LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik heb weer een fiat gewonnen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Diana Slagman

Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Diana Slagman »

Hebben jullie ook vaak van die post dat je een auto hebt gewonnen of een half miljoen

eigenlijk zou je dat moeten aanvechten

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

Dan kan je het blijven aan vechten. Het beste dat je kan doen meteen in de vuilnisbak deponeren en denken zie zo,dat is weer opgeruimt. Dat doe ik tenminste aldoor en maak me er zeker niet druk om. :!: :!:

Andréa_85

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Andréa_85 »

je zou toch denken dat je ze een aanklacht aan kunt smeren, omdat ze in feite je voorliegen..want er staat altijd heel leuk: waarom haal je je prijs niet op van 1 miljoen euro? kom snel langs voor de sleutel van je nieuwe bmw...

ik loop me er ook altijd over op te vrete, maar puntje bij paaltje kan je er denk ik niet veel aan doen...

ik heb wel eens een x gebeld van joh eh wanneer kan ik die sleutel hale? reactie was: ja maar mevrouw , volgens onze algem. voorwaarden bla bla bla...

snap je tohc niet dat je daar vrijwillig gaat werke?
maar goed...

idd gewoon bij het vuil gooie die zooi...

groetjes

normaal

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door normaal »

Nou ik heb EUR. 6,-- gewonnen met de bankloterij.
Niet veel maar wel waar.

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

ALTIJD REAGEREN MENSEN!!!!
Radar heeft er ook eens aandacht aan besteed als ik het goed heb.
Een van de adviezen was om die bedrijven met zelfde munt terug te betalen.

En wel als volgt:

Neem een baksteen, of haal de krantenbak leeg en stop die in een gebruikte doos (genoeg bij supermarkt) en stuur de hele zooi op naar het antwoordnummer. Ik meen dat je pakketje tot 3,5 kg. gratis via het antwoordnummer kan.

Zelf heb ik op die manier al eens een pak oude kranten, uitgebloeide bos bloemen e.d. opgestuurd als gewonnen prijs voor dat bedrijf (ik kreeg vnl veel post van die Duitse loterijen). Wat ook erg leuk is: spaar de "confetti" uit je perforator op en doe die eens bijsluiten in een brief. Gegararandeerd dat dagen na opening van die brief nog ergens confetti te vinden is.
Ik heb dat een aantal keren gedaan en heb gemeld dat ik dat zou blijven herhalen. Het enige wat het bedrijf daarvoor moest doen was mijn naam NIET uit hun bestand halen. Wenste ze geen toezending meer van die "gratis" spullen, dan moesten ze daarvoor wel iets doen, namelijk mijn naam uit hun bestand halen.
En het heeft gewerkt na een stuk of vijf keer. Tot op heden heb ik niets meer ontvangen.

Bestook ze met de middelen die je ter beschikking staan. In dit geval dus een antwoordnummer en gratis post versturen.
Doe er je voordeel mee. Bij mij heeft het in ieder geval gewerkt.

Gannef

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gannef »

Wie wil er nou in een FIAT rijden

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door janssen »

Inderdaad word ik ook regelmatig benaderd door instellingen die mij altijd net hebben geselecteerd, als zijnde de gelukkige die bijna een halfmiljoen heeft gewonnen, geef maar vast op hoe u opgehaald wilt worden, maar er is nog nooit iemand met een oude fiets langs gekomen
laat staan met een zeer luxe uitgevoerde auto.
Gelukkig heb ik mijn eigen auto nog, maar ik gooi alle rommel die ik krijg met een in de prullebak.
Goed voor het oud papier.

Great Bear

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Great Bear »

Zo hoord het ook Janssen.
Ik had enige tijd terug ook zoiets in mijn brievenbus gekregen, ik hoefde er ook niet lang over na te denken, dus hoppa de prullenbak in.

nel-foppe
Berichten: 217
Lid geworden op: 06 aug 2004 15:09

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Ook ik krijg veel post over die gewonnen auto;s. En iedere keer komt er weer auto;s bij. Daar wordt ik niet goed van. De vuilnis bak is niet groot genoeg daarvoor,maar ik dump die rotsooi maar weer. Maar soms wordt je daar niet goed van net als die grote geld prijzen. Ik wouw dat daar een einde aan kwam.!!!!!!!! nel :evil:

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

Je kan je er natuurlijk ook niet druk over maken.
Het helpt je toch niet en is alleen maar slecht voor je eigen gezondheid.
Maar ja, wij zijn mensen en klagen nu eenmaal erg graag.

W@l

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door W@l »

Ik reageer niet meer want ik kan de auto's niet meer kwijt in de straat

Ivatjes

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Ivatjes »

Het is echt zonde voor het papier en het milieu !

Manxy
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2005 11:33

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Manxy »

Geplaatst door Gannef

Wie wil er nou in een FIAT rijden
En wat is er mis met een Fiat :!: :?:

ultrafox
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 jan 2004 12:23

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door ultrafox »

Ga naar je gemeentehuis en haal een NEE NEE sticker dit scheelt al gauw 10 kilo papier per maand.
Want de reclame folders liggen ook in de winkel bij de kassa.
Krijg je toch iets binnen gooi het gewoon terug in de brievenbus met de text retour afzender.
Wedde dat als iedereen dat gaat doen we dan snel verlost zullen zijn van de spam.
Nu alleen nog mijn postvak op de computer reclame vrij maken.

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 23 Jan 2005 23:18 door ultrafox


--------------------------------------------------------------------------------

Ga naar je gemeentehuis en haal een NEE NEE sticker dit scheelt al gauw 10 kilo papier per maand.
Daar heb je NIKS aan. De post die hier ontvangen (lees: bedoeld) wordt is juist GEADRESSEERDE reclame. En daar helpt geen NEE / NEE sticker tegen.... Leuk geprobeerd.

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

iedereen kent die stomme brieven nou toch eindelijk wel eens te herkennen, tjonge jonge gewoon bij t oudpapier, weg ermee, maak je hier niet zo druk over. Van de honderd die ze er sturen is er eentje die reageert en bingo dus voor die lui. Dus kiper t in de prulebak en geen woorden aan vuil makne, gunnen we die lui nog niet eens, toch!!??

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik vind het niet de moeite waard al die troep die je wint. Het zijn altijd van die minimale cadeaus. Waarom is er nooit eens een [postorderbedrijf dat een Jaguar of een Maybach weggeeft ?

Chickenss
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2005 23:26

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Chickenss »

steeds als ik een envelop ontving van die duitse loterijen
verschuurde ik alle bijgevoegde informatie en stuurde ik deze en een hoop andere reclamefolders naar het terug.
daarna heb ik nooit meer post van hen gehad.

black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door black magic »

haha ja als je alles moet geloven.heb ik nu zeker een auto bedrijf,een villa en ben ik schat rijk.nee gewoon weg gooien die rommel.vind het wel sneu dat dit vaak naar oudere mensen word gestuurd (die het meestal niet meer begrijpen).ik snap niet wat deze bedrijven er aan hebben

Gast

Re: Ik heb weer een fiat gewonnen

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 26 Nov 2004 21:35 door Gannef


--------------------------------------------------------------------------------

Wie wil er nou in een FIAT rijden


Ik niet!!!

Gesloten