LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaringen met WWW.DVDR-SHOP.NL ?
ervaringen met WWW.DVDR-SHOP.NL ?
15 dagen geleden geleden heb ik wat lege CD's en DVD's besteld via www.dvdr-shop.nl.
Het geld (70 Euro) heb ik direct overgeboekt, want pas als de betaling binnen was zou de bestelling in behandeling genomen worden.
De beloofde levertijd was 2-5 werkdagen, maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen.
Ik heb inmiddels al 3 e-mails gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft, of er misschien momenteel iets niet leverbaar is, maar daar wordt niet op gereageerd...
Ik begin me af te vragen of ik genept ben, of ik de enige sukkel ben...
Ik vond de site er toch redelijk betrouwbaar uitzien, ik snap het niet...
Heeft er iemand ervaring met www.dvdr-shop.nl (met streepje)???
Graag reacties...
-----------------------------------------------------------------------
Opmerking van TROS Radar Internetredactie:
De klachten op dit forum gaan over www.dvdr-shop.nl
Dit is niet hetzelfde als www.dvd-rshop.nl
Het verschil zit in het streepje. Dit bedrijf heeft daar niets mee te maken.
TROS Radar Internetredactie
Het geld (70 Euro) heb ik direct overgeboekt, want pas als de betaling binnen was zou de bestelling in behandeling genomen worden.
De beloofde levertijd was 2-5 werkdagen, maar ik heb tot op heden nog niets ontvangen.
Ik heb inmiddels al 3 e-mails gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft, of er misschien momenteel iets niet leverbaar is, maar daar wordt niet op gereageerd...
Ik begin me af te vragen of ik genept ben, of ik de enige sukkel ben...
Ik vond de site er toch redelijk betrouwbaar uitzien, ik snap het niet...
Heeft er iemand ervaring met www.dvdr-shop.nl (met streepje)???
Graag reacties...
-----------------------------------------------------------------------
Opmerking van TROS Radar Internetredactie:
De klachten op dit forum gaan over www.dvdr-shop.nl
Dit is niet hetzelfde als www.dvd-rshop.nl
Het verschil zit in het streepje. Dit bedrijf heeft daar niets mee te maken.
TROS Radar Internetredactie
Re: ervaringen met WWW.DVDR-SHOP.NL ?
geen adres of telefoonnummer op de site..
vooraf betalen..
algemene voorwaarden vol typfouten..
Niet de meest betrouwbare, ben ik bang!
vooraf betalen..
algemene voorwaarden vol typfouten..
Niet de meest betrouwbare, ben ik bang!
DVDR-shop.nl staat wel ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, dat heeft iemand voor me uitgezocht.
Ik heb nu dus ook het telefoonnummer, en na direct gebeld te hebben is mij alsnog beloofd om mijn bestelling zo snel mogelijk te verzenden...
Hij dacht maandag, dus ik wacht af...
Ik heb nu dus ook het telefoonnummer, en na direct gebeld te hebben is mij alsnog beloofd om mijn bestelling zo snel mogelijk te verzenden...
Hij dacht maandag, dus ik wacht af...
Ik heb hier ook al eens iets besteld, en bij mij was alles binnen korte tijd aanwezig; alles ging prima.
Marcel
Marcel
Hi all,
Deze toko heeft in Mijdrecht gezeten, zijn daarna fysiek verhuisd naar ik dacht Luxemburg, ivm extra DVD leges hier in Nederland...
Ik heb zelf toendertijd meerdere spindles bij ze gekocht en helaas heb ik 2 spindle van 100 stuks gekocht en die na ongeveer 6 maanden helemaal niet meer waren aftespelen Premium line DVD-R 1-4 speed.
Gelukkig heb ik zeer grote HD's.... maar veel materiaal is verloren gegaan!
Laat ik zo zeggen ik heb dit natuurlijk gemeld maar het ging allemaal zo moeilijk ect je kent dat wel, NEE hoor ik ben niet bekend met de klacht ect..... terwijl mijn Nashua en Philips nog perfect zijn... ik koop daar nu niets meer... heb inmiddels een ander adres gevonden.
Gr. Romax
Deze toko heeft in Mijdrecht gezeten, zijn daarna fysiek verhuisd naar ik dacht Luxemburg, ivm extra DVD leges hier in Nederland...
Ik heb zelf toendertijd meerdere spindles bij ze gekocht en helaas heb ik 2 spindle van 100 stuks gekocht en die na ongeveer 6 maanden helemaal niet meer waren aftespelen Premium line DVD-R 1-4 speed.
Laat ik zo zeggen ik heb dit natuurlijk gemeld maar het ging allemaal zo moeilijk ect je kent dat wel, NEE hoor ik ben niet bekend met de klacht ect..... terwijl mijn Nashua en Philips nog perfect zijn... ik koop daar nu niets meer... heb inmiddels een ander adres gevonden.
Gr. Romax
Genoemde site ken ik niet, maar wel http://www.dvdrstore.com , daar nog nooit problemen gehad. Alles onder rembours en snel.
Hallo,
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar kennissen van mij die betsellen wel eens bij dvdr-store.nl en die hebben nergens problemen mee (nu is dvdr-store ook niet 1 van de goedkoopste).
weet niet of ik dat hier mag zetten maar als ik bij www.opus.nl kijk voor 100 dvd-r+100 dvd doosjes ben ik 56,10 euro kwijt (inclusief verzend/eventuele rembours kosten) en bij dvdr-shop.nl in de 60 euro.
Ik bestel zelf altijd bij http://www.opus.nl die is ook zeeer betrouwbaar.
bij dvdr-shop.nl betaal je voor 100 arita dvd+r met 100 dvd doosjes iets van 65,75 en bij opus.nl 60.10 (kan minder zijn, niet meer)
Groeten patrick
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar kennissen van mij die betsellen wel eens bij dvdr-store.nl en die hebben nergens problemen mee (nu is dvdr-store ook niet 1 van de goedkoopste).
weet niet of ik dat hier mag zetten maar als ik bij www.opus.nl kijk voor 100 dvd-r+100 dvd doosjes ben ik 56,10 euro kwijt (inclusief verzend/eventuele rembours kosten) en bij dvdr-shop.nl in de 60 euro.
Ik bestel zelf altijd bij http://www.opus.nl die is ook zeeer betrouwbaar.
bij dvdr-shop.nl betaal je voor 100 arita dvd+r met 100 dvd doosjes iets van 65,75 en bij opus.nl 60.10 (kan minder zijn, niet meer)
Groeten patrick
Mijn onderstaande info betreft de site http://www.dvdrstore.com , sites lijken veel op elkaar??!!
Dus vwbt www.dvdr-shop.nl heb ik geen aanvullende info!!
Gr. Romax
Geplaatst op 14 Jan 2005 20:15 door romax
Hi all,
Deze toko heeft in Mijdrecht gezeten, zijn daarna fysiek verhuisd naar ik dacht Luxemburg, ivm extra DVD leges hier in Nederland... Wink
Gr. Romax
Dus vwbt www.dvdr-shop.nl heb ik geen aanvullende info!!
Gr. Romax
Geplaatst op 14 Jan 2005 20:15 door romax
Hi all,
Deze toko heeft in Mijdrecht gezeten, zijn daarna fysiek verhuisd naar ik dacht Luxemburg, ivm extra DVD leges hier in Nederland... Wink
Gr. Romax
Romax, ik dacht al dat je die 2 sites door elkaar had gehaald, DVDR-shop.nl zit namelijk in Oosterhout.
Als je www.dvdrshop.nl intikt (zonder streepje) ga je automatisch naar dvdrstore.com.
En de site waar het mij dus om gaat is www.dvdr-shop.nl (met streepje).
Thanks, patrick20boz voor de tip, in de toekomst ga ik hier zeker bestellen. Mooie site, goeie recensies, en lekker goedkoop...
Ik wacht inmiddels nog steeds op mijn bestelling, maar ik heb nog geen bevesting van verzending ontvangen via e-mail, wat me wel beloofd was...
Bij de status van mij bestelling op de site staat nog steeds 'in behandeling'...
Als je www.dvdrshop.nl intikt (zonder streepje) ga je automatisch naar dvdrstore.com.
En de site waar het mij dus om gaat is www.dvdr-shop.nl (met streepje).
Thanks, patrick20boz voor de tip, in de toekomst ga ik hier zeker bestellen. Mooie site, goeie recensies, en lekker goedkoop...
Ik wacht inmiddels nog steeds op mijn bestelling, maar ik heb nog geen bevesting van verzending ontvangen via e-mail, wat me wel beloofd was...
Bij de status van mij bestelling op de site staat nog steeds 'in behandeling'...
Bste lezers, er worden in deze quote een aantal websites door elkaar gegooid. Onze site is www.dvd-rshop.nl de andere www.dvdr-shop.
Dit zijn 2 totaal verschillende bedrijven, wij zaten vroeger in mijdrecht dat klopt echter de andere zit in nederland en heb ik ook nog een apeltje mee te schillen.
Het spreekt voor zich dat wij netjes onze orders afhandelen en afspraken nakomen, dit doen we al 8 jaar.
Dit zijn 2 totaal verschillende bedrijven, wij zaten vroeger in mijdrecht dat klopt echter de andere zit in nederland en heb ik ook nog een apeltje mee te schillen.
Het spreekt voor zich dat wij netjes onze orders afhandelen en afspraken nakomen, dit doen we al 8 jaar.
wij kopen al onze dvd's bij ddvd.nl en hebben nog geen slechte ervaringen gehad. Wel dat een product uitverkocht was maar werd vervangen door een duur merk zonder bij betaling. binnen 3 á 5 dagen in huis[/quote]
-
het klopt helemaal wat je zegt ik heb ze een keer aan de telefoon gehad en toen zijden ze dat ze problemen hadden met deleverancier.en dat nog effe zou duren maar we zijn nu al 2 maanden verder en ik heb nog steeds niets ontvangen,en dan durft zo.n klotenfirma op de hccbeurs te staan schandaalijk toch.
-
Wat resp001388820 zegt klopt wel, ik heb zelf al enkele zaken daarmee gedaan, ze zitten echter onder www.ddvd.info via ddvd.nl word je automatisch doorgelinkt. Geen problemen gehad met bestellingen.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen...
Ik heb vandaag weer telefonisch contact gehad,
en heb eindelijk een mailtje ontvangen!!!
onze exuses voor het lang wachten op u spullen wij zijn een startende
onderneming en er zitten nog wat kinderziektes in ons systeem wij gaan er voor zorgen dat u de spullen die u heeft besteld zo spoedig mogelijk ontvangt van ons daar onze exuses daarvoor wij gaan hier in de komende weken aan werken dat we toch binnen de 5 dagen kunnen leveren .
wij hebben tpg post gebeld en het pakketje wordt woensdag na 16.00 uur
bij u geleverd dit heeft het magazijn bij mij doorgegeven .
met vriendelijke groet dvd-team
Dus als het goed is krijg ik morgen m'n CDtjes... (na 3 weken...)
en heb eindelijk een mailtje ontvangen!!!
onze exuses voor het lang wachten op u spullen wij zijn een startende
onderneming en er zitten nog wat kinderziektes in ons systeem wij gaan er voor zorgen dat u de spullen die u heeft besteld zo spoedig mogelijk ontvangt van ons daar onze exuses daarvoor wij gaan hier in de komende weken aan werken dat we toch binnen de 5 dagen kunnen leveren .
wij hebben tpg post gebeld en het pakketje wordt woensdag na 16.00 uur
bij u geleverd dit heeft het magazijn bij mij doorgegeven .
met vriendelijke groet dvd-team
Dus als het goed is krijg ik morgen m'n CDtjes... (na 3 weken...)
Het bedrijf dvdrstore.com met als url: http://www.pmteurope.com kent ook zo z'n nadelen. Mijn ervaring tot op heden is redelijk goed, minpuntje is dat prijsdalingen niet worden doorgevoerd in de nog af te handelen factuur. Beetje zielig misschien maar als je de ene dag besteld en de volgende dag op de site een prijsdaling ziet van het door jou bestelde artikel mag je toch hopen dat deze wordt doorgevoerd. Maar dat doen ze dus niet, antwoord van dvdrstore: Wij garanderen voor 5 dagen de prijs die vermeld staat op de site, dit geld voor omhoog en omlaag.
Regards
The dvdrstore team
Dus, bestellen en niet meer kijken!
Regards
The dvdrstore team
Dus, bestellen en niet meer kijken!
Ik vindt dat wel reeel, als je in de winkel iets koopt en morgen is het goedkoper ga je toch ook niet terug?!
De 5 dagen regeling die je noemt lijkt mij een redelijk iets, zoals ik het lees zet men 5 dagen de prijs vast als je besteld hebt. Als het duurder wordt betaal je dus niet meer dan de prijs waar je voor gekocht hebt, als het goedkoper is tja dan profiteer je daar niet van.
Gekke vraag maar zou jij meer betalen als het product duurder was geworden ? ik denk het niet. Tuurlijk is het balen.
De 5 dagen regeling die je noemt lijkt mij een redelijk iets, zoals ik het lees zet men 5 dagen de prijs vast als je besteld hebt. Als het duurder wordt betaal je dus niet meer dan de prijs waar je voor gekocht hebt, als het goedkoper is tja dan profiteer je daar niet van.
Gekke vraag maar zou jij meer betalen als het product duurder was geworden ? ik denk het niet. Tuurlijk is het balen.
Ja, ik ga terug naar de winkel. Er zijn zaken die dat al heel lang geleden hebben afgesproken met hun klanten. Natuurlijk moet je ook kijken naar het commerciële oogmerk van de leverancier, hij moet geld verdienen.
Voorbeeld 1: Bij de kledingzaak Miss Etam is het zo: Iets gekocht en binnen 4 weken is het in de aanbieding dan kun je op vertoon van je kassabon het verschil terug krijgen.
Voorbeeld 2: Apple heeft veel van haar producten in prijs verlaagd. Van iBook's, PowerBook's, iMac's, eMac's tot de PowerMac's, alle Apple hardware is aanzienlijk goedkoper geworden. De prijzen zijn tussen de 100 en 350 euro verlaagd per machine. Ook de toetsenborden, muizen, iSight en Airport hardware is in prijs gedaald.
Apple trekt hiermee het verschil veroorzaakt door de lage dollarkoers weer een beetje recht. Voor mensen die een order geplaatst hebben tussen 14 december en 3 januari zorgt Apple voor een prijscompensatie.
Dus JA, er zijn bedrijven die hun klanten tegemoetkomen. Zoiets noem je klantvriendelijkheid.
Voorbeeld 1: Bij de kledingzaak Miss Etam is het zo: Iets gekocht en binnen 4 weken is het in de aanbieding dan kun je op vertoon van je kassabon het verschil terug krijgen.
Voorbeeld 2: Apple heeft veel van haar producten in prijs verlaagd. Van iBook's, PowerBook's, iMac's, eMac's tot de PowerMac's, alle Apple hardware is aanzienlijk goedkoper geworden. De prijzen zijn tussen de 100 en 350 euro verlaagd per machine. Ook de toetsenborden, muizen, iSight en Airport hardware is in prijs gedaald.
Apple trekt hiermee het verschil veroorzaakt door de lage dollarkoers weer een beetje recht. Voor mensen die een order geplaatst hebben tussen 14 december en 3 januari zorgt Apple voor een prijscompensatie.
Dus JA, er zijn bedrijven die hun klanten tegemoetkomen. Zoiets noem je klantvriendelijkheid.
Dus jij gaat ook terug als de prijs verhoogd is om bij te betalen begrijp ik, in dat geval geef ik je gelijk, echter ik denk dat je niet terug gaat.
Ik denk dat je een aantal zaken met elkaar vergelijkt die niet te verglijken zijn. Benzine wordt ook duurder en goedkoper een stuk markt werking en een variatie in inkoop.
De kledingzaak waar jij over praat werkt met marges van ongeveer 100% (dus inkoop bv 10 euro verkoop 20 euries) en soms hoger. Niet zo gek dat men in bv de uitverkoop hoge kortingen geven, de winst is al binnen. In de computerhoek liggen de marges fors lager. Een snakbar werkt ook met een 60 a 80%. Mycom zet bv de prijs maar 1 dag vast, dan is 5 dagen nog niet zo slecht lijkt me.
Ik ben van mening dat je overdrijft.
Ik denk dat je een aantal zaken met elkaar vergelijkt die niet te verglijken zijn. Benzine wordt ook duurder en goedkoper een stuk markt werking en een variatie in inkoop.
De kledingzaak waar jij over praat werkt met marges van ongeveer 100% (dus inkoop bv 10 euro verkoop 20 euries) en soms hoger. Niet zo gek dat men in bv de uitverkoop hoge kortingen geven, de winst is al binnen. In de computerhoek liggen de marges fors lager. Een snakbar werkt ook met een 60 a 80%. Mycom zet bv de prijs maar 1 dag vast, dan is 5 dagen nog niet zo slecht lijkt me.
Ik ben van mening dat je overdrijft.
Hoi,
Ik heb al vaker besteld via dvdrstore. Prima site hoor! Je moet inderdaad vooruitbetalen, maar ik heb nog nooit problemen gehad met een zending. Toppie dus.
Ik heb laatst voor het eerst een pakketje DVD+R besteld via dvdplaza.nl. Ik heb het nog niet. Daar wordt ik dus wel zenuwachtig van. Net als van die reacties/beoordelingen die nu overal op de dvdrplaza-site verschijnen van mensen die ook nog niks hebben gehad. Ik hoop dat ik het nog krijg..... Tja, je loopt altijd een risico met vooruitbetalen.
Groeten, Christel.
Ik heb al vaker besteld via dvdrstore. Prima site hoor! Je moet inderdaad vooruitbetalen, maar ik heb nog nooit problemen gehad met een zending. Toppie dus.
Ik heb laatst voor het eerst een pakketje DVD+R besteld via dvdplaza.nl. Ik heb het nog niet. Daar wordt ik dus wel zenuwachtig van. Net als van die reacties/beoordelingen die nu overal op de dvdrplaza-site verschijnen van mensen die ook nog niks hebben gehad. Ik hoop dat ik het nog krijg..... Tja, je loopt altijd een risico met vooruitbetalen.
Groeten, Christel.