LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ab king pro

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sjors79

ab king pro

Ongelezen bericht door sjors79 »

Hoi,

Ik zie weleens die reclame van de ab king pro... Wie heeft er een of heeft hem weleens gebruikt?

graag jullie reacties op de Ab king Pro

Dit is dat apparaat voor buikspieroefeningen

Gast

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door Gast »

U moet voor de grap eens bij kringloopwinkels en marktplaats kijken. Dan weet u waar al die rotzooi ja ROTZOOI terecht komt na een paar maanden.
1 Het is meestal flink aan de prijs
2 Garantie is beroerd of zelf opsturen
3 Die fantatische lichamen hebben die mensen al voor dat apparaat
4 De kwaliteit is meestal niet erg goed (overleeft net de garantie termijn)
5 Uit princiepe koop ik er niet, als iedereen dat doet verdwijnt die zooi van de buis.
Dus geen Tellsell,biodebiel,abkingpro en weet ik watvoor rotzooi ze kwijt moeten.
6 Als u vaker kijkt blijkt elk halfjaar dat het vorige apparaat volgens die "verkopers" niet goed is, u moet deze kopen jaja

mulmol
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 nov 2004 08:30

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door mulmol »

Hallo,

Ik heb sinds november een ABking Pro gekocht.
Hij bevalt prima, je moet wel de doorzettingsvermogen hebben
om het zelf te doen.

Op het apparaat is helemaal niets aan te merken.

Ik heb hem gekocht via Internet Marktplaats, daar verkopen ze
de originele nieuw voor toen Euro 60,00.

Wij hebben hem gekocht bij Sportstudio Energique in Spijkenisse
en hadden hem binnen 3 weken in huis.

Dus als je interesse hebt gewoon doen want het is een prima apparaat,
voorzien van handleiding en DVD (wel in het engels)

Henny

Papa

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door Papa »

Wij kochten een paar jaar geleden een vergelijkbaar apparaat. Dat ging al snel stuk, maar na gebeld te hebben konden we het opsturen en het werd gerepareerd. Toen ging het weer stuk, wij sturen het weer op en kregen vervolgens een nieuwe. Geen centje pijn mee gehad. Prima service.

Het probleem is vaak de gebruiker. Die verwacht wonderen op korte termijn. Maar dat kan een apparaat je nooit bieden. Het gebruik van een fitness apparaat houdt altijd verband met een aangepast eetpatroon, een regelmatig gebruik van het apparaat en simpelweg de discipline om het vol te houden. En vooral dat laatste doet mensen nog wel eens besluiten het apparaat snel naar een tweedehandszaak te doen. Het is simpelweg een kwestie van goed nadenken.

Wij merkten verschil in ons lichaam na enkele weken, dankzij het apparaat en dankzij andere manier van eten (veel fruit, geen alcohol, geen koekjes), voldoende rust, voldoende discipline. Succes! :D

sentinel

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door sentinel »

Te koop nu voor 59,95 bij perry sport.

Werkt super!!!!

karr-1
Berichten: 368
Lid geworden op: 17 jan 2005 16:54

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door karr-1 »

Dat je er nog intrapt die rommel? Elk half jaar komt er weer een nieuw apparaat uit dat nog beter, nog sneller en nog fantastischer als het vorige, ze passen allemaal onder het bed of in de kast en je krijgt resultaten binnen enkele dagen.

De tijd van sprookjes is toch wel voorbij denk ik.

mab1

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door mab1 »

Heb hem van het weekend gekocht bij Bristol voor € 59.00
Ben nu 3 dagen bezig en voekl mijn buikspieren goed.

Ook andere aparaten zijn in het geheel niet slecht. Wel onder vonden dat er verschillende kwalitieiten zijn. Op TV zie je de betere kwaliteit en wat je bestelt is een lichtere mindere kwaliteit. Is mij ook door Tellsell bevestigt.
Meste aparaten zijn maar geschikt tot een max. gewicht van 115 a 120 KG. Dat kan voor de doelgroep die ze willen bereiken te licht zijn. Wordt ook nergens in de reclames vermeld. Voor een aantal tientjes meer heb je een zwaardere en betere kwaliteit. Hou hier rekening mee!!!

mab1

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door mab1 »

Heb hem van het weekend gekocht bij Bristol voor € 59.00
Ben nu 3 dagen bezig en voel mijn buikspieren goed.

Ook andere apparaten zijn in het geheel niet slecht. Wel onder vonden dat er verschillende kwalitieiten zijn. Op TV zie je de betere kwaliteit en wat je bestelt is een lichtere mindere kwaliteit. Is mij ook door Tellsell bevestigt.
Meeste apparaten zijn maar geschikt tot een max. gewicht van 115 a 120 KG. Dat kan voor de doelgroep die ze willen bereiken te licht zijn. Wordt ook nergens in de reclames vermeld. Voor een aantal tientjes meer heb je een zwaardere en betere kwaliteit. Hou hier rekening mee!!!

stefan41016

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door stefan41016 »

Voor 59,- bij perry sport gekocht en ben dik tevreden!!! Meestal zijn de apparaten (via o.a. telsell) niks, maar dit is toch wel een uitzondering.

Het is echter geen wonderapparaat, je moet veel dicipline hebben want de oefeningen zijn behoorlijk zwaar. (zo makkelijk als ze het op tv doen kan je mooi vergeten)

Hij ondersteund je nek en rug echt perfect en de ab king / ab burner is gemaakt van stevig materiaal (hier en daar wel een klein beetje gammel met al die losse onderdelen)

Wat mij betreft een aanrader voor de doorzetters! Mensen die in sprookjes geloven kunnen hem beter in de winkel laten liggen...

Gast

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door Gast »

ze passen onder het bed en daar eindigen ze ook na een tijdje...
weet je wat je doet? haak je voeten onder de bedrand en doe dan de buikspieroefeningen, geen apparaat nodig dus 60 euri's weer verdiend.
Laat je toch niet neppen met die apparaten, wil diegene wel eens zien die dat ding heeft bedacht, dat is niet de slanke snelle goedbetaalde actrice of acteur die er oefeningen mee doet hoor. Waarschijnlijk gebruikt helemaal niemand van hen dat apparaat maar ja het vult de zakken dus lekker er mee doorgaan...op zoek naar sukkels die er in trappen. Oefeningen kan je op een matje doen en daar heb je geen apparaat voor nodig!!!!!!!!

OrangeH

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door OrangeH »

Je kan idd hetzelfde doen zonder aparaat, maar dan heb je geen ondersteuning voor je rug. Vaak krijgen dikkere mensen daar juist last van.

Gast

Re: ab king pro

Ongelezen bericht door Gast »

Als je toch ondersteuning voor je nek wilt dan moet je gewoon een handdoek ter ondersteuning nemen onder je hoofd, je pakt de beide uiteinden met je handen vast en dan kun je ook de buikspieroefeningen doen, is wat minder belastend dan als je de handen onder je hoofd houdt. Werkt net zo goed als de ab-king pro. Belangrijk is gewoon een niet te harde ondergrond, ik gebruik een oud ligbedkussen waar ik op ga liggen.

Gesloten