LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CoolBlue
CoolBlue
Coolblue geeft aan binnen na 1 werkdag contact op te nemen om afspraak te maken voor levering en installatie. Na 5 dagen klantenservice gevraagd en zouden binnen 12 uur reageren. Niets vernomen. 7 dagen na besteldatum nogmaals klantenservice gemailed. Zouden binnen 24 uur reageren. Niets vernomen in die 24 uur. Na ca 1,5 week eindelijk bericht en opnieuw standaard riedeltje van contact opnemen binnen 1 werkdag. Daarna mail ontvangen omtrent installatie afspraak maken. Niet gebeld door Coolblue voor installatie zoals in de mail stond. Dus ook hier klopt de informatie niet. Ondertussen mail ontvangen, dat pakket was zoekgeraakt door POSTNL en ze nieuwe procedure hebben gestart. Leverdatum afgesproken. Blijkt dat je geen dagdeel kunt afspreken maar de hele dag thuis moet zijn. Gebeld dat we alleen in de namiddag thuis zijn en afgesproken dat levering in de namiddag zou plaatsvinden. Maar u verwacht het al, ze komen in de ochtend. Gelukkig snel even uit werk naar huis kunnen gaan om van het gedoe af te zijn.
Mijn advies: nooit de installatieservice van CoolBlue gebruiken!
Mijn advies: nooit de installatieservice van CoolBlue gebruiken!
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: CoolBlue
Okay
Re: CoolBlue
Nou dank u. Bij ons werkt dat altijd uitstekend (tv, wasmachine). Jammer dat het bij u de mist in ging. Kan gebeuren.
-
- Berichten: 12784
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: CoolBlue
Overal kan een fout gemaakt worden. Maar om na 1 fout te roepen dat je ergens geen gebruik van moet maken gaat wel ver.
Geen enkele pakketbezorger is foutloos, dus online bestellen kan niet meer. Over elke supermarkt zijn klachten te vinden, waar moet ik dan nog eten kopen? Enzovoorts.
Geen enkele pakketbezorger is foutloos, dus online bestellen kan niet meer. Over elke supermarkt zijn klachten te vinden, waar moet ik dan nog eten kopen? Enzovoorts.
Re: CoolBlue
Bedenk dat iedereen fouten kan maken (en u ook in uw werk of doen). Dus na één fout zou u dus ook geen klanten meer moeten krijgen, vooropgesteld dat u een detailhandel zou hebben?
Re: CoolBlue
mijn ervaringen met Coolblue zijn werkelijk uitstekend. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt helaas, bij Coolblue is dit echter minimaal m.i.
Re: CoolBlue
Wat betreft klantenservice zijn er genoeg bedrijven in Nederland die een voorbeeld aan Coolblue kunnen nemen. Misschien is het niet altijd de goedkoopste, maar wel een van de prettigste webshops om zaken mee te doen (is mijn ervaring)