alfatrion schreef: ↑09 mei 2019 00:10
Jij vind dat bepaalde informatie vermeld moet worden. Een redelijk persoon vult de informatie dan aan, maar voor jou is dat duidelijk niet genoeg.
Als u vindt dat ik niet redelijk ben is dat uw mening. Maar dat is niet de insteek van mijn reactie geweest.
Het pakket zal ook niet 30 dagen blijven liggen.
Dus zou TS het pakket al 30-7=23 dagen in bezit hebben gehad. Ver buiten de 14 dagen dus, mits hier de wettelijke herroeping op zit.
Er is hoop dat TS binnen de 14 dagen zit.
Niet als het pakket binnen de 7 dagen is opgehaald nadat het op een afhaalpunt is bezorgd, wat u denkt.
Weerleggen vereist dat je een standpunt van een ander kan citeren en uitleggen en onderbouwen wat er niet aan klopt. Als je geen citast kunt vinden waar je het mee oneens bent, dan vecht Je waarschijnlijk tegen een strooiman. Jij laat het bij iets anders vinden, omdat... jij dat vind, maar dat is niet het weerleggen van een standpunt.
Het bekende trucje weer. Nu ineens moet het anders onderbouwd gaan worden. Ik zou zeggen, lees zelf eens alle voorwaarden bij alle bezorgdiensten. Vreemde is ook dat andere forumleden hier wel snappen hoe het werkt, maar u wil het geciteerd hebben. Afhaalpunten hebben geen opslagloodsen waar tot in lengte van dagen pakjes ipgeslagen kunnen worden. Na 7 dagen komt er automatisch een retourbericht. Daar hoeft niets aan onderbouwd te worden, dat is namelijk de onderbouwing. Ik zou zeggen, probeer het zelf eens uit, bestel iets en weiger het dan op te halen. U wilt een andere onderbouwing? Ik zou zeggen, loop eens een weekje mee hier.
De houdbaarheidsdatum is daar te lang voor.
Ook dat is een aaname van u. U slikt deze pillen? Of heeft u ze in huis liggen? Hoe weet u dan wat de houdbaarheid is? Kunt u dat zelf even onderbouwen met quotes en bronnen waaruit blijkt dat de pillen een dusdanige houdbaarheid hebben dat ze wel onder de herroeping vallen.
Nogmaals: citeren, uitleggen en onderbouwen.
Doet u dat zelf dan ook, dan blijft het forum bestaan op basis van gelijkheid.