Bezorgers krijgen alleen betaald voor pakketten die ze hebben afgeleverd aan de geadresseerde of de buren.
Voor onbezorgde pakketten die naar een PostNL servicepunt gaan krijgen ze niets betaald.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
De pakketvervoerder is verantwoordelijk voor de bezorgers. Je mag ze daar dus best op aanspreken.moederslink schreef: ↑28 jan 2019 21:42Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van : er wordt zoveel geklaagd over welke pakketvervoerder dan ook.
Er worden miljoenen pakjes verstuurd en ja het is k*** als het niet wordt bezorgd , elders wordt gedumpt of zogenaamd wel is bezorgd.
Het gaat, relatief gezien, juist hartstikke goed , gezien het mega grote aantal pakketten.
En Radar doet hier toch niets mee.
Ik weet het niet maar zijn er eigenlijk eigen klachtenfora over bv POST.NL of DHL bezorgers ?
En ik denk toch ook dat het merendeel vd klachten over de bezorger zelf gaat en die zal zo.n forum waarschijnlijk toch ook niet lezen of doet er verder toch niets mee.
Natuurlijk kan u de bezorger aangespreken op het feit dat hij niet altijd langskomt, maar dat zal weinig indruk maken vrees is.StevieNL81 schreef: ↑29 jan 2019 12:40De pakketvervoerder is verantwoordelijk voor de bezorgers. Je mag ze daar dus best op aanspreken.
En hij komt ook bij mij ...
PTT bezorgde 6 dagen in de week. Geen enkele bezorger werkte 6 dagen achter elkaar. In deze tijd dat het gewoon drukker is heb je geen tijd meer om post na te brengen. Ook het praatje overal maken is simpelweg geen tijd meer voor.Senso schreef: ↑29 jan 2019 15:42Er is ons destijds wijsgemaakt dat de privatisatie van de PTT goed zou zijn voor de consument. Vrije keus van verzender, meer concurrentie, met als gevolg... lagere prijzen!
En wat is de realiteit? Geen vaste aanstelling meer voor postbezorgers. De vertrouwde postbode uit de buurt die weet waar iedereen woont, wie op bepaalde tijden niet thuis is en bij wie hij of zij het pakje mag achterlaten is afgedankt
En, Madman....nog steeds mad? En is het pakje nu idd gisteren of vandaag bezorgd?MadmanCreatives schreef: ↑26 jan 2019 15:32Al een week geleden iets besteld wat ik dit weekend nodig had. Zonder aankondiging in de app blijkt postnl vandaag te zijn geweest toen ik net even weg was. Buren waren gewoon thuis, maar daar is het niet afgegeven: nu komen ze ná het weekend pas.
Normaal gesproken klaag ik niet snel, maar dit is de zoveelste kl.testreek van postnl: van pakketten in de kliko doen tot wel bij buren afgeven, maar geen briefje in de brievenbus achterlaten en dus van niets weet.
Kwaliteit van postnl keldert achteruit. Ik zou iedere online winkel willen oproepen om niets meer te versturen via postnl en te kiezen voor een andere pakketdienst.