Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Met iets teveel Bier kun je volgende jaar mee doen met Bierbuik Dansen!
-
Nou ja men doet hier aan rolstoeldansen dus met een bekerhouder in de armsteun komen we al een heel eind. Realistisch gezien denk ik dat ik gewoon pech heb.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Cuijk
StevieNL81
vindt dit leuk
-
Beste forummers, allen een paar fijne PAASDAGEN gewenst!
StevieNL81
, BL2
, reggie2
en Henk Toeter
vinden dit leuk
Jij ook! Geniet van dit heerlijke weer!
moederslink
vindt dit leuk
-
Voor mij geen paaseitjes. Veel te veel gedoe om die wikkels er af te peuteren, sorry. Geen tijd ook.
Dus paaseitjes zijn voor een andere keer.
Dus paaseitjes zijn voor een andere keer.
De paaseitjes smelten vanzelf bij deze temperatuur. Het is dan stroperige chocolademelk :-)
Als je mazzel hebt ,en bewaard ze tot de kerst, dan heb je witte kersteitjes .
-
Kun je er de boom mee in...
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Question:
Hebben we er niet meer aan om topics welke we inhoudelijk zinloos vinden (sprekend voor mezelf de laatste van Hanschen) links te laten liggen en gewoon überhaupt niet te reageren?
Dan zijn de reacties van mensen die er wel iets over te zeggen hebben makkelijk vindbaar of... Wat ik persoonlijk waarschijnlijker acht, dan volgen er geen reacties en dan is de poster er snel klaar mee.
We maken het wel erg makkelijk door er steeds tegenin te gaan. Of is dit te makkelijk gedacht?
Hebben we er niet meer aan om topics welke we inhoudelijk zinloos vinden (sprekend voor mezelf de laatste van Hanschen) links te laten liggen en gewoon überhaupt niet te reageren?
Dan zijn de reacties van mensen die er wel iets over te zeggen hebben makkelijk vindbaar of... Wat ik persoonlijk waarschijnlijker acht, dan volgen er geen reacties en dan is de poster er snel klaar mee.
We maken het wel erg makkelijk door er steeds tegenin te gaan. Of is dit te makkelijk gedacht?
Lady1234
vindt dit leuk
-
Sommige mensen zijn inderdaad niet te stoppen. Wat hen mankeert? Geen idee. Negeren kan soms de enige manier zijn om er geen of minder last van te hebben, maar ook dat kan bij bepaalde mensen een zaak van lange, zeer lange adem zijn voor het kwartje valt.
woord van het jaar?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Er zijn een paar verbazingwekkende topics. Om niet te zeggen verbijsterend. Boeiend leesvoer voor iedereen die geïnteresseerd is in communicatie en psychologie, dat dan weer wel.
Henk Toeter
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Maar hoe vaak zul je de opgedane communicatieve en psychologische kennis vervolgens nodig hebben?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
-
Vandaag 3e paasdag... even vers brood gehaald, en kreeg gratis Paas Ei....
Was Zaterdag nog vrij duur was nu gratis weggeven en nee, de THT datum ontbreekt dus onbeperkt houdbaar....
Zal het wel tot volgende jaar voor het raam leggen!
Was Zaterdag nog vrij duur was nu gratis weggeven en nee, de THT datum ontbreekt dus onbeperkt houdbaar....
Zal het wel tot volgende jaar voor het raam leggen!
-
Tijd om weer wat bij te kletsen. Van 17 mei t/m 15 september vindt in Amsterdam de twee-jaarlijkse ArtZuid plaats. Dan staan er zo'n 60 beelden van kunstenaars in de open ruimte. Mooi foto-project!
Houden jullie van kunst, en zo ja, wat voor kunst?
Houden jullie van kunst, en zo ja, wat voor kunst?
Moneyman
vindt dit leuk
Ik ken eigenlijk alleen de Nachtwacht en de Mona Lisa.
Ik ken eigenlijk alleen de Nachtwacht.
Leuke dame ?.
Leuke dame ?.