Een vervelende, sarcastische, niet-constructieve manier om op een ander te reageren - vooral op iemand die net nieuw is op het forum. Zo draag je bij aan de onwelkome sfeer die veel nieuwkomers op ons forum helaas ervaren.Lady1234 schreef: ↑07 jan 2019 23:58U hebt misschien liever dat 40 nieuwe leden op uw probleempje met de app van uw energieleverancier reageren?Kees2850 schreef: ↑07 jan 2019 21:04@redactie ik ben nieuw op dit forum. Maar weet eerlijk gezegd niet wie de moderatoren zijn. Waar ik die aan kan herkennen?...... Wat me wel opvalt is dat als iemand een vraag stelt altijd een klein groepje mensen met dezelfde namen antwoord geeft. Zijn zij de moderatoren?........ Wat me verder opvalt en ook wel stoort is dat sommige mensen een onderwerp gebruiken als een chatbox. Er wordt niet echt inhoudelijk meer op de vraagstelling gereageerd maar blijft doorzeuren over bijzaken. M.i. vervuilt dat de functie van dit consumentenforum. Ik begrijp niet waarom een redactie / moderator niet sneller ingrijpt.
(Dit hebben wij Lady1234 ook in de vorm van een waarschuwing laten weten.)