LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sas36

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door sas36 »

Ik heb ook vorig jaar een adls lite abo afgesloten. De eerste 6 maanden voor 19.95, daarna 24.95. Het betrof een speciale actie.
Nu na een jaar wordt er opeens 34.95 afgeschreven!!! Gebeld met Wanadoo en de klantenservice vertelde me dat dat klopt. Ze vertelde mij ook dat de gesprekken niet worden opgenomen. Dat vroeg ik omdat ik zeker weet dat bij mijn bestelling is gezegd dat het abo mij maximaal 24.95 zou gaan kosten. Ik heb direct geprobeerd op te zeggen maar helaas, het abonnement loopt nog 11 maanden door. Wanadoo heeft mij verkeerd geinformeerd, wat een walgelijke manier van verkopen zeg!
Ik kon ook geen kopietje krijgen van het contract dat ik getekend heb, dat moet ik schriftelijk aanvragen, maar niet per e-mail want dat accepteren ze niet.

Bobob

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Bobob »

Wanadoo (ADSL) is de ergste horror provider die ik ooit heb meegemaakt. Echt alles maar dan ook alles gaat fout. De helpdeskmedewerkers zijn extreem ondeskundig waardoor ze je misleiden met foute informatie. Omdat ik dank zij Wanadoo zes weken zonder ADSL kwam te zitten heb ik nu Tiscali ADSL op het telefoonlijntje van mijn buren. Want als je met Wanadoo te maken krijgt moet je creatieve oplossingen gaan bedenken om uit de ****** komen. Gelukkig heb ik Wanadoo al maanden achter me liggen maar van mij mogen deze provider platbombarderen.

wytkop

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door wytkop »

Ook ik heb ADSL van Wanadoo, ik heb echt nooit een probleem gehad. Wel was eenmalig de verbinding verbroken, dat 1 dag lang, sindsdien nooit weer.
Ook ik heb zo'n aanbieding,een mooi fotoboek, 1e half jaar 19,95 betalen, 2e halfjaar 24,95 en daarna gewoon 34,95 betalen, zoals je zelf bent overeengekomen bent met Wanadoo.
En er staat duidelijk op de site van Wanadoo, als je wilt opzeggen dan is dat 1 maand van tevoren en wel schriftelijk.

En ik heb deze overeenkomst via het internet afgesloten, niks geen medewerker aan de telefoon gehad.

Ik vind dat Wanadoo het eigenlijk wel goed doet, ook in mijn kennissenkring geen negatieve geluiden vernomen.

Gast

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

ook ik heb adsl via wanadoo en heb totaal geen klachten. Met vragen bel ik ze en word over het algemeen snel en vriendelijk geholpen.

Wat betreft de modem die word toe gestuurd door KPN en niet door wanadoo.

kleinetrom
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 aug 2004 22:13

Re: GRATIS MODEM bij WANADOO VERGEET HET MAAR!!!!

Ongelezen bericht door kleinetrom »

ik had een Multi-PC modem gekregen
lees de actievoorwaarden maar: gratis USB modem....is dus niet hetzelfde als een multipcmodem!!!


en voor die andere: ja, het jaarabonnment is 34,95 per jaar.
leest er dan niemand goed voor ze iets kopen?????

Gesloten