft haar al meerdere malen gewaarschuwd.
ben ik schuldig nee mijn hond loopt naast me aan de riem bedeig ik iemand nee.
wie is er duidelijk schuldig in dit verhaal het kind.
hoewel het vervelend is dat uw kind gebeten is wil ik daar toch ff een kanttekening bijmaken.
een hond valt niet alleen maar aan voor het brood 9 van de 10 keer is er meer aan de hand.
was u erbij heeft u gezien wat ze van te voren heeft gedaan nee he, neemt niet weg dat de hond mag bijten maar nogmaals niemand weet het exacte verhaal de hond kan immers niet praten he.
ik heb hetzelf gisteren meegemaakt met mijn jack russel, liep samen met mijn vriendin door het winkelcentrum om haar lenzen op te halen, hond loopt aan de riem naast me.
niks aan de hand, liepen ook veel kinderen rond nog niks aan de hand sommige kinderen aaiden hem zelfs ging allemaal goed.
tot er 1 meisje weliswaar uit speelsheid keihard op me af komt gerend en trapbewegingen maakt naar mijn hond, toen gingen die lipjes al omhoog en blafte hij.
waarom om mij te beschermen waarschijnlijk, dat kind schrok een klein beetje en ik zeg het nog tegen haar en tegen haar vader die zelfs zei tegen haar ik heb je al zo vaak gewaarschuwd dat je een hond niet moet zitten kloten en toch doe je het straks bijt er 1.
ik liep verder en een stuk verder stond die vader weer met die kleine, weer hetzelfde verhaal kleine begint dus weer op een dreigend iets in de hond zijn ogen schop bewegingen te maken en springt dus nu omhoog en mistte haar op een haar na.
die vader strafte nu zijn dochter echt duidelijk, alles wat ik hiermee wil zeggen kinderen doen soms dingen waar een hond niet van gediend is, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
is mijn hond agressief nee, want iedereen speelt ermee maar ligt eraan wat je met die hond wilt doen.
dit is waarschijnlijk eens een goede les geweest voor dat kind, maar ipv van mijn hond had het ook een grote hond kunnen zijn die dus wel gebeten had, is die hond dan schuldig nee.
is die vader schuldig nee
waarom niet hij heeft haar al meerdere malen gewaarschuwd.
ben ik schuldig nee mijn hond loopt naast me aan de riem bedeig ik iemand nee.
wie is er duidelijk schuldig in dit verhaal het kind.
mijn kindje is 3,5 jaar oud
nee, mijn moeder was erbij toen de fox mijn dochter beet.
en mijn moeder is door haar reuma niet sneller dan een LOSlopende boerenfox.
ze is niet bang voor honden, maar het brood was voor de eendjes.
het was dus meer ''nee hondje'' dan dat ze ging lopen gillen of wat dan ook.
verder is daar, omdat het een kinderboerderij en speelgelegenheid voorkinderen is, een verbod op loslopende honden.
om dat stuk heen, is er zo ontiegelijk veel ruimte waar de honden WEL los mogen, maar nee, 1 of andere eigenaar is van mening dat zijn foxje overal los mag lopen.
helaas heeft niemand de eigenaar gezien.
dat jij een probleem hebt met jou aangelijnde JR is jou pakkie aan.
dat je een poging gaat doen dit ongeluk in de schoenen van mijn kindje te gaan schuiven is van de gekke.
het verbaasd me nog dat je mij niet de schuld geeft omdat ik mijn moeder met mijn kindje weg laat gaan.
we hebben zelf 2 Duitse Doggen, mijn kind groeit verdikke op met honden. ze is er niet bang van.
misschien had ze wel bang moeten zijn en het brood moeten laten vallen?
de baas van de fox moet zich diep en diep schamen.
heeeeeel diep
nee, mijn moeder was erbij toen de fox mijn dochter beet.
en mijn moeder is door haar reuma niet sneller dan een LOSlopende boerenfox.
ze is niet bang voor honden, maar het brood was voor de eendjes.
het was dus meer ''nee hondje'' dan dat ze ging lopen gillen of wat dan ook.
verder is daar, omdat het een kinderboerderij en speelgelegenheid voorkinderen is, een verbod op loslopende honden.
om dat stuk heen, is er zo ontiegelijk veel ruimte waar de honden WEL los mogen, maar nee, 1 of andere eigenaar is van mening dat zijn foxje overal los mag lopen.
helaas heeft niemand de eigenaar gezien.
dat jij een probleem hebt met jou aangelijnde JR is jou pakkie aan.
dat je een poging gaat doen dit ongeluk in de schoenen van mijn kindje te gaan schuiven is van de gekke.
het verbaasd me nog dat je mij niet de schuld geeft omdat ik mijn moeder met mijn kindje weg laat gaan.
we hebben zelf 2 Duitse Doggen, mijn kind groeit verdikke op met honden. ze is er niet bang van.
misschien had ze wel bang moeten zijn en het brood moeten laten vallen?
de baas van de fox moet zich diep en diep schamen.
heeeeeel diep
Gast heeft regemaltig een probleem met haar Jack Russeltje, misschien heb jij wel een probleem, en niet je omgeving of je Jack,
je maakt toch zoveel mee met jou hond, maar altijd is het de schuld van een irritante marok of een ander kindje zoek je de fout ook weleens bij jezelf?
je maakt toch zoveel mee met jou hond, maar altijd is het de schuld van een irritante marok of een ander kindje zoek je de fout ook weleens bij jezelf?
gast heeft gewoon een heel dikke duim, er wordt hier zoveel gefantaseerd dat ze het zelf gaan geloven.
Als gast zelf zoveel rottigheid tegenkomt met haar jackrussel vraag ik me af of alles niet een beetje overdreven is
ik kom zelf ook best weleens onprettige situaties tegen, en afentoe zou je ''sommige'' oudere kinderen wel achter het behang willen plakken.
maar mijn tervurense heeft nog nooit hoeven te bijten of zijn tanden laten zien.
ik kom zelf ook best weleens onprettige situaties tegen, en afentoe zou je ''sommige'' oudere kinderen wel achter het behang willen plakken.
maar mijn tervurense heeft nog nooit hoeven te bijten of zijn tanden laten zien.