Wij keken bijvoorbeeld op www.veiligkopen.nu en daar scheelde het heel erg veel.
Heeft iemenad ervaring met het kopen van apparatuur op internet
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Heeft iemenad ervaring met het kopen van apparatuur op internet
Via internet kopen lijkt in eerste instantie goedkoper.
Let wel:
- fabrikanten zullen bij reparaties het volle pond berekenen.
- uw leverancier zal hierin niet voor u bemiddelen.
- indien u bij een goede keukenzaak een volledige keuken koopt
zal dit in de totaalprijs (korting) te merken zijn.
- u kan bij een keukenzaak makkelijk binnen stappen voor vragen,
advies, etc maar bij een internet site bent u uitsluitend welkom om te
kopen niet meer en ook niet minder.
Zoek dus een leuke en goede keukenzaak waar u goed geinformeerd wordt. Bij goed geinformeerd hoort ook dat u gevraagd wordt naar wat u van aparatuur verwacht.
Een verkoper die u alleen kan vertellen dat een koelkast koelt of een magnetron ontdooit/opwarmt heeft er echt geen kaas van gegeten.
Een stuk achtergrond informatie over het kunnen van een apparaat en de onderlingen verschillen/mogelijkheden is iets waar u wat aan heeft.
Dit geld overigens niet alleen voor aparatuur maar zeker voor alle onderdelen die in een keuken worden gebruikt.
Een keuken lijkt misschien iets simpels maar dit is in de verste verte niet zo. Dat blijkt ook wel uit de vele mensen die ontevreden zijn over hun aankoop.
Let ook op dat het als u iets wordt aagenboden dat dit niet perse het goedkoopste of het duurste is.
Ik spreek uit praktijk ervaring met vele jaren ervaring in de keuken branch.
Veel succes.
Wij zijn in meerdere zaken geweest voor het kijken naar een keuken incl. appartuur, nou viel het op dat op internet de apparatuur veel goekoper is
Wij keken bijvoorbeeld op www.veiligkopen.nu
en marcel68 heb je al wat besteld via internet,wij zijn ook van plan om dit te gaan doen wij hebben ook gekeken bij www.kieskeurig.nl en dit vergeleken met de prijs die je in de winkel betaald en dat scheelt behoorlijk misschien kan je even reageren of je dit nu gedaan hebt ben erg benieuwd![]()
![]()
Dat klopt, maar fabrikanten zijn er niet blij mee om service te MOETEN verlenen aan apparaten die niet via de detailhandel worden verkocht. Naar het schijnt liggen, door gebrek aan informatie door internet aanbieders, de servicekosten aanzienlijk hoger dan bij de detailhandel.voor service ben je immers toch altijd aangewezen op de fabrikant/importeur!
Ik ken ze wel! Ik ken keukenzaken die een eigen servicemonteur voor de apparatuur hebben. Zij dan toch onderscheidend!denk dat de eerste keukenzaak die inbouwapparatuur repareert nog gevonden moet worden, voor service ben je immers toch altijd aangewezen op de fabrikant/importeur
Hebben die internetbedrijven dit ook?Ik ken ze wel! Ik ken keukenzaken die een eigen servicemonteur voor de apparatuur hebben. Zij dan toch onderscheidend!
KS
En wat voor een tegenzet hebben de internetaanbieders dan in gedachten?De fabrikanten worden namelijk onder druk gezet door de keukenzaken om de internet aanbieders niet meer te leveren.
Begin van het eind dus.
Slecht nieuws voor consument, goed nieuws voor keukenzaken.
Profiteer ervan zolang het kan!