LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Korting Kado[/b]

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Kelly
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 jan 2004 15:24

[b]Korting Kado[/b]

Ongelezen bericht door Kelly »

Beste medegedupeerden,

Ik ben er een tijdje tussenuit geweest!Ik heb dit hele gedoe een tijdje niet meer gevolgd.

-Wat hebben de mensen gedaan met een Korting Kado :( pakket.
-Wat gebeurt er als je niet meer betaalt.
-Welke stichting is het beste om aan te melden.

Kortom wat is de stand van zaken.

gr

ronald102
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 sep 2004 11:22

Re: [b]Korting Kado[/b]

Ongelezen bericht door ronald102 »

Hoi Kelly,

Kado Korting werd ook wel verkocht als profit effect.

Ik heb zelf twee profit effecten. Heb zelf een advocaat in de hand genomen. September vorigjaar is Dexia gedagvaardigd namens 100 gedupeerden.

Groetjes,
Ron

marij
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2004 18:18

Re: [b]Korting Kado[/b]

Ongelezen bericht door marij »

Ik heb ik sept,1990 ook een Korting Kado pakket afgesloten, zonder handtekening van mijn partner.
Alle procedure's gaan om afgesloten contracten na 2000.
Heeft iemand ook een contract afgesloten voor 2000 zonder handtekening van de partner? Zo ja? wat hebben jullie verder gedaan.
Mijn is ook al aangesloten bij Eegalease, maar horen hier verder niets van.

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: [b]Korting Kado[/b]

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Omdat de Stichting Eegalease optreedt in een collectieve actie en daarin niet individueel getoetst kan worden wanneer de eega bekend geworden is met het bestaan van de effectenlease-overeenkomst, kan de eega alleen aan de collectieve actie deelnemen als de effectenlease-overeenkomst (vanwege verjaring van de claim) minder dan drie jaar voordat de Stichting Eegalease met de rechtszaak is begonnen tot stand is gekomen. Aanmelding bij de Stichting Eegalease heeft dus uitsluitend zin als de effectenlease-overeenkomst na 1 februari 2000 gesloten is.

LET OP!
Indien het langer dan drie jaar geleden is dat de effectenleaseovereenkomst getekend is, maar u aantoonbaar minder dan drie jaar geleden voor het eerst heeft gemerkt dat de effectenlease-overeenkomst bestond, kunt u wel individueel de door uw echtgeno(o)t(e)/geregistreerd partner ondertekende overeenkomst vernietigen. Neem daarover zo spoedig mogelijk contact op met een advocaat of Bureau voor Rechtshulp. Het heeft dus geen zin om u bij de Stichting Eegalease aan te melden!
zie ook www.platformaandelenlease.nl

www.payback.nl

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: [b]Korting Kado[/b]

Ongelezen bericht door CB »

Marij,
Onderstaand is van de site van eagalease:
OVER EEGALEASE
Wie moet zich aanmelden bij de Stichting?
Slechts de eega (echtgeno(o)te of geregistreerd partner van de effectenlease-contractanten), die de effectenlease-overeenkomst NIET hebben meeondertekend. Deze effectenlease-overeenkomsten moeten zijn aangegaan in de periode 1 februari 2000 tot 1 februari 2003 met Legio Lease, Bank Labouchere, Labouchere, Dexia Bank Nederland en/of andere rechtsvoorgangers en/of –opvolgers van één van deze vennootschappen.


Uw contract is van 1990. U bent dus voor niets lid geworden.

marij
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2004 18:18

Re: [b]Korting Kado[/b]

Ongelezen bericht door marij »

Dat hadden ze ook wel even kunnen melden.Ze nemen wel het geld aan, terwijl ze weten dat het contract van sept.1999 is

Gesloten