| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beltegoed opvragen bij Telfort?
-
Bellertje
Beltegoed opvragen bij Telfort?
Is het bij een Telfort abonnement mogelijk om het resterende beltegoed op ieder moment op te vragen? Bij Vodafone kun je gratis bellen en krijg je een sms'je met je resterende beltegoed, bij T-Mobile kun je dit op de website opvragen.
Bij Telfort kan ik hier echter niks over vinden. Moet je dan zelf maar gokken hoeveel minuten je al verbeld hebt??
Bij Telfort kan ik hier echter niks over vinden. Moet je dan zelf maar gokken hoeveel minuten je al verbeld hebt??
-
ferdi81
Re: Beltegoed opvragen bij Telfort?
goedemorgen,
bij Telfort is het niet mogelijk om tussentijds het tegoed aan belminuten op te vragen, ze verwijzen wel dat het op je mobiel mogelijk is om je minuten bij te houden.
Aangezien het voor mij ook belangrijk is dat ik mijn belminuten op kan vragen heb ik besloten om geen abo bij Telfort af te sluiten
mvg,
F. Bakker
bij Telfort is het niet mogelijk om tussentijds het tegoed aan belminuten op te vragen, ze verwijzen wel dat het op je mobiel mogelijk is om je minuten bij te houden.
Aangezien het voor mij ook belangrijk is dat ik mijn belminuten op kan vragen heb ik besloten om geen abo bij Telfort af te sluiten
mvg,
F. Bakker
Het is met telfort inderdaad niet mogelijk om op elk moment je minuten op te vragen. De enige manier om het bij te houden is om in je toestel je minutenteller bij te houden en deze elke maand te resetten. Zo weet je toch nog een beetje hoeveel je gebeld hebt.
-
BEL
Beltegoed opvragen bij Telfort is: *100# en je ziet het op je scherm.
Ik dacht, gratis, maar dat weet ik niet zeker.
Ik dacht, gratis, maar dat weet ik niet zeker.
-
Gast
@ BEL,
GOED LEZEN MOET JE BEL!!
Er staat voor ABONNEMENTEN!! Wat jij noemt is voor PREPAY!!
Idd je kan bij Telfort niet je gebelde minuten opvragen. Wat wel kan is je rekeningen vanaf nu online bekijken. Zo krijg je meer inzicht in je belgedrag en kan je je daarop aanpassen, echter de rekeningen zijn dan niet up-to-date... maar je kan wel een schatting min of meer maken voor jezelf hoeveel je wil bellen en hoeveel je hebt gebeld! En anders heb je idd de teller op je mobiel staan!
GOED LEZEN MOET JE BEL!!
Er staat voor ABONNEMENTEN!! Wat jij noemt is voor PREPAY!!
Idd je kan bij Telfort niet je gebelde minuten opvragen. Wat wel kan is je rekeningen vanaf nu online bekijken. Zo krijg je meer inzicht in je belgedrag en kan je je daarop aanpassen, echter de rekeningen zijn dan niet up-to-date... maar je kan wel een schatting min of meer maken voor jezelf hoeveel je wil bellen en hoeveel je hebt gebeld! En anders heb je idd de teller op je mobiel staan!
-
Gast
Telfort heeft nu ook een internet service waar je je belminuten kan opvragen
-
Gast
En waar kan dat dan op de internetsite van Telfort?
geef anders de URL...
geef anders de URL...
-
degoeiegoeie
hallo,
Bij telfort kan je sinds kort je rekening op internet bekijken.Dit doe je via http://www.telfort.nl, klik dan op de link mijn telfort. Ben je niet aangemeld doe dit dan dan alsnog.
In je mobiel zit een functie om de gebelde minuten bij te houden. Ik wil er wel op wijzen dat de voicemail gratis maar wel wordt meegeteld door je toestel
MVG
MP
Bij telfort kan je sinds kort je rekening op internet bekijken.Dit doe je via http://www.telfort.nl, klik dan op de link mijn telfort. Ben je niet aangemeld doe dit dan dan alsnog.
In je mobiel zit een functie om de gebelde minuten bij te houden. Ik wil er wel op wijzen dat de voicemail gratis maar wel wordt meegeteld door je toestel
MVG
MP
-
westiefan
Ik denk dat dit gaat gebeuren!!!
Niet dat het nodig is, minuten zijn simpel bij te houden met een minutenteller op je telefoon, mocht je wat minuten over hebben kun je deze meenemen en buiten de bundel betaal je het zelfde lage tarief. Dit kan alleen bij Telfort en Orange.
KPN is niet geschikt voor mensen die zeuren over een minutenfunctie, met het gehele minuut betalen principe van KPN, is het ook onmogelijk om het op je telefoon bij te houden.
Om even terug te komen op het onderwerp: Sinds de nieuwe aandeelhouder is er ook al een online rekening gekomen, verbaasd me niets dat er ook een functie komt waarmee je minuten kunt checken.
Niet dat het nodig is, minuten zijn simpel bij te houden met een minutenteller op je telefoon, mocht je wat minuten over hebben kun je deze meenemen en buiten de bundel betaal je het zelfde lage tarief. Dit kan alleen bij Telfort en Orange.
KPN is niet geschikt voor mensen die zeuren over een minutenfunctie, met het gehele minuut betalen principe van KPN, is het ook onmogelijk om het op je telefoon bij te houden.
Om even terug te komen op het onderwerp: Sinds de nieuwe aandeelhouder is er ook al een online rekening gekomen, verbaasd me niets dat er ook een functie komt waarmee je minuten kunt checken.
-
wouter33
Via de eerder op deze pagina gegeven internetlink lukte het me niet om mijn beltegoed op te vragen. Wel op mijn eigen telefoontje T610 om de gebruikte minuten te zien te krijgen:
1. begin bij -(iconen)menu-
2. kies het -telefoonhoorntje- met de -omcirkelde 'i'- ernaast
3. kies -tijd en kosten-
4. kies -gesprekstimers-
5. kies -tijd uitgaand-
1. begin bij -(iconen)menu-
2. kies het -telefoonhoorntje- met de -omcirkelde 'i'- ernaast
3. kies -tijd en kosten-
4. kies -gesprekstimers-
5. kies -tijd uitgaand-
Venantius, met alle respect, maar denk je nu echt serieus dat het omhoog halen van dit tokpic ook maar iets oplost? Telfort weet zelf ook wel dat klanten graag een systeem zien waarbij je je belminuten kunt bijhouden. Dat hoef je niet te laten merken door je te gedragen als een klein kind dat zijn zin niet krijgt en dus begint te drammen.
nog iemand een idee hoever telfort nu is met opvragen van beltegoed als je een abo hebt??
ik hoor het graag ( wellicht anderen op dit forum ook nog
)
groet hans
ik hoor het graag ( wellicht anderen op dit forum ook nog
groet hans