LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag aan webbeheerder over koersplanposting.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
johanmulder
Berichten: 199
Lid geworden op: 25 feb 2004 16:38

Vraag aan webbeheerder over koersplanposting.

Ongelezen bericht door johanmulder »

Geachte Web Redactie,
Al herhaalde malen heb ik gevraagd of het mogelijk is om de posting over koersplan van inmiddels 38 bladzijden een eigen ingang te geven onder de rubriek Juridisch Financieel. Het was mij indertijd niet mogelijk om anders dan onder Spaarbeleg Sprintplan te posten. Ik had ook niet verwacht dat de posting zoveel respons zou krijgen.
Het blijft echter vervelend dat mensen informatie over sprintplan denken te krijgen en dan met koersplan worden geconfronteerd. Is dit echt niet te realiseren? Tot nu toe heb ik zelfs nog geen reactie gehad waarom de Tros aan mijn verzoek geen gevolg kan geven. Als mijn verzoeken niet zijn overgekomen, dan hierbij nogmaals dit verzoek.
Johan Mulder.

Gast

Re: Vraag aan webbeheerder over koersplanposting.

Ongelezen bericht door Gast »

Dit verzoek van Johan Mulders wil ik van harte ondersteunen. Het Koersplan en het SprintPlan zijn twee zeer verschillende financiële producten. Het Koersplan is een beleggingsverzekering (een combinatie van een belegging en een verzekering; in fiscale zin wel een kapitaalverzekering genoemd en verzekeringsrekeningtechnisch een tontine oftewel een spaarkasovereenkomst). Het SprintPlan is een aandelenleaseovereenkomst.

godfried
Berichten: 39
Lid geworden op: 31 mar 2004 22:36

Re: Vraag aan webbeheerder over koersplanposting.

Ongelezen bericht door godfried »

Binnen 14 dagen hopen wij een eigen (koersplan)website te kunnen openen waar de meeste vragen over koersplan zullen worden behandeld,
En alle info over Koersplan tot nu toe verzameld kunnen worden gelezen.
Houd dit forum in de gaten. Adres website volgt spoedig.

johanmulder
Berichten: 199
Lid geworden op: 25 feb 2004 16:38

Re: Vraag aan webbeheerder over koersplanposting.

Ongelezen bericht door johanmulder »

Beste Webbeheerder,
Wat beweegt U toch om de verwarring sprintplan/ koersplan in tact te laten? Nogmaals, ik was blij met de kans om op dit forum te posten, ook al kon dit alleen onder de noemer van Spaarbeleg Sprintplan. In middels liggen de verhoudingen volledig verkeerd en moet het toch niet al te veel moeite kosten om dit recht te trekken, of vraag ik iets onmogelijks?
Johan Mulder.

de argwanende consument
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 jan 2005 10:15

Re: Vraag aan webbeheerder over koersplanposting.

Ongelezen bericht door de argwanende consument »

JA, wat Johan zegt.....

Alles en iedereen met autoriteit zwijgt over Koersplan.. het lijkt wel een complot.....

ik wil heel graag mensen mobiliseren met problemen ik wil namelijk een kettingmail rondsturen waarin staat dat mensen met een Koersplan polis gedonder in de glazen hebben. Ik heb net een vriendin gewezen op de radar site en ze schrok zich echt rot en baalt nu ook.

TROS RADAR HEEEELP, Zie alle reacties op Johan's post is het mogelijk om dit eens goed te belichten... natuurlijk klopt alles juridisch maar zelfs een burger heeft maatschappelijke verplichtingen en ik denk dat ze dat bij die Spaarvarkens ook zouden moeten hebben. Het is zelfs zo erg dat mijn vermoeden is dat er mensen niet alleen ongelukkig van geworden zijn maar dat dit echt gezinnen ontwricht en nog veel meer van dat soort negatieve bijwerkingen van financiele stress veroorzaakt door Koersplan!

DIT MOET STOPPEN / ER MOET EEN REGELING KOMEN / SPREAD THE WORD

johanmulder
Berichten: 199
Lid geworden op: 25 feb 2004 16:38

Re: Vraag aan webbeheerder over koersplanposting.

Ongelezen bericht door johanmulder »

Argwanende consument,
Uw wens wordt vervuld. Kijk zaterdag 22 januari om 19.00 naar het t.v. programma Kassa van de Vara op Ned. 3, en ik denk dat U het een aardige uitzending zult vinden.
Johan.

Gesloten