O, maar die vrijheid heb je inderdaad. Geen zorg. Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er een gemeenschappelijke deler is in beide topics: een hele hoop drukte gebaseerd op aannames. In de hypotheekkwestie ben je kennelijk het gesprek aangegaan, wat je geadviseerd is, met een verbluffend resultaat. Een klachtenprocedure was dus niet nodig?marc1766 schreef: ↑10 jun 2019 07:21Ik hoop dat ik zelf de vrijheid heb om te bepalen of, en wanneer ik hier iets over ga plaatsen zonder het gevoel te hebben dat het mij opgelegd gaat worden.witte angora schreef: ↑10 jun 2019 07:11Dan zou het toch wel fijn zijn als je dat verbluffende resultaat met ons deelt, denk je niet? Dan weten vrijwilligers hier ook hoe toekomstige vergelijkbare gevallen benaderd kunnen worden. En het geeft ook een beetje eer van het werk, dat we aan een oplossing hebben bijgedragen.
Zodra de hypotheek offerte is getekend ben ik best bereid in het andere topic wat toe te lichten, tot die tijd zeg en schrijf ik daarover niks
Dan zou het dus zomaar kunnen dat er ook in de testamentkwestie niet veel aan de hand is. En die opnames en opmerkingen, ach... mijn familie is ook bepaald niet makkelijk. Boeit me niet, omdat ik weet wat ik wil, en ik weet hoe ik moet krijgen wat ik wil.