LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belastingen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Dubio

Belastingen

Ongelezen bericht door Dubio »

Gister een brief ontvangen dat de kwijtschelding van gemeentebelasting niet doorgaat. Ik verdien net te veel, of ik maar even binnen 14 dagen 375 euro overmaak, daar gaat m'n spaargeld.
Zal ik maar een bezwaarschrift indienen dat ik niet betaal, omdat de Dexiacontactanten ook niet betalen, en zij hebben er zelfs voor getekend. Ik heb helemaal nergens getekend om belasting te betalen.

komarkt

Re: Belastingen

Ongelezen bericht door komarkt »

Dubio je bent zo'n trouw forumganger , ik vind dat we je moeten helpen met die belasting.

Heb je niet iets wat per opbod verkocht kan worden ? Alles komt in aanmerking, behalve een Dexia-contract.

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Dexiacontactanten

Taalfoutje dubio?
Geeft niks wij hebben de fout gemaakt om dexia te vertrouwen.
Kan altijd erger toch.
Maar als er nog recht is in nederland,en de gedupeerden worden dan in het gelijk gesteld weet ik zeker dat wij je wel willen helpen hoe grote
Z A K je ook bent

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Dubio,

Geen appels met peren vergelijken!

Je weet van te voren dat je Gemeentelijke Belastingen moet betalen! Dat die soms hoger uitvallen is mogelijk.

Eegaleasers[sters] hebben ook nergens voor getekend [een uitzondering daargelaten] maar dat is andere koek!

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Zal ik maar een bezwaarschrift indienen dat ik niet betaal, omdat de Dexiacontactanten ook niet betalen,
Nou Dubio, ik zou zeggen: doe dat. Besteed je tijd en energie aan dit bezwaarschrift en stuur het lekker naar de gemeente. Kunnen ze daar ook eens lachen.

Peter Gaanderse

Ongelezen bericht door Peter Gaanderse »

Dubio,

Je zou toch naar Noord Korea verkassen? Daar is de belasting vast lager

Gesloten