LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] staatsloterij stort geld standaard in online wallet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mletsch
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2018 23:58

staatsloterij stort geld standaard in online wallet

Ongelezen bericht door mletsch »

Ik heb dus nu een half jaar een abonnement op de staatsloterij voor 1 lot. Iedere keer als ik iets win dan storten ze het niet op mijn rekening maar op een online wallet op de site van de nederlandseloterij.nl Ik heb me zo ver ik weet nooit opgegeven voor zo iets toen ik mijn abonnement afsloot. Nu is het heel makkelijk om je geld naar je rekening te strorenten maar als je dit standaard wilt doen dan moet je bellen en daarvoor hebben ze dus lekker geen optie voor gemaakt op de site. Ik stoor me er erg aan het vind het een heel erg slechte zaak dat als ik bv €20 win ik naar die site moet en verlijd word om mijn gewonnen bedrag daar te besteden aan lotten van LOTTO, EUROJACKPOT, MILJOENENSPEL, LUCKY DAY, KRASLOTEN en TOTO. Ik vind echt dat dit verboden moet worden, ik doe mee om iets te winnen en niet om mijn gewonnen geld aan andere loten te besteden. Ik vertelde dit dus aan een vriend die ook al langer mee speelt en hem verbaasde het ook dat ik het standaard op mijn rekening krijg. Hij krijgt het al jaren wel gelijk op zjjn bank rekening. Ik vroeg me dus af hoe dit zit, Doet de staatsloterij dit nog niet zo lang?

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: staatsloterij stort geld standaard in online wallet

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar volgens dit artikel https://www.nederlandseloterij.nl/klantenservice/uitleg kun je het in je account instellen.

NeoDutchio
Berichten: 12385
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: staatsloterij stort geld standaard in online wallet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De volgende keer eerst maar even de voorwaarden lezen, daar staat het netjes in.

Maar met 1 telefoontje kan het opgelost worden begrijp ik uit uw relaas. Het surfen naar het forum van Radar, een account aanmaken, uw relaas dumpen en hopelijk straks ook de reacties lezen is minder werk en heeft hetzelfde resultaat dan een telefoontje naar de staatsloterij?

Gewoon even bellen dus en de centjes worden op uw bankrekening overgemaakt.

danny1977
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 apr 2008 16:45

Re: staatsloterij stort geld standaard in online wallet

Ongelezen bericht door danny1977 »

NeoDutchio schreef:
12 apr 2018 11:25
De volgende keer eerst maar even de voorwaarden lezen, daar staat het netjes in.
Ik speel sinds 2002 met de lotto mee, maar heb geen gewijzigde voorwaarden gehad. vroeger werd alles gestort, en ook de lotto zet alles standaard in de online wallet. ik denk dat heel veel mensen dit niet weten. standaard word het geld uit de online wallet pas uitbetaald als er €10.000 euro op staat. je kan het wel zelf automatisch aanpassen.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: staatsloterij stort geld standaard in online wallet

Ongelezen bericht door Costnix »

Dan is het probleem toch opgelost?

Gesloten