Deze Chinese uitdrukking kan dan zeker ook blijven staan omdat het een 'normale' uitdrukking is.
Of was de gedachte sneller dan de vingers ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Deze Chinese uitdrukking kan dan zeker ook blijven staan omdat het een 'normale' uitdrukking is.
Als je een mede Forum lid dit hoorde zeggen?kuklos schreef: ↑25 mei 2019 11:36Trump zal die bewijzen echt niet met jou gaan delen. Dus als jij graag spionagetroep in je smartphone wil hebben, koop vooral zo'n Huawei. Raad deze ook al je vrienden en familieleden aan, dan zien de Chinezen en Trump wie de useful idiots zijn. Ik koop wel iets anders dan Huawei.Komkommertijd schreef: ↑25 mei 2019 09:07Maar Trump wil alleen Huawei verbieden, de reden, spionage maar dat is nog niet bewezen.
@Tros mods, kom a.u.b. niet met een waarschuwing omdat je het woord idiot hebt ontdekt in mijn post, useful idiots is een normale Engelse term.
Geen Huawei telefoon maar..... Elke Windhoos versie kan vervangen worden door Ubuntu 18.04 LTS,witte angora schreef: ↑27 mei 2019 08:44Ik wil niet veel zeggen, het installeren van Linux is me te gecompliceerd. Maar zo gauw er laptops beschikbaar komen met Hongmeng, ben ik de eerste die er een koopt. Ben het gedonder van al die updates van windows spuugzat. Inmiddels is het tweede lappie onbruikbaar vanwege een update, die moet dus met een aparte usb-stick opgestart worden, en dan een nieuwe versie van windows er op. Daar koop ik geen laptop voor, voor dat geklungel iedere keer.
Stelletje losers daar in de US.