LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
@ed bakker
Al die hoofdletters hoeven niet. Maar het is simpel, zulk soort telefoontjes meteen afkappen, niet op ingaan.
Al die hoofdletters hoeven niet. Maar het is simpel, zulk soort telefoontjes meteen afkappen, niet op ingaan.
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Je doet veel te moeilijk, je hebt de acm nergens voor nodig. Op deze wijze komt GEEN rechtsgeldig contract tot stand, dus kan; je ook nergens aan gehouden worden. Één keer reageren dat je betwist een contract te hebben is alles wat je hoeft te doen.Ed Bakker schreef:Hee dit komt mij bekend voor!
MIJN INKOOPHULP flikt exact een soortgelijke gemene truc! Als je zelfstandig ondernemer bent dan belt MIJN INKOOPHULP je op met een schijnbaar gigantisch mooi verhaal of je een e-mail zou willen ontvangen met hun "goedkopere" prijzen. Vervolgens krijg je die e-mail waarin ze op een hele smerige manier een tekst verborgen hebben waarin staan dat als je niet binnen twee weken reageert je dan verplicht wordt een energiecontract bij TOTAL Gas en Power Nederland te accepteren. DUS: als je niet op hun e-mail reageert dan zit je ONGEWILD automatisch vast aan dat contract. Wil je dat niet dan en je belt erover op dan dreigt de eerst zo vertrouwelijk overkomende MIJN INKOOPHULP ineens met duizenden Euro's boete als je dat wurgcontract weigert!
Oplossing: neem DIRECT contact op met de ACM.
[email protected]
Ik heb dat ook gedaan MAAR het meest gemene van MIJN INKOOPHULP is dat ze daarna HELEMAAL niet meer reageren.
Ze laten je in onwetendheid!! Dat is echt onwettig crimineel gedrag!
Ze hebben mij deze onwettige streek op 21 juni j.l. geflikt. Ik geef ze tot 8 augustus de tijd en dan ga ik samen met de ACM actie ondernemen. Dus aan iedereen hier: geef NOOIT je e-mail adres aan dit soort lastige bellers, hier het nummer waarmee ze bellen:
071 2040291
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Let op!
ZZPers die gebeld worden hebben zakelijk andere voorwaarden en minder bescherming dan particulieren!
Bij telefoon verkopers, Pleur OP... nooit zaken doen want het kost jou tijd, leverde zelden voordeel op en je kunt met hun lange verhaal nog klanten mis lopen... dat is de manier van afblaffen, sorry pleur op want ik wacht op grote opdracht.
En gelijk ophangen....
En de bij niet reageren een contract is slechts in enkele gevallen wel geldig maar niet verstopt in lang en onduidelijk verhaal...
Daar heeft Money volledig gelijk in.
ZZPers die gebeld worden hebben zakelijk andere voorwaarden en minder bescherming dan particulieren!
Bij telefoon verkopers, Pleur OP... nooit zaken doen want het kost jou tijd, leverde zelden voordeel op en je kunt met hun lange verhaal nog klanten mis lopen... dat is de manier van afblaffen, sorry pleur op want ik wacht op grote opdracht.
En gelijk ophangen....
En de bij niet reageren een contract is slechts in enkele gevallen wel geldig maar niet verstopt in lang en onduidelijk verhaal...
Daar heeft Money volledig gelijk in.
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Ook een zzper zit niet ongevraagd aan een contract vast.
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Na een ja, ja, ja opname soms wel als je na het toegestuurde voorstel niet reageerde soms wel.....
soms is de bevestiging van contract per telefoon en je hebt nog enkele dagen voor ontbinding.....
Maar dat was hier duidelijk niet het geval.
soms is de bevestiging van contract per telefoon en je hebt nog enkele dagen voor ontbinding.....
Maar dat was hier duidelijk niet het geval.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 30 jul 2018 23:41
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Vervelend om te horen.. Nooit op ingaan.. ACM is een goed optie om te kiezen voor hulp. Mocht je nog wat sterker willen staan(ACM is wel voldoende) dan kan je de consumentenbond ook inschakelen.Ed Bakker schreef:Hee dit komt mij bekend voor!
MIJN INKOOPHULP flikt exact een soortgelijke gemene truc! Als je zelfstandig ondernemer bent dan belt MIJN INKOOPHULP je op met een schijnbaar gigantisch mooi verhaal of je een e-mail zou willen ontvangen met hun "goedkopere" prijzen. Vervolgens krijg je die e-mail waarin ze op een hele smerige manier een tekst verborgen hebben waarin staan dat als je niet binnen twee weken reageert je dan verplicht wordt een energiecontract bij TOTAL Gas en Power Nederland te accepteren. DUS: als je niet op hun e-mail reageert dan zit je ONGEWILD automatisch vast aan dat contract. Wil je dat niet dan en je belt erover op dan dreigt de eerst zo vertrouwelijk overkomende MIJN INKOOPHULP ineens met duizenden Euro's boete als je dat wurgcontract weigert!
Oplossing: neem DIRECT contact op met de ACM.
[email protected]
Ik heb dat ook gedaan MAAR het meest gemene van MIJN INKOOPHULP is dat ze daarna HELEMAAL niet meer reageren.
Ze laten je in onwetendheid!! Dat is echt onwettig crimineel gedrag!
Ze hebben mij deze onwettige streek op 21 juni j.l. geflikt. Ik geef ze tot 8 augustus de tijd en dan ga ik samen met de ACM actie ondernemen. Dus aan iedereen hier: geef NOOIT je e-mail adres aan dit soort lastige bellers, hier het nummer waarmee ze bellen:
071 2040291
[offtopic passage verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 11 aug 2018 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic passage verwijderd
Reden: Offtopic passage verwijderd
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Ik hoop dat hier heel snel actie op wordt ondernomen, door Radar of een andere instantie. Ook ik ben gebeld en heb nooit accoord gegeven voor een contract of wat dan ook. Toch hebben ze het voor elkaar gekregen mijn contract te beeindigen bij de huidige leverancier en mij over te zetten. Aangetekende brieven naar MIjn Inkoophulp en Total leverde niks op, geen reactie, en eenmaal een advocaat in de armen hielp ook al niet, ook deze kreeg geen reactie. Het wordt hoog tijd dat ze in Den Haag hier eens actie op gaan nemen op dit soort praktijken! ons dosier is inmiddels een half telefoonboek, maar we kunnen niks, helemaal niks. Ze maken je gek, tot aan vele slaaploze nachten toe, want dit is in het kort geschreven, want dit gaat ver, heel ver. RADAR HELP !!!!!!!!!!!!! we zijn te einde raad.
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
U hoeft helemaal geen advocaat in de arm te nemen. Als u een particulier bent, moet u eerst een contract getekend hebben voordat dat energiecontract ingaat.
En u kunt altijd nog naar de geschillencommissie.
Maar u had dat gedoe en die praktijken ook kunnen voorkomen door dat telefoongesprek per omgaande te beëindigen. Waarom gaat u in op colportage?
En u kunt altijd nog naar de geschillencommissie.
Maar u had dat gedoe en die praktijken ook kunnen voorkomen door dat telefoongesprek per omgaande te beëindigen. Waarom gaat u in op colportage?
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Of je volgt gewoon het eerder gegeven advies..... ?culima schreef: ↑30 sep 2018 18:06Ik hoop dat hier heel snel actie op wordt ondernomen, door Radar of een andere instantie. Ook ik ben gebeld en heb nooit accoord gegeven voor een contract of wat dan ook. Toch hebben ze het voor elkaar gekregen mijn contract te beeindigen bij de huidige leverancier en mij over te zetten. Aangetekende brieven naar MIjn Inkoophulp en Total leverde niks op, geen reactie, en eenmaal een advocaat in de armen hielp ook al niet, ook deze kreeg geen reactie. Het wordt hoog tijd dat ze in Den Haag hier eens actie op gaan nemen op dit soort praktijken! ons dosier is inmiddels een half telefoonboek, maar we kunnen niks, helemaal niks. Ze maken je gek, tot aan vele slaaploze nachten toe, want dit is in het kort geschreven, want dit gaat ver, heel ver. RADAR HELP !!!!!!!!!!!!! we zijn te einde raad.
Radar is geen instantie en gaat je ook niet helpen..
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Beste,
Het hier veelvuldig gehoorde is mij ook overkomen, alleen lijkt het dat Mijninkoophulp in dit geval samen met Total GP een nieuwe handelswijze erop nahouden.
Via een telefonische aanbieding heb ik (inderdaad) ingestemd met het toesturen van een vrijblijvend aanbod. Dit zou worden toegestuurd op of omstreeks 6-8-2018. De e-mail met het vrijblijvende aanbod heb ik nooit ontvangen. (Ja, ik heb ook mijn spam mail in de gaten gehouden). Omdat ik niets vernam ging ik ervan uit dat het inkoopplan van mijninkoophulp kennelijk niet (gunstig) genoeg was verlopen.
Op 29-8-2018 ontving ik een welkomst brief van Total GP. Hierop heb ik contact opgenomen met mijninkoophulp. Op 29-8-2018 heeft deze club na mijn verzoek daartoe de geldende voorwaarden aan mij gestuurd. Wel zeiden ze mij dat het contract met Total GP al zou in zijn gegaan. Dit heb ik weersproken omdat de bedenktermijn van 14 dagen (uiteraard) pas aanvangt op het moment dat het aanbod wordt ontvangen, in mijn geval dus 29-8-2018. Na het bekijken van deze voorwaarden (ondoorzichtig, bedragen ex btw terwijl de btw niet aftrekbaar is etc.) bleken de tarieven totaal niet interessant. Op 29-8-2018 heb ik het aanbod dus ook afgewezen (per e mail).
Saillant detail, mijninkoophulp was niet (bereid of in staat) om de mail met het originele aanbod (van 6-8-2018) te overleggen. Ondanks mijn herhaaldelijke verzoek hiertoe.
Opnieuw ging ik ervan uit dat hiermee de kous dan af zou zijn.
Helaas, op 3-9-2018 ontvang ik bericht van Total GP. Een welkomstbrief. Ik heb verwezen naar mijn correspondentie met mijninkoophulp en aangegeven dat er GEEN overeenkomst tot stand is gekomen. Ik vraag Total GP mij dit per ommegaande te bevestigen.
Op 7-9-2018 herinner ik Total GP aan mijn bericht van 3-9-2018 waarbij ik aanzeg dat als ik geen reactie ontvang ik uitga dat zij erkennen dat er geen overeenkomst bestaat.
Op 17-9-2018 herinner ik Total nogmaals aan mijn eerdere mail en verzoek hen nogmaals om bevestiging.
Op 20-9-2018 krijg ik dan eindelijk bericht van Total GP. Dat als ik wil annuleren ik € 100,- p jaar moet betalen en annuleringsformulier moet invullen. Hierop heb ik gereageerd dat er geen sprake is van annulering, immers er was nooit een geldige overeenkomst. Bovendien stelde GP dat zij al geleverd zouden hebben, terwijl blijken hun gegevens de overeenkomst pas in november zou ingaan.
Op 15-10-2018 wordt ik gebeld door mijninkoophulp en maak een belafspraak voor de week erop 24-10-2018. En zowaar ik kom met die club in contact. Zonder enige inhoudelijke reactie op mijn eerdere e mails volgt hun stelling. Je hebt gewoon dat contract want niet tijdens bedenktijd opgezegd en wij hebben die mail op 6-8-2018 verstuurd.
Hierop heb ik nog een keer gemaild naar mijninkoophulp (24-10-018) dat ik alleen nog schriftelijk wil communiceren en dat als zij blijven volhouden ze mij voor de rechtbank zullen moeten dagen. Ik ga NIETS aan die lui betalen.
Ook op 24-10-2018 nogmaals een mail aan Total GP gestuurd. Met verwijzing naar eerdere correspondentie en eveneens met de mededeling dat ik mij aan niets gebonden voel.
Op 25-10-2018 mijn energiecontract (gewoon als consument) verlegd bij mijn huidige leverancier.
Op 2-10-2018 krijg ik bericht van Total GP met her verzoek meterstanden door te geven. Ook hierop wederom gereageerd dat ik mij niet gebonden voel aan enige overeenkomst en weerspreek dat er sprake is van enige overeenkomst.
Lang verhaal kort, het lijkt erop dat het businessmodel nu is:
Voorovereenkomst op afstand (telefoon)
Aanbod per mail --> niet versturen
Overeenkomst in laten gaan (stilzwijgend)
Verwijzen naar aanbod (wat niet gestuurd)
Stellen dat de overeenkomst is ingegaan en bedenktermijn is verstreken
Niet reageren
Niet reageren
Zeggen dat annulering mogelijk is mits boete wordt betaald.
Niet reageren
Niet reageren
Ik hoop van harte dat ik beide clubs zal treffen voor de kantonrechter, ik ga in ieder geval NIETS betalen zonder dat een rechter mij daartoe zou verplichten.
Op het forum las ik over het inschakelen van de ACM, heeft iemand dit daadwerkelijk al gedaan en wat waren de resultaten?
Mvg
Het hier veelvuldig gehoorde is mij ook overkomen, alleen lijkt het dat Mijninkoophulp in dit geval samen met Total GP een nieuwe handelswijze erop nahouden.
Via een telefonische aanbieding heb ik (inderdaad) ingestemd met het toesturen van een vrijblijvend aanbod. Dit zou worden toegestuurd op of omstreeks 6-8-2018. De e-mail met het vrijblijvende aanbod heb ik nooit ontvangen. (Ja, ik heb ook mijn spam mail in de gaten gehouden). Omdat ik niets vernam ging ik ervan uit dat het inkoopplan van mijninkoophulp kennelijk niet (gunstig) genoeg was verlopen.
Op 29-8-2018 ontving ik een welkomst brief van Total GP. Hierop heb ik contact opgenomen met mijninkoophulp. Op 29-8-2018 heeft deze club na mijn verzoek daartoe de geldende voorwaarden aan mij gestuurd. Wel zeiden ze mij dat het contract met Total GP al zou in zijn gegaan. Dit heb ik weersproken omdat de bedenktermijn van 14 dagen (uiteraard) pas aanvangt op het moment dat het aanbod wordt ontvangen, in mijn geval dus 29-8-2018. Na het bekijken van deze voorwaarden (ondoorzichtig, bedragen ex btw terwijl de btw niet aftrekbaar is etc.) bleken de tarieven totaal niet interessant. Op 29-8-2018 heb ik het aanbod dus ook afgewezen (per e mail).
Saillant detail, mijninkoophulp was niet (bereid of in staat) om de mail met het originele aanbod (van 6-8-2018) te overleggen. Ondanks mijn herhaaldelijke verzoek hiertoe.
Opnieuw ging ik ervan uit dat hiermee de kous dan af zou zijn.
Helaas, op 3-9-2018 ontvang ik bericht van Total GP. Een welkomstbrief. Ik heb verwezen naar mijn correspondentie met mijninkoophulp en aangegeven dat er GEEN overeenkomst tot stand is gekomen. Ik vraag Total GP mij dit per ommegaande te bevestigen.
Op 7-9-2018 herinner ik Total GP aan mijn bericht van 3-9-2018 waarbij ik aanzeg dat als ik geen reactie ontvang ik uitga dat zij erkennen dat er geen overeenkomst bestaat.
Op 17-9-2018 herinner ik Total nogmaals aan mijn eerdere mail en verzoek hen nogmaals om bevestiging.
Op 20-9-2018 krijg ik dan eindelijk bericht van Total GP. Dat als ik wil annuleren ik € 100,- p jaar moet betalen en annuleringsformulier moet invullen. Hierop heb ik gereageerd dat er geen sprake is van annulering, immers er was nooit een geldige overeenkomst. Bovendien stelde GP dat zij al geleverd zouden hebben, terwijl blijken hun gegevens de overeenkomst pas in november zou ingaan.
Op 15-10-2018 wordt ik gebeld door mijninkoophulp en maak een belafspraak voor de week erop 24-10-2018. En zowaar ik kom met die club in contact. Zonder enige inhoudelijke reactie op mijn eerdere e mails volgt hun stelling. Je hebt gewoon dat contract want niet tijdens bedenktijd opgezegd en wij hebben die mail op 6-8-2018 verstuurd.
Hierop heb ik nog een keer gemaild naar mijninkoophulp (24-10-018) dat ik alleen nog schriftelijk wil communiceren en dat als zij blijven volhouden ze mij voor de rechtbank zullen moeten dagen. Ik ga NIETS aan die lui betalen.
Ook op 24-10-2018 nogmaals een mail aan Total GP gestuurd. Met verwijzing naar eerdere correspondentie en eveneens met de mededeling dat ik mij aan niets gebonden voel.
Op 25-10-2018 mijn energiecontract (gewoon als consument) verlegd bij mijn huidige leverancier.
Op 2-10-2018 krijg ik bericht van Total GP met her verzoek meterstanden door te geven. Ook hierop wederom gereageerd dat ik mij niet gebonden voel aan enige overeenkomst en weerspreek dat er sprake is van enige overeenkomst.
Lang verhaal kort, het lijkt erop dat het businessmodel nu is:
Voorovereenkomst op afstand (telefoon)
Aanbod per mail --> niet versturen
Overeenkomst in laten gaan (stilzwijgend)
Verwijzen naar aanbod (wat niet gestuurd)
Stellen dat de overeenkomst is ingegaan en bedenktermijn is verstreken
Niet reageren
Niet reageren
Zeggen dat annulering mogelijk is mits boete wordt betaald.
Niet reageren
Niet reageren
Ik hoop van harte dat ik beide clubs zal treffen voor de kantonrechter, ik ga in ieder geval NIETS betalen zonder dat een rechter mij daartoe zou verplichten.
Op het forum las ik over het inschakelen van de ACM, heeft iemand dit daadwerkelijk al gedaan en wat waren de resultaten?
Mvg
slashd
vindt dit leuk
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Een energiecontract moet schriftelijk bevestigd worden. Mag uiteraard ook per mail.
Dien een klacht in bij Consuwijzer.
Dien een klacht in bij Consuwijzer.
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Mag ik vragen hoe dit is afgelopen? Zit met gelijksoortig verhaal.CSnel schreef: ↑26 okt 2018 16:56Beste,
Het hier veelvuldig gehoorde is mij ook overkomen, alleen lijkt het dat Mijninkoophulp in dit geval samen met Total GP een nieuwe handelswijze erop nahouden.
Via een telefonische aanbieding heb ik (inderdaad) ingestemd met het toesturen van een vrijblijvend aanbod. Dit zou worden toegestuurd op of omstreeks 6-8-2018. De e-mail met het vrijblijvende aanbod heb ik nooit ontvangen. (Ja, ik heb ook mijn spam mail in de gaten gehouden). Omdat ik niets vernam ging ik ervan uit dat het inkoopplan van mijninkoophulp kennelijk niet (gunstig) genoeg was verlopen.
Op 29-8-2018 ontving ik een welkomst brief van Total GP. Hierop heb ik contact opgenomen met mijninkoophulp. Op 29-8-2018 heeft deze club na mijn verzoek daartoe de geldende voorwaarden aan mij gestuurd. Wel zeiden ze mij dat het contract met Total GP al zou in zijn gegaan. Dit heb ik weersproken omdat de bedenktermijn van 14 dagen (uiteraard) pas aanvangt op het moment dat het aanbod wordt ontvangen, in mijn geval dus 29-8-2018. Na het bekijken van deze voorwaarden (ondoorzichtig, bedragen ex btw terwijl de btw niet aftrekbaar is etc.) bleken de tarieven totaal niet interessant. Op 29-8-2018 heb ik het aanbod dus ook afgewezen (per e mail).
Saillant detail, mijninkoophulp was niet (bereid of in staat) om de mail met het originele aanbod (van 6-8-2018) te overleggen. Ondanks mijn herhaaldelijke verzoek hiertoe.
Opnieuw ging ik ervan uit dat hiermee de kous dan af zou zijn.
Helaas, op 3-9-2018 ontvang ik bericht van Total GP. Een welkomstbrief. Ik heb verwezen naar mijn correspondentie met mijninkoophulp en aangegeven dat er GEEN overeenkomst tot stand is gekomen. Ik vraag Total GP mij dit per ommegaande te bevestigen.
Op 7-9-2018 herinner ik Total GP aan mijn bericht van 3-9-2018 waarbij ik aanzeg dat als ik geen reactie ontvang ik uitga dat zij erkennen dat er geen overeenkomst bestaat.
Op 17-9-2018 herinner ik Total nogmaals aan mijn eerdere mail en verzoek hen nogmaals om bevestiging.
Op 20-9-2018 krijg ik dan eindelijk bericht van Total GP. Dat als ik wil annuleren ik € 100,- p jaar moet betalen en annuleringsformulier moet invullen. Hierop heb ik gereageerd dat er geen sprake is van annulering, immers er was nooit een geldige overeenkomst. Bovendien stelde GP dat zij al geleverd zouden hebben, terwijl blijken hun gegevens de overeenkomst pas in november zou ingaan.
Op 15-10-2018 wordt ik gebeld door mijninkoophulp en maak een belafspraak voor de week erop 24-10-2018. En zowaar ik kom met die club in contact. Zonder enige inhoudelijke reactie op mijn eerdere e mails volgt hun stelling. Je hebt gewoon dat contract want niet tijdens bedenktijd opgezegd en wij hebben die mail op 6-8-2018 verstuurd.
Hierop heb ik nog een keer gemaild naar mijninkoophulp (24-10-018) dat ik alleen nog schriftelijk wil communiceren en dat als zij blijven volhouden ze mij voor de rechtbank zullen moeten dagen. Ik ga NIETS aan die lui betalen.
Ook op 24-10-2018 nogmaals een mail aan Total GP gestuurd. Met verwijzing naar eerdere correspondentie en eveneens met de mededeling dat ik mij aan niets gebonden voel.
Op 25-10-2018 mijn energiecontract (gewoon als consument) verlegd bij mijn huidige leverancier.
Op 2-10-2018 krijg ik bericht van Total GP met her verzoek meterstanden door te geven. Ook hierop wederom gereageerd dat ik mij niet gebonden voel aan enige overeenkomst en weerspreek dat er sprake is van enige overeenkomst.
Lang verhaal kort, het lijkt erop dat het businessmodel nu is:
Voorovereenkomst op afstand (telefoon)
Aanbod per mail --> niet versturen
Overeenkomst in laten gaan (stilzwijgend)
Verwijzen naar aanbod (wat niet gestuurd)
Stellen dat de overeenkomst is ingegaan en bedenktermijn is verstreken
Niet reageren
Niet reageren
Zeggen dat annulering mogelijk is mits boete wordt betaald.
Niet reageren
Niet reageren
Ik hoop van harte dat ik beide clubs zal treffen voor de kantonrechter, ik ga in ieder geval NIETS betalen zonder dat een rechter mij daartoe zou verplichten.
Op het forum las ik over het inschakelen van de ACM, heeft iemand dit daadwerkelijk al gedaan en wat waren de resultaten?
Mvg
Mijn inkoophulp zijn gewoon ratten. Je wordt in de val gelokt en ze zeggen alleen nog maar dat ze je aan het contract houden. Verder niets mogelijk.
We proberen nu via Total dit aan te kaarten en het contract ongedaan te maken. Ik begrijp niet waarom Total hieraan mee doet. Hele naam te grabbel.
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Onvrijwillige overstap van energiemaatschappij
Als je geen bank nummer opgeeft kunnen ze niets afschrijven.
Ook is terug boeken mogelijk tot 7 weken na afgeboekt zijn.
U heeft geen geldige overeenkomst en je vorige firma vragen om weer te leveren.
U hoeft geen boete van €100,- te betalen want U was geen klant.
Gewoon op de incasso + deurwaarder wachten tot rechtszaak en zij moeten aantonen dat U wel een contract bent aangegaan.
Let op! Deze aanbieder is meestal een zakelijk contract en als consument heeft U recht op andere voorwaarden.
Dus de boete bedragen en looptijd van 5 tot 10 jaren mogen niet bij particulieren, alleen ZZP kan met foute hier aan gehouden worden.
Ook is terug boeken mogelijk tot 7 weken na afgeboekt zijn.
U heeft geen geldige overeenkomst en je vorige firma vragen om weer te leveren.
U hoeft geen boete van €100,- te betalen want U was geen klant.
Gewoon op de incasso + deurwaarder wachten tot rechtszaak en zij moeten aantonen dat U wel een contract bent aangegaan.
Let op! Deze aanbieder is meestal een zakelijk contract en als consument heeft U recht op andere voorwaarden.
Dus de boete bedragen en looptijd van 5 tot 10 jaren mogen niet bij particulieren, alleen ZZP kan met foute hier aan gehouden worden.
slashd
vindt dit leuk